Start IVF/ICSI November/December 2023

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Staffie84, 15 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Aaah wat jammer. Best even omschakelen voor je.. als zij er alle vertrouwen in hebben dan moet je je daar aan vasthouden! Komt vast goed.
    Er zijn in iedergeval een mooi aantal follikels, die moeten alleen nog ff goed doorgroeien :thumup:

Basilicum vindt dit leuk.
  2. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Oh wauw, jij had er ook 31.. Ja ik had mezelf ook al voorgenomen om niet te enthousiast te zijn, omdat de helft vaak al afvalt. :|

3. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    @Basilicum kan me voorstellen dat het dubbel voelt. Balen van de griep ook. Hopelijk straks alsnog een mooi aantal eicellen en een paar hele goede cryo's die op je liggen te wachten.

@Loulou12 heel veel succes met de punctie morgen, ik duim voor een mooie opbrengst!

Hier voel ik me een beetje down, rustmaand vind ik toch lastiger dan gedacht. Heb mijn piek niet gevonden, wel wat bruinverlies de afgelopen dagen. Ovulatiebloeding misschien? Cyclus lijkt compleet in de war, dus ook geen idee wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten en we weer verder kunnen.
    Ben het onzekere wachten zo zat, maar weet ook dat er even niks anders op zit. Komende tijd maar zoveel mogelijk afleiding zoeken

4. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.324
    3.318
    113
    Vrouw
    Dank voor de bemoedigende woorden lieve dames, doet mij oprecht goed
    @Boompje88 kan me voorstellen dat zo'n rustmaand erin hakt als je gewoon alleen maar door wil. Ik hoop heel erg voor je dat de tijd lekker snel gaat!

5. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.324
    3.318
    113
    Vrouw
    Ik heb sinds gisteravond last van mijn buik! Echt zo'n mega zwaar gevoel en krampen. Lijkt ook helemaal omhoog te trekken richting mijn maag. Voor iemand herkenbaar in de stimulatiefase?
    O en ik ben mijn hoop al weer echt aan het verliezen. Hartslag in rust is in deze fase altijd heel hoog voor mijn doen (tussen 71 en 74) en vandaag 68. Voor mij tijdens OI altijd het teken dat mijn lichaam stopt met reageren op de medicatie. Ben vandaag echt helemaal in de mineur en heb eigenlijk weinig vertrouwen in de echo van morgen. Sorry voor het klagen hoor, maar ik zit mezelf zo ontzettend in de weg!

6. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ach meid toch, dat snap ik wel! Je gaat in zo'n traject al van het ene wachtbankje naar het andere wachtbankje en dat is al pittig. Maar zo'n rust maand is helemaal pittig. Je kan niks doen, behalve afwachten. En dat is gewoon rot en mag je ook echt van balen!
    irritant van dat bruin verlies. Misschien komt je menstruatie er toch aan, maar heeft het wat moeite? Ik heb ook wel eens 2 dagen bruin verlies voordat het doorbreekt. Ik heb nu bijvoorbeeld ook sinds dinsdagavond bruine qfscheidibf. Zoek afleiding, wees lief voor jezelf en ik hoop dat het snel voorbij is!

7. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Dat zijn gewoon alle eitjes die groeien, daar gaan we vanuit! :D
    Nee, ik snap dat je er weinig vertrouwen in hebt. Na alles wat je hebt mee gemaakt, is het moeilijk om te vertrouwen op je lichaam. Want ja, het heeft je al eerder in de steek gelaten, dus waarom nu niet nog een keer dan?
    Dus ik vind je onzekerheid en wantrouwen heel normaal! Dikke knuffel en hopelijk morgen een goede echo!
    Wat spuit je nu? Anders gewoon vragen om ophoging hoor! Niet gelijk afbreken, maar ophogen proberen :)

8. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.324
    3.318
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor je lieve antwoord!
    Ja over dat ophogen had ik gister gevraagd, want spuit 150 pergoveris, maar zij gaf aan dat dit bij IVF niet kan tussendoor? Heel vaag, moet ook zeggen dat ik het echt geen fijne arts vond. Was wel 20 minuten bezig met meten en op een gegeven moment moest ik zelf de echo vasthouden (terwijl die erin zat zeg maar) omdat zij pen en papier moest pakken. Echt nog nooit meegemaakt.... En tijdens het recept uitschrijven had ze problemen met het systeem en bleef ze telkens aan mij vragen wat ze moest doen... geen fijn gevoel aan overgehouden en daardoor ook niet per se vertrouwen in dat haar antwoord (over het ophogen) klopt. Had het ook met man besproken en al ben ik echt geen klager, ik wil haar echt niet bij een punctie of terugplaatsing :|. Hopelijk morgen een andere arts en dan zal ik het nogmaals vragen, en aangeven dat ik haar liever niet heb bij de momenten dat het er echt om gaat:oops:

9. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Bah, zo'n ervaring is dan rot en kan je echt onzeker maken hé! Gewoon aangeven volgende keer dat je haar liever niet hebt. En idd morgen even navragen of het echt niet kan en waarom dan niet.
    Hier heb ik ook 1 arts die ik niet fijn vind, die ontwijk ik ook :D

Mijn menstruatie is gestart! Morgen beginnen met Progynova en dan over 2 weken een echo om te kijken of BMS dik genoeg is. Ik vind deze 2 weken ook altijd zo lang duren, viel me echt tegen vorige keer :oops:

10. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    De punctie zelf was te doen. Links wel veel last gehad, rechts ook wel maar iets minder. Daarna ontzettend beroerd geworden van de morfine. Heb de hele middag gespuugd. En nu de pijnstilling uitgewerkt en begin ik wel echt een beurs gevoel te krijgen in mn buik.

Echt een teleurstellende uitslag, van de 31 maar 5 rijpe eicellen :cry: ik vind het echt super k*t. Hopelijk kunnen ze er nog een paar embryo's van maken...
    Ik hoor morgen meer.

11. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    Pfoe, kan me voorstellen dat dat heel zuur is na zo'n punctie en heftige misselijkheid. Daar mag je best even flink van balen. Ik duim voor je dat de 5 eicellen ook 5 top embryo's opleveren!

Loulou12 vindt dit leuk.
  12. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    Fijn dat je weer verder kan, hopelijk gaat het BMS mooi aangroeien. Wachten duurt lang inderdaad, heel herkenbaar

13. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    Menstruatie zou ook kunnen, wel heel vroeg dan, zelfs voor mijn doen. Zit nu op CD 21. Er heeft nog niks doorgezet, wel nog steeds af en toe buikkrampen en een heel klein beetje roze verlies vandaag weer na gisteren niks.

Af en toe spookt de gedachte achterin mijn hoofd dat het misschien wel een innesteling is, maar dat durf ik echt niet te geloven en druk ik gauw de kop in. Zou echt te mooi zijn om waar te zijn, dus dat is het waarschijnlijk ook. Hou het maar op een verstoorde cyclus door alle hormonen voor nu en ik wacht het af

14. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Oh jeetje, dat is echt een teleurstelling ja :( hopelijk komt het goed en heb je paar mooie embryo's! Rot van je misselijkheid :(

Loulou12 vindt dit leuk.
  15. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    Je klaagt niet hoor, kan me voorstellen dat het onzeker voelt. Ik duim voor je dat het zware gevoel gewoon komt door heel veel groeiende eitjes!

16. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.324
    3.318
    113
    Vrouw
    Woohooo dan gaat het weer lopen! Ja alle weken duren lang, maar de weken dat je 'niets' doet... menn, die zijn eindeloos! Fijn dat er weer beweging inzit!

Joylynn vindt dit leuk.
  17. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.324
    3.318
    113
    Vrouw
    Aaah wat snap ik dat je baalt! Maar vijf is gelukkig toch nog wat. Hopelijk allemaal emmy's en cryo's. Fijn wel dat de punctie te doen was. Wees lief voor jezelf komende dagen. Balen mag echt wel ff, maar hopelijk zit jullie plakker hier tussen!

Loulou12 en Joylynn vinden dit leuk.
  18. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.324
    3.318
    113
    Vrouw
    Hier soort van goed nieuws. Er zijn nu 6 eitjes groot genoeg voor een punctie, 9 hangen erom of ze door de laatste trigger genoeg groeien en nog 25 kleintjes.

Maar….. punctie is ingepland voor zondag 9 uur! Dus daar ben ik wel echt heel erg blij mee. Voor de eerste keer in negen maanden niet weken voor niets gespoten.

Uitkomst is wel een stuk lager dan gehoopt, maar ik heb er natuurlijk maar 1 nodig. Ik wordt hartstikke zwanger van de eerste tp :p

Verse is nog niet van de baan. Afhankelijk van hoe ik me na de punctie voel en eventueel een echo op de voorgenomen terugplaatsingsdatum. Dus de komende dagen zijn spannend. Maar zo ontzettend blij dat ik in ieder geval een punctie heb. Er loopt iets, er komt een kans aan. Yes!

Boompje88 vindt dit leuk.
  19. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Wat goed! En fijn dat je er zo positief in staat. Ik ga hard voor je duimen zondag. Ik word straks gebeld hoeveel bevruchtingen er zijn om 13.00... ook moest ik wel beginnen met de utrogestan omdat een tp blijkbaar niet helemaal van tafel is. Misschien omdat het zo weinig rijpe eicellen zijn?

20. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.324
    3.318
    113
    Vrouw
    Lijstje IVF-ICSI start november/december

Loulou12
    - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1
    Annoniem2015 - 35 jaar - 3e kindje - ICSI 2