Lijstje IVF-ICSI start november/december Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Annoniem2015 - 35 jaar - 3e kindje - ICSI 2 Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF 1 Staffie84 - 39 jaar - 3e kindje - ICSI 2 Afspraken Test datum 13-12 Staffie84 ♡ ZWANGER ♡
Balen dat er uiteindelijk maar 4 bevruchtingen waren.. hopelijk blijft er van 2 teruggeplaatst minimaal 1 plakken. Duim ervoor dat je uiteindelijk toch cryo's hebt, maar ook dat ze niet nodig blijken te zijn!
Hé bah, wat een domper zeg hopelijk zit tussen deze 2 wel een plakker! Hebben ze deze 2 tegelijk terug geplaatst met een bepaalde reden? Of mocht je zelf gewoon zeggen dat je er 2 wilde?
@Joylynn omdat ik al 39 ben kregen we de keus om er 2 tegelijk terug te plaatsen. Nog nooit gedaan, en al zoveel mislukte tp's achter de rug, dus maar een keer proberen
Wat een dubbel bericht @Staffie84. Natuurlijk ontzetten balen dat je rekening moet houden dat er geen cryos over blijven, maar hopelijk ook gewoon niet nodig met twee emmie’s aan boord. Ik ga voor je duimen!’
Hier vanochtend weer echo gehad. Grootste follikels zijn amper verder gegroeid, wel zijn er nog 3 a 4 bijgekomen ineens links van meer dan 10 mm. Dus nu toch nog 2 dagen doorspuiten en woensdag weer terug voor meting. Snap er even niks meer van, maar hopelijk is het toch goed nieuws uiteindelijk. Afwachten maar weer
ik had er nu ook maar vijf follikels en uiteindelijk vier eitjes waarvan drie bevrucht en door gegroeid naar dag vijf dus kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit. Ik duim voor je
Pfffkn dacht dat afwachten hoeveel embryo’s erover waren erg was en dat is het ook echt,.,maar wat zijn deze wacht dagen slopend of het gelukt is 7 december bloed prikken voor mijn hcg Ben misselijk draaierig moe pijnlijke borsten warm maar ik geef de schuld aan de Utrogestran de Cyclogest en de Prolutex en dus vol gepropt ben met progesteron en bloed verdunners ect. Voor het eerst een terug plaatsing gehad dus nog nooit mee kunnen maken na een pick up. Zie iedereen al testen rond mijn dag maar durf gewoon niet bang voor de zoveelste teleurstelling. Sta ook alleen in dit traject merk dat ik hele stoer ben geweest maar nu soms een arm om mij heen mis.,, Vast herkenbaar,,,
Van de 9 bevruchte eicellen, zijn er vandaag op dag 5 maar liefst 8 succesvol ingevroren Ik moest zo huilen van opluchting aan de telefoon
Wooooooooow!!! Nou, dat is echt een fantastische score lijkt me. Kan me je opluchting heel erg goed voorstellen. Nog tekenen van overstimulatie of nergens last van? en dan nu ongesteld worden (met een kuurtje denk ik?) en dan gaan voor de cryo?
Ik ben erg duizelig en lichte buikpijn, dus doe lekker rustig aan. Ik heb ook Duphaston om de menstruatie even tegen te houden 2 weken, zodat m'n lichaam even goed kan herstellen.
Nu laat dan inderdaad maar goed voor je zorgen. Het is in ieder geval allemaal voor een heel mooi resultaat!
Wel fijn dat er nu meerdere groeien, zijn de hormonen naar de kleintjes gegaan ipv dat de grote een spurt hebben gemaakt. Hopelijk vandaag een goede echo
Die wachtdagen zijn killing....kan me voorstellen dat het alleen helemaal pittig is. Ik mag nog lang niet testen maar heb al zo'n testdrang...gaat nergens over want positief testen is sowieso nog onmogelijk Ga je zelf ook een test doen of wacht je op de bloeduitslagen?
Super!!! Dan waren het in verhouding niet veel eicellen uit alle follikels maar wel toppers met zoveel bevruchtingen. Nu hopen dat er snel weer een ontdooit mag worden
@Babymake morgen bloedprikken! Wat ontzettend spannend, deze dag zal wel 'lang' duren. Ben inderdaad ook benieuwd of je nog gaat testen. En jij @Staffie84 ga jij nog testen voor de 13e?
Word hier nu al gek ban het wachten....ben al een vroege tester en testverslaafd maar probeer me zo lang mogelijk in te houden De ovitrelle blijft bij mij sowieso lang zitten, dus ookal staat er een streepje zegt dit toch niks... Verder wel wat "klachten" maar ja....ik gebruik duphaston voor het eerst, dus zou ook daar van kunnen zijn, dus zegt ook helemaal niks. Hadden we maar een luikje om naar binnen te gluren Vandaag komen te testen binnen en hoop dat ik me in iedergeval tot vrijdag (10 dpo) kan beheersen Ik ga wel eerder testen dan de 13e. woensdag is mn dochter jarig, en een negatieve test zorgt toch voor een flink baal moment dus die heb ik dan liever een dag eerder. Negatief op de 12e word toch ook niet meer positief op de 13e.... Helaas nog niks gehoord van het ziekenhuis over evt cryo's
Lijstje IVF-ICSI start november/december Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Annoniem2015 - 35 jaar - 3e kindje - ICSI 2 Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF 1 Staffie84 - 39 jaar - 3e kindje - ICSI 2 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF 1 Afspraken 11-12 Basilicum: deel 2/2 intake IVF 27-12 Baslilicum: start stimulatie IVF 1 Test datum 13-12 Staffie84 ♡ ZWANGER ♡