start ivf/icsi rond november, wie nog meer?

Discussion in 'MMM clubs' started by Frummel, Oct 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat t met iedereen?

2. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Hier gaat het aardig, alleen nog steeds een opgeblazen gevoelige buik, dus toch weer lichte overstimulatie... Veel liggen, rustig aan doen, want zodra ik iets teveel wil, wordt dat meteen afgestraft ;)
    Over het algemeen aan het genieten van het feit dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar zo nu en dan slaat de onzekerheid toe en wou ik dat ik kon testen... Maar dan wel alleen als het een positieve test zou zijn :p

Ik ga trouwens ook 2 weken na de punctie testen en niet de officiële testdatum (die 4 dagen later is) :) dus maandag 9 december.

Hoe gaat het bij jou?

Ik typ momenteel trouwens niet zoveel, want ik lig veel op bed en heb dan alleen mijn ipad bij de hand en ik vind typen op dat ding zo vervelend.. Maar ik lees en leef wel regelmatig mee :)

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    O meis, wat enorm vervelend dat je je zo naar voelt. Dit moet beloond worden met een positieve test!!! Doe rustig aan x
    Ik merk toch al wat van de utro, hoofdpijn, moe, vlagen van misselijkheid... Ik weet niet of ik 17 dgn na de punctie pas ga testen. Kan denk ik niet zo lang wachten of ben misschien al ongesteld.
    Ik voel me best zwanger met m'n opgezette buik en volle borsten( bh past nog net) maar t zegt natuurlijk helemaal niets!

4. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Oooooh, wat voel ik me slecht :(
    Ik kreeg net ineens het overweldigende gevoel dat het niet gelukt was..
    Vergelijkbaar met het gevoel toen ik een miskraam had, toen voelde ik ook dat het afgelopen was..
    Ik weet dat het hopelijk niets zegt, maar ik ben van heel positief naar het andere uiterste geschoten in het afgelopen half uur :(
    Wat onzekere tijden....

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Moodswings!!!! 😜
    Ik hoop echt dat je je snel beter voelt!! X

6. angelina1979

Feb 3, 2007
    93
    0
    0
    verzorging
    Hallo allemaal,

Op maandag 25/11 hadden wij de punctie en donderdag de 28ste terugplaatsing... Nu is het afwachten he? Wij hebben al een zoon van 12(spontane zwangerschap) en een mannetje van 5 jaar (1e IVF poging), ben benieuwt of ik er nog 1 mag verwelkomen!!

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Angelina!

8. videlsje

videlsje Bekend lid

Dec 21, 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Nana rustig aan meis! Ik snap het helemaal verder, hier hetzelfde hoor de ene keer denk ik dat het goed gaat komen maar de andere keer zie ik het zo zwart in allemaal. En dat afwachten is het ergste maar ja weinig andere keus haha. Wat dat betreft is de natuurlijke weg beter daar moet je ook wachten maar daar weet je meestal niet dat er al iets groeiends in je buik zit. Klinkt niet geheel logisch ik hoop dat jullie snappen wat ik ermee bedoel.

Anja Fijn he hormonen? ;) Ik ben eigenlijk wel blij dat ik die terugplaatsing een maand later heb gehad. Want ik had dat ook zo sterk allemaal. Maar bij jou is dat allemaal positief hopelijk.

Lekker broeden allemaal meiden :D

Hier weet ik het ook niet hoor alles is zo tegenstrijdig met symptonen dus maar wachten.

9. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja Videlsje, je bent nu heel bewust van t feit dat er een embryo in je bm zit... :)
    Wanneer kun/ga jij testen?

Tja die hormonen... Pffffff vanmiddag ook helemaal van de kaart door zo'n romantische film... :)

10. videlsje

videlsje Bekend lid

Dec 21, 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Hahaha herkenbaar, ik loop al te blubberen als ik iets zieligs zie. Zeer vervelend af en toe vooral in gezelschap ;)
    Maar de dokter zei dat je naar 16 dagen mocht testen dus dat is voor mij 12 dec. Ik weet niet of ik het zo lang red of dat ik toch maar langer wacht tot ik missi ongesteld word ofzo. Ik wil eigenlijk geen teleurstelling en ik weet natuurlijk dat die kans heel groot is.

Wanneer mogen jullie allemaal testen?

11. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vrijdag 13 dec. 17 dgn na de punctie houdt t mck aan.
    Waarom denk je dat je teleurgesteld gaat worden?
    Positive thoughts.

12. videlsje

videlsje Bekend lid

Dec 21, 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Ja ik weet het, maar als ik niks verwacht kan het niet erger worden toch? Mijn vriend roept wel vaker dat ik niet zo negatief moet doen.
    Dus wij zitten een dagje na mekaar spannend :)

13. Jolie78

Jolie78 Actief lid

Jan 14, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames.
    Mag ik bij jullie clubje komen?
    Ik heb afgelopen vrijdag me tp gehad van me 2e ivf behandeling. Dus zit nu ook in de wachten.

14. videlsje

videlsje Bekend lid

Dec 21, 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Tuurlijk welkom hier, jij hebt er ook al een heel traject op zitten. Nou weer spannende weken natuurlijk

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jolie, welkom in dit we-zitten-op-het-wachtbankje-en-vinden-het-zo-spannend topic!

Ik herken je zelfbescherming hoor Videlsje... Elke maand was wel een teleurstelling, maar nu zal t deze keer inslaan als een bom!

16. Jolie78

Jolie78 Actief lid

Jan 14, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit keer voelt het wel anders, voel eigenlijk niks erbij.
    Hopelijk dat dat niet een slecht teken is.
    We moeten wel geloof ik allemaal zelfde periode testen.
    Ik zal ff terug lezen dan ben ik van jullie verhalen ook meer op de hoogte :)

17. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel van alles, helemaal gisteren en vandaag omdat het embryo'tjes rond deze dagen hopelijk gaat innestelen.
    Ik heb flink last van de hormonen ( ook van de deca en de puregon gehad)dus dat is de boosdoener van alles, of zullen t straks zwangerschapskwaaltjes worden? ;)))

18. Jolie78

Jolie78 Actief lid

Jan 14, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de 1e poging voelde ik ook van alles maar door die bolletjes krijg je ook veel verschijnselen. Dus denk dat ik mezelf automatisch beschermd om er niet teveel aan te denken. Het verschil is dat ik nu niet te genieten ben, hopelijk verdwijnt dat snel. Dit keer heb ik ook een 8 cellig terug geplaatst. Zeg niet veel maar geeft wel een beter gevoel.
    Hebben jullie ook van die bolletjes?

19. videlsje

videlsje Bekend lid

Dec 21, 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Nee ik heb helemaal geen medicijnen dus bij mij zijn het mijn eigen hormonen waar ik last van heb haha. Ik heb overigens wel 9 dagen terug een pregnylspuit gehad maar dat is het enigste. Ik weet niet of ik nou ergens anders last van heb als normaal heb altijd veel last van de hormonen dus ik voel van alles maar durf het niet te bestempelen. Ach time will tell toch?

20. Jolie78

Jolie78 Actief lid

Jan 14, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende week mag jij al testen toch Videlsje?
    Ik de 11e. Gelukkig kreeg ik me menstruatie eerder anders hadden wij pas in januari weer kunnen beginnen. De 15e gaan we op vakantie dus precies daarvoor weten we waar we aan toe zijn.

Share This Page