Jaa heb jij natuurlijke cyclus? Want ik heb geen follikelgroei, alleen BMS groei dmv progynova pillen.
Spannend hè! Vind eerlijk gezegd nog dat je het lang hebt volgehouden. Ik ben vandaag al gestart. 1 dag na terugplaatsing . Maar vooral om idd ovitrelle eruit te testen. Had maar zes klikjes op de dag van de punctie (6 dagen geleden), maar toch een vette streep. Dacht dat zo’n klein beetje wel sneller zou gaan. En laat je niet gek maken door wel/geen kwaaltjes hè. Wees lief voor jezelf. Nog tijd zat om teleurgesteld te zijn mocht het nodig zijn
Ja, natuurlijke cyclus inderdaad. Wel vrij kort vaak en in rustmaand geen echte piek gevonden. Dus in die zin wel gespannen. Blij dat ik in ieder geval opvolging via echo krijg en niet alleen op ovulatietesten hoef te vertrouwen. Als de follikel groot genoeg is moet ik wel ovitrelle spuiten Heel veel succes woensdag, ik hoop op een goede opbouw voor je!
Haha ja nou heb vanmiddag al getest, want de testen waren al binnen. ik zie een heel heel licht tuurstreepje niet eens de moeite gedaan om dat op foto te kunnen vastleggen. Echt blij mee want dat betekent dat de ovitrelle er zo goed als uit is. Komende dagen worden spannend...
@Loulou12 hoe is het? Nog getest? Ik had gister nog een ovitrelle streepje. Benieuwd wat de test zo doet. Vandaag een vrije dag met een zieke dochter die alleen op me slaapt, dus lig nog zeker een uurtje vast
Hee meiden, heeft 1 van jullie ervaring met progynova? Ik ben 3 weken geleden gestopt met die pillen, omdat m'n bms toch niet dik genoeg werd hebben we een tp in kunstmatige cyclus afgebroken. Maar nu heb ik nog steeds geen doorbraak bloeding gehad, en ik zit inmiddels op cyclus dag 43. Heeft 1 van jullie dat ook wel eens gehad, is dat normaal? Beetje matig dat m’n lichaam niet genoeg op die pillen reageert om er iets nuttigs mee te doen, maar wel genoeg om er kennelijk totaal ontregeld van te raken Verder succes allemaal weer, en spanned de testen!!
Hé bah, wat balen! Ik heb nu ook progynova, maar ik werd na 3 dagen ongesteld. Ik zou gewoon even ziekenhuis bellen
Hier is ovitrelle eruit. Nu 3 dagen na TP en stom als het is had ik juist op een duidelijker lijntje gehoopt. Normaal op 10 dpo ongesteld… wordt spannend nu
Vijf dagen en lekker aan de poezebollen ja. Wat is dat onmenselijk smerig zeg Kon ik de tijd maar vooruit spoelen
Haha herkenbaar, ik liep ook standaard met inlegkruisjes. Heb je er last van? Ik word er zo vreselijk moe van, kan hele dagen slapen. Maar je bent vandaag 8DPO dus, spannend! Dr Google zegt dat je na een week of 6 dagen na de TP positief moet testen, dus nog ff volhouden!
Ik kom hier ook graag meelezen. Wij starten volgende cyclus met ivf na 5 mislukte iui pogingen. Vind het wel spannend hoor. Heb normaal al veel last van de hormonen dus zie daar wel tegenop. Lees ook veel verschillende verhalen over de punctie wbt pijn. Hoe is jullie ervaring daarmee. Hier werken ze met pijnstillers en een kalmeringspil. Dat laatste wil ik eigenlijk niet nemen..
Ja ik heb nog altijd ovitrelle streepjes... Ben nu 11 dpo en 13 dagen na ovitrelle. Als het morgen niet is opgelopen denk ik dat het mislukt is... Vind het trouwens ook echt teleurstellend dat het VUmc je niet op de hoogte houdt of de cryo's gelukt zijn. Ik weet nog steeds niet of die andere er nog is. 3 weken wachten slaat nergens op.
Hi, welkom! Helemaal logisch dat je het spannend vind, ik hoop dat je weinig last hebt van de hormonen en alles goed aanslaat. Puncties zijn natuurlijk voor iedereen verschillend, en elke keer weer anders. Misschien kan mijn verhaal je wat gerust stellen: Ik heb twee puncties gehad, beide keren met pijnstiller & kalmering. Van de kalmeringspil werd ik een beetje high en vrolijk, en de pijnstiller deed goed z'n werk. Ik had de eerste keer 22 follikels, de tweede keer 11, en beide puncties vond ik het heel goed te doen. Ik keek mee op het scherm, de assistent hield me aan de klets en leidde me af, mijn partner zat er naast en daar kon ik af en toe in knijpen, en die middag ben ik lekker thuis op de bank gaan hangen met een kopje thee en een luisterboek. De volgende dag wandelde ik weer rond op werk, en ik heb geen na-pijn gehad of overstimulatie klachten gehad. Beide keren een verse tp 3 dagen later. Succes!
Frustrerend dat wachten! Ik heb ook nog geen idee van de hoeveelheid cryo’s (emc). Alleen die sowieso goed waren, maar ook nog een aantal die ze ‘in de gaten wilden houden’. Hopelijk is je streepje morgen opgelopen en hoef je je er voorlopig niet druk om te maken!
Welkom! Spannende periode ga je tegemoet. Ik was behoorlijk ziek tijdens de punctie en het herstel, dus ik ben geen goede graadmeter . Weet je al wat je gaat spuiten?
Welkom hier! Wat jammer dat je ook moet starten de punctie ging bij mij onder sedatie, dus ik heb er vrij weinig van mee gekregen. Van napijn heb ik vrijwel geen last gehad, heb de pijnstillers (naproxen en paracetamol) ook niet nodig gehad. Ik had 31 follikels, dus had wel pijn verwacht dus dat viel alles mee
Nou zeg, wat stom dat je niet op de hoogte gehouden word lijkt me zo zenuwslopend! Ook voor @Basilicum