Ja dit jaar moet het ons allemaal lukken toch? Maar ja hier emmy aan boord, de welbekende buikkrampen er ook weer bij hoewel ze nou niet zo erg zijn als de vorige keer. Maar ja ik heb antwoord op mijn vraag gekregen. Ze kunnen de eicel wel verder door laten delen maar het is niet wetenschappelijk bewezen dat dat ook meer kans maakt. Dus daarom doen ze het bij ons niet omdat zo ver laten doordelen nog wel eens fout gaat blijkbaar. Na weer iets geleerd vandaag Na nou weer afwachten altijd vervelend hahaha
Lekker broeden Videlsje We moeten niet denken hoe ons cryo was toen ze terug werd geplaatst maar hoe ze of hij er over bijna 9 maanden eruit zal zien. Ik liep ook gelijk internet af te zoeken naar positieve verhalen van een B klasse maar alle cryos die ze terug plaatsen zijn goed genoeg op een kans voor een mooi zwangerschap. Ons lichaam moet nu het werk doen en dat betekent goed voor ons zelf zorgen of beter nog... goed vor ons laten zorgen
Goed nieuws Videlsje! En gezellig samen op het wachtbankje met mij en jolie, 3 dagen achter elkaar tp. Idd goed voor onszelf zorgen en meer kunnen we niet.
Bij mck plaatsen ze alleen cryo's terug die niet teveel beschadigd zijn. Het is bewezen dat cryo's die onder de norm zitten niet tot een zwangerschap komen. Vandaag cd 14, vanmorgen ovu test negatief, vanavond zelfs lichter.. Huh??? Dat heb ik normaal wel. Wel wat druk linksonder ( startende ovu pijn) morgen mck bellen... Ben als de dood dat ik m'n eisprong mis!
Ai dat zou ik ook doen hoor anja! Ik had dat ook altijd vandaar dat ik die ovulatie testen een beetje huiverig voor ben. Maar ik hoop dat het helemaal goed komt!
Vanmiddag echo gehad. Ei zit er nog (!!!) maar groeit wat langzamer dan "normaal". Vanavond pregnyl zetten en woensdag (hopelijk) terugplaatsing!
Mijn arts zegt dat je weinig kan doen om een innesteling te bevorderen, naast foliumzuur en genoeg groente/fruit. Alle middeltjes en vitamine zijn onzin. Ik wil zo graag iets meer doen. Wat doen jullie?
Ik gebruik vitamine d en omega 3 & visole capsules en drink iedere dag een glas pomme granaatappelsap.
Goedemorgen dames. Ik slik alleen zwangerschap vitamine pillen en capsule tarwekiemolie. Sowieso extra vitamines kan geen kwaad Ik zorg ervoor dat me lichaamsdelen warm zijn en drink veel water. En dit keer wil ik de laatste week niet stressen en positief blijven zolang ik geen rood zie Met de 2e terugplaatsing voelde het gelijk niet goed. Terwijl ik dus wel zwanger was. Heel raar maar ik voel me nu zwanger en het voelt goed. Dus leef al in minder stress. Sowieso de innesteling heb ik gevoeld.
Jolie, hoe voelt een innesteling? Hier gisteren pregnyl gezet. Nog geen last van. Vorige poging moest ik 10.000 EI en nu 5000. Dat scheelt ook. Toch heb ik m'n vraagtekens bij alle middeltjes, omdat ze in t mck zeggen dat t allemaal niets toevoegd. Maar toch wil ik alle invloed pakken die er is. Dubbel gevoel dus. Wat voor advies geeft jullie arts?
Je moet doen waar je je goed bij voelt. Baad het niet schaad het niet. 3 dagen na tp kreeg ik last van menstruatie krampen. Licht en maar 2 uurtjes. Na gevraagd en wat zelfde gevoel als innesteling. Hoop voor je Anna dat je een beetje op je eigen lichaam een beetje kan vertrouwen. Ik laat me man heel vaak zijn warme hand op me buik leggen. Voor het eerst is hij bij me na tp en tot testdag. Daar voel ik me goed bij.
Ik gebruik alleen maar zwangerschapsvitamines en probeer zo gezond mogelijk te eten enzo. Maar ik heb er deze keer geen hoop voor. In tegen stelling tot de vorige keer heb ik totaal geen buikpijn gehad, ja gister even echt hele scherpe pijnen achter mijn schaambot. Maar en dit klinkt raar hoor dames maar ik ben niet de enigste die het heeft haha. Normaal een paar dagen voordat ik ongesteld ga worden krijg ik zeg maar een soort van belletjes tenminste zo voelt het en dat heb ik nou al vind het erg vroeg. Maar ja we moeten maar afwachten. En ik probeer mezelf ook warm te houden maar ik heb het altijd koud en dat is dus verrekte moeilijk
Videlsje balen zeg dat je een slecht gevoel erover heb. Meestal laat ons gevoel ons niet in de steek. Maar je heb net je tp gehad misschien komt de angst om de hoek kijken.
Mail terug van MCK. Ze raden foliumzuur aan, op de dag van tp geen sex, in beweging blijven. En de rest vooral doen als je je daar goed bij voelt. Dus ik ga me er aan overgeven.... Ik loop in huis sowieso met dikke sokken en pantoffels en slaap met bedsokken dus warme voeten = check! Granaatappelsap, maakt t uit welk merk? Koop ik dat in de supermarkt? Tarwekiem capsules, lees ook dat je cyclus hiervan in de war raakt. Wat doen jullie hiermee? Blijven hardlopen, bootcamp wellicht even niet doen. Eh... Dat was t wel zon beetje?? 😝
Jolie; wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt. Hopelijk klopt dit. Grappig wat je schrijft over de innesteling, ik heb dag 2 na de tp hetzelfde gehad, was al bang ongesteld te worden maar dat zou erg vroeg zijn. Hoe voel je je nu? Videlsje; wat jammer zeg dat je gevoel zo slecht is. Dat vam die belletjes herken ik wel, grappig dat jij dat ook hebt. Anja; bij ons zeggen ze baad het miet dan schaad het niet, ze bevestigen dat er onderzoeken zijn die aantonen dat het positief kan bijdragen. Ik heb Pomme granaatappelsap, te koop bij AH in het koelvak, iets duurder dan de rest maar wel puur sap. Ik houd me ook goed warm, helaas op het werk heel koud op kantoor. Verder dikke sokken, sloffen en dekentje. Gezond eten, eet altijd veel fruit en groente. Verder lekker gelopen de eerste dagen, maar geen sportschool vanwege de buikspieren rust geven, lees wel eens dat je dat de eerste 4 dagen beter rustig kan houden. Morgen weer lekker body pump.