start ivf/icsi rond november, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Frummel, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh das een vroege eisprong voor jou doen dus, hoeveel mm was je ei nu? Moet je nu nog pregnyl zetten. En dinsdag al tp, das al snel! Hoeveel cryos heb je nog?

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Videlsje, wat goed!! Scheelt weer een hoop ritjes met de auto!;)

3. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Videlsje: Goed nieuws zeg! Super dat het dinsdag al is. :D

4. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Jaa ben er echt verbaasd over. Maar mijn ei was 19 mm en ik heb gister om 23 uur de pregnyl moeten zetten. En als deze terug is gezet heb ik nog 2 eskimos over. Weet je ik krijg er een beetje de bibbers van nou ik het aantal zie afnemen hahaha. Moet hopelijk toch wel goedkomen.

5. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Als jullie pregnyl hebben gezet voelen jullie jezelf dan ook altijd zo rot? Behalve dat mijn humeur niet te genieten is heb ik ook daverende hoofdpijn en een beetje zo een verkoude gevoel. Mijn man kwam net thuis en die voelde hem al hangen, ik had de link nog niet gelegd maar blijkbaar was dit de vorige keer ook zo.

6. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja, pregnyl is wat dat betreft rotspul!
    Ik hoef t misschien niet te gebruiken, hope so! Vandaag eerste verplichte ovu test gedaan, heel licht streepje.
    Ik heb ook nog 3 cryo's Videlsje.. Ik hoop dat ze voor ons allemaal goed ontdooien!!

7. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Videlsje: Ja hier ook altijd last van de pregnyl. Rotspul... ook de utro bolletjes vind ik niks, maar ja het moet maar weer he :p Het is deze maand in ieder geval een hoop minder hormonen dan normaal gesproken. Sterkte met alle bijwerkingen meid!! Hopend dat dit de laatste keer pregnyl is ;)

8. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Hoi Dames,

Na lange tijd niet op het forum te hebben gezeten, was ik enigszins verbaasd dat het topic nog steeds actief was! Maar ik vind het wel heel erg leuk :D

Ik heb niet alles terug gelezen, maar ik maak eruit op dat iedereen nog lekker doorgaat met alles en dat behandelingen in volle gang zijn!
    Heel veel succes daarmee :)

Wij zitten momenteel in niemandsland (zo voelt het).. we hebben geen afspraken staan en wachten momenteel op een reactie van de verzekering of wij naar Gent mogen voor een behandeling.
    We hebben gelukkig een verzekering waarbij we waarschijnlijk toch een gedeelte van de 4e en 5e poging vergoed krijgen :D (helemaal zeker weten we het toch niet, want het is zo vreselijk ingewikkeld.. en dan stuur je ze een mailtje met een duidelijke simpele vraag.. krijg je een reactie waar je echt niets wijs uit kunt worden! Maar we zijn optimistisch)

Ik kan niet wachten om ook weer toe te werken naar een poging, want ik moet toegeven dat ik dit echt verschrikkelijk vind!

Een korte update van mij dus..

Heeel erg veel succes en ik hoop dat dit snel overgaat in een topic over 'zwanger zijn' ;)

9. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lieve nana, wat leuk weer wat van je te lezen. Ik hoop dat er snel akkoord is en jullie verder kunnen in Gent!

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Videlsje; heb het eerder nooit zo gemerkt van de pregnyl, buiten de lichamelijke kwaaltjes, maar nu was ik toch al moe en beetje bleh gevoel, is er niet beter op geworden. Ook paar dagen buikpijn en opgeblazen gevoel. Sinds vrijdag ook utro erbij. Spannend he als je aan de laatste paar cryo's zit.

Anja; jij bent ook weer bijna aan de beurt. Welke cyclesdag zit je? Krijg je wel een echo?

Nana; wat goed van je te lezen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en kun je verder. Lees wel altijd goede dingen over Gent. Jaka, we kletsen hier verder.:)

Brrr, ze kunnen vandaag of morgen bellen als de tp niet doorgaat als ze beide niet goed ontdooien. Vind dat verschrikkelijke stressdagen. Hebben het al eens gehad zo'n telefoontje, das echt niks. Duim voor iedereen hier!

11. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Nana leuk om even een update te hebben. Ik hoop dat de verzekering snel iets duidelijk maakt aan jullie hoe of wat.

Kenna moet jij ook weer aan de utro? Ik heb echt alleen maar de pregnyl en dan voor de rest niks meer. Maar ergens ben ik toch blij dat ik niet de enigste ben die zo een last heeft van de pregnyl.

Blondje ja dat is spannend he? Ik hoop dat het ontdooien helemaal goed komt voor ons allemaal.

Anja Vertrouwen ze bij jou nou helemaal op die testen? Helemaal geen echo meer? Vind je dat niet een beetje riskant? Want eerlijk ik heb het nooit zo op die testen misschien ook omdat ze bij mij nooit echt knalde zeg maar, was echt een vaag streepje. Maar jij bent nu dus ook al weer bijna aan de beurt dus

12. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nana: Hey wat leuk dat je even wat van je laat horen! Ik hoop zo voor jullie dat de verzekering meewerkt. Ik kan me goed voorstellen dat je je nu voelt alsof je stilstaat. Je gaat ook van al die onderzoeken en behandelingen naar even helemaal niks. Succes daar!

Videlsje: Ja ik moet inderdaad straks ook weer aan de utro. Volgensmij had jij de vorige keer ook geen utro of toch wel? Ik vind het echt vieze zooi haha :cool:

Blondje: Ik hoop dat er niet gebeld wordt en dat alles morgen gewoon doorgaat. *duim duim*

13. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anja: Ik vroeg me hetzelfde af als videlsje. Al vertrouw ik wel op die ovu-testen, maar ik wist voor jouw verhaal niet dat ze het ook op deze manier doen. Je bent dus zelf druk met de testen en hebt geen echo's..helemaal geen enkele? Succes aan die kant!!

14. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel echo's hoor, morgen de eerste. Ze vergelijken de echo's met de ovu testen. Kan zijn dat t alsnog pregnyl wordt.
    Testen zijn bij mij altijd duidelijk, daarnaast altijd veel ovu pijn. Net zoals ongi kan ik de klok erop zetten met m'n eisprong.
    We zien t morgen wel....

15. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anja: Is dit dan alleen om te bepalen of je pregnyl moet spuiten? Heel veel succes met de echo morgen!!

16. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal vast nog wel een echo krijgen. Morgen soort van uitgangsecho.
    We'll see.... De dag dat de cryo ontdooit wordt lijkt me ook zo mega spannend....

17. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Blondje: Heelveel succes vandaag!!!!! :)

18. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag echo gehad bij MCK. CD 12, follikel is 14,5 cm, keurig op schema. Met mijn regelmatige cyclus zal ik op woensdag een positieve ovulatie test hebben en dan zondag de terugplaatsing!

19. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Blondje, hoe is het gegaan?

20. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws, de eerste cryo is goed ontdooid en is een hele mooie, cellen waren al aan het samensmelten. (Een morula) zwanger tot het tegendeel is bewezen!😄

Deel Deze Pagina