start ivf/icsi rond november, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Frummel, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Jezus die pregnyl slaat erin. Ik heb echt super buikpijn weer mijn buik is gezwollen en alles gevoelig. Van 1 spuit? Dat kan toch haast niet? Na het is in ieder geval knap vervelend. Maar dit is mijn eerste terugzetting dus vind het idd heel spannend.

Maar jij ook bij het ez tilburg blondje? Ik heb daar gezeten heb er toch vervelende ervaringen gehad. Kom je dan hier ook ergens uit de buurt? Je hoeft niks te vertellen hoor als je dat niet wilt ;)

maar Anja en Nana die klachten zijn zeer bekent haha, hebben jullie ook dat hele volle buik effect? Tenminste ik had echt het idee dat mijn buik echt helemaal vol zat onderin.

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik een leuk vooruitzicht om straks 10.000 EI pregnyl te gaan spuiten! :) ja dat volle buik gevoel, lijk wel 3 mnd zwanger en dan die volle borsten en gevoelige tepels erbij... Kunnen we vast wennen hihihi

Nana hoe laat is je punctie? Heeeeeel veel succes!

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Videlsje; in pregnyl zit hcg, zwangerschapshornoon, en een gevoelige buik en borsten kunnen daarbij horen. Dit blijft ook 10 dagen in je lijf. Daarbij kunnen je eierstokken door de hcg weer gevoeliger worden denk ik, je had nogal wat follikels toch en dat was vorige cycles de ivf? Ben wel benieuwd naar jouw ervaringen met tilburg? Ik heb daar alleen de terugplaatsing en de bevruchting wordt daar gedaan, echo's heb ik in breda. Ik woon vlakbij breda, en jij?

Anja; succes met de pregnyl! Als ik het zo lees weet ik nog precies hoe spannend die eerste keer van alles was. Hopelijk hoeven jullie niet veel ervaring te krijgen. Spannende weken voor iedereen.

4. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pregnyl zit erin... Wat een bouwpakket!
    Heb er niets van gevoeld, maar bracht toch emoties met zich mee. Laatste spuit,.... Now we wAit!!!

5. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nana; succes vandaag met de punctie, duim voor een mooie oogst en niet te veel pijn.

6. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Nana succes vandaag!!

7. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Hey meiden,

Even een korte update van mij:

Heel erg zenuwachtig geweest, dus ik was blij dat het eindelijk zover was..
    Helaas was het een hele zware punctie, de pijnlijkste tot nu toe..
    Ze hebben 6 eicellen gevonden, dat viel een beetje tegen, maar we hopen het beste. Woensdagochtend word ik gebeld :)

Nu lig ik op de bank en mijn buik doet pijn!
    Mijn man heeft besloten morgen maar even een dagje thuis te werken:)

Succes morgen Anja!

8. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nana, wat vervelend dat het pijnlijk was... Gelukkig achter de rug. Nu afwachten!!! Lekker uitrusten....

Morgen mag ik, niet zo nerveus voor de ingreep zelf, maar voor de uitkomst. Hoop zo verschrikkelijk dat er mooie eitjes bij zijn....

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nana; wat vervelend dat de punctie zo pijnlijk was. Laar je maar goed verwennen door je man, rustig aan doen. Kan me je teleurstelling voorstellen, aangezien er meer eitjes leken te zijn in eerste instantie. Ik duim voor mooie bevruchtingen.

Anja; succes morgen! Duim ook voor jou.

10. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Nana we hopen op mooie bevruchtingen! Maar wel vervelend dat het weer zo een zware punctie was. Lekker rustig aan doen en je laten verwennen.

Anja succes morgen!

11. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    De punctie is me 100% meegevallen. Niets gevoeld, met halve dosis morfine. Ze heeft er een stuk of 5 aangeprikt, 4 eitjes. Zaad was goed.
    Mooi resultaat, er werd nogmaals benadrukt kwaliteit gaat voor kwantiteit. Hier blij mee!!! Wat een opluchting. Napijn valt mee, nu lekker in bed even slapen. Toch nog wat duffig van alles.

12. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Netjes Anja! Wel goed om te horen dat de punctie zo mee viel. Wanneer krijg je de bevruchtingen te horen? En krijg je ook gelijk een tp?
    Ben ik gister trouwens ook te vragen aan Nana.

Ik heb om 15 uur mijn tp, was een toppertje volgens de dokter. Nou we hopen op het beste :D

13. Queenbaby

Queenbaby Actief lid

26 nov 2013
    107
    1
    18
    Hallo dames,

Ik heb ook op 20 november IUI gedaan en nu afwachten echt spannend ook!!

Dit is de eerste iui behandeling zonder hormonen spuiten

Liefs,

MissRoosje

14. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Roosje.

Videlsje, spannend vanmiddag je tp!! Ben ook benieuwd wat je daarvan voelt als t teruggeplaatst wordt.
    Ik hoor donderdag of er bevruchtingen zijn en vrijdag tp.

15. Nana86

Nana86 Niet meer actief

@anja; wat fijn dat je punctie zo goed is verlopen! :D
    En een tp voel je echt helemaal niets van, heel gek :p

@blondje; hopelijk morgen de tp :)
    Ik hoop het zo!
    Hoe was jouw tp?

@missRoosje: Je bent van harte welkom om gezellig mee te praten, maar er zijn hier geen mensen die op dit moment iui ondergaan.. dus als je zoekt naar mensen die dezelfde behandeling ondergaan, kun je het beste kijken bij een topic wat gericht is op iui :)

Verder een hele slechte nacht gehad, veel pijn, heel misselijk en eigenlijk niet geslapen.. Gelukkig trok de misselijkheid vanmorgen wat weg..
    Wel de hele dag op bed gelegen en heel rustig aan gedaan :)

16. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nana, heb je nog zo last van de punctie? Fijn dat de misselijkheid weg is getrokken. Ik heb nog wel last van m'n buik, maar is goed te doen. Morgen iig nog niet werken!
    Krijg jij morgen te horen of er bevruchtingen zijn?

17. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik heb nog best last van mijn buik ja... Opgezet, beurs..
    En ik heb te vroeg gejuicht, de misselijkheid is weer terug :)
    Ik denk nu dar het gewoon een bijwerking van de pregnyl is. Bij mijn mk was ik ook elke avond misselijk, dus ik denk dat dit hetzelfde is.. Ik hoop alleen wel dat ik vanavond wel slaap!
    Morgenochtend wordt ik gebeld en ik voel nu wel zenuwen hoor!
    Ik weet ook niet of ik wel op durf te nemen :)

Ben jij nerveus of heb je er wel vertrouwen in?
    Lekker dat je morgen nog lekker vrij bent :D

18. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nana,ik durf er niet op te hopen. Gelukkig kunnen zowel mijn man als ik thuis werken zodat we samen zijn als het MCK belt.
    Ik ga heel hard voor je duimen!!!
    Bah, misselijkheid weer terug... Rustig aan doen!
    X

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anja, fijn de punctie meeviel! Ik duim voor mooie bevruchtingen.

Videlsje; tp achter de rug? Fijn een toppertje. Welkom op de wachtbank.:)

Roos; spannend zeg, welkom hier!

Nana; wat rot hoe je je voelt. Echt rustig aan doen. Duim voor je!

Vandaag een brief gehad over de cryo's, er zijn er 2 ingevroren van de 5 overgebleven embryo's. (Uit 9 eitjes) wij waren wel teleurgesteld, komt denk ik omdat we altijd verwend zijn geweest, vorige keer alle 3 ingevroren die overbleven en de eerste keer 11. Maar in het ziekenhuis zeiden ze bij de tp nog dat de kans klein is dat je uberhaupt cryo's krijgt, we hebben tot nu toe eigenlijk geluk. Gaan er maar vanuit dat we ze niet nodig hebben..

20. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer kun je testen blondje?

Deel Deze Pagina