Ja en het kan nog alle kanten op zei de echoscopiste. Misschien zijn er over een paar dagen nog een paar bijgekomen en anders ben ik ook wel blij met 9. Ik heb nog medicatie voor een week meegekregen dus heb nog even. Vind het gelukkig ook niet zo erg om te injecteren.
Denk het niet! Ligt er echt aan hoe groot ze zijn. En ik zal dan misschien nog een bloedtest krijgen of er geen overstimulatie is... Dus nog wel spannend
Spannend ja! Ik vond overstimulatie zo spannend.. maar ik ben ook echt een paniekmens met zulke dingen
Ik ben vandaag 6 dagen na een 5daagse TP, officieel 11DPO dus. Mn test is witter dan wit. Dr Google zegt ook dat ervaringen toch zijn dat je nu al wel een tuurlijntje moet zien. Dus ik ga er vanuit dat het niet raak is Van m'n eigen arts mag ik maandag/dinsdag al testen en bij negatief , stoppen met alle medicatie.
Lijstje IVF-ICSI start november/december Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Annoniem2015 - 35 jaar - 3e kindje - ICSI 2 Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF 1 Staffie84 - 39 jaar - 3e kindje - ICSI 2 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1 Afspraken 04-01 - Loulou12 - 1e follikelmeting 05-01 - Basilicum - 1e follikelmeting 06-01 - Loulou12 - 2e follikelmeting Test datum 13-12 Staffie84 22-12 Boompje 88 ♡ ZWANGER ♡
Ja, denk dat ik maandag pas weer test. Ik voel het ook niet en ben in m'n hoofd alweer bij de volgende ronde.
]Lijstje IVF-ICSI start november/december Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Annoniem2015 - 35 jaar - 3e kindje - ICSI 2 Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF 1 Staffie84 - 39 jaar - 3e kindje - ICSI 2 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1 Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Afspraken 04-01 - Loulou12 - 1e follikelmeting 05-01 - Basilicum - 1e follikelmeting 06-01 - Loulou12 - 2e follikelmeting Test datum 13-12 Staffie84 22-12 Boompje 88 9-1 Joylynn ♡ ZWANGER ♡
He bah, dat is niet wat je wil op 11 dpo... Snap je gevoel, maar gelukkig heb je nog een hoop in de vriezer. Wees lief voor jezelf komende dagen. Ook al had je het misschien verwacht, blijft toch altijd een klap.
Thnx! Het is nu gewoon dan balen dat ik.alsnog paar dagen moet wachten tot ik mag stoppen met Utrogestan en dan nog paar dagen moet wachten tot menstruatie
Wat ontzettend balen, ook dat je nu nog door moet met de utrogestan. Vond dat zelf ook heel ingewikkeld. Wees lief voor jezelf en dan hopelijk binnenkort een goede plakker!
Echo achter de rug. In totaal 19 eitjes aan het groeien waarvan 10 al 10+ en de rest rond de 9/10. De rest allemaal een stuk kleiner. Baarmoederslijmvlies was ook al 10. Maandag terug voor een nieuwe echo en als alles meezit, direct de punctie inplannen. Zij plannen de punctie bij genoeg eitjes rond 17mm in. Ik verwacht zelf dat ik nog wel een extra echo tussendoor nodig heb, mijn lichaam is meestal niet zo vlug. Maar goed, had deze score nu ook echt niet verwacht op cd8! Dit was de eerste keer sinds mei dat ik met positief nieuws het ziekenhuis heb verlaten. Was heel gek om mijn man daarna te bellen om goed nieuws mede te delen i.p.v. slecht nieuws. Mennn wat vind ik dit allemaal spannend. Niet verwacht dat ik deze fase al zo zou beleven!
Wowww wat een goed resultaat. Jouw dag kan niet meer stuk! Dan vind ik toch mijn opbrengst een beetje teleurstellend Bij mij waren het er gister 3x 11mm, 2x10mm, 4x 9mm en 30 kleinere. Ik moet morgen terugkomen. Hebben ze jou nog iets verteld over overstimulatie? Of zijn ze daar niet zo bang voor. In iedergeval goed nieuws zeg
Die van 9 gaan bij jou toch zeker ook we meedoen lijkt me? Nog niets gehoord over ohss maar voor mezelf reken ik niet op een verse tp voor de zekerheid Maar inderdaad, ben heel erg blij!
Ja ik hoop het wel.. morgenochtend weet ik dat misschien wel. Hopelijk is alles dan weer 4mm gegroeid!
Hier nu 11 grotere van ong 14/15mm En 20+ kleinere waar er ook nog wat van 11mm tussen zitten.. Ik moest er rekening mee houden dat ik geen verse tp zal krijgen. Maandag moet ik terugkomen voor follikelmeting 3. In iedergeval gaat het de goede kant op, kreeg het idee dat de echoscopiste een beetje aan het schatten was want het waren er best veel.