start ivf/icsi rond november, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Frummel, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames.
    Gewoon lekker nu al beginnen Anja met de sap, dan zit het maar al in je lichaam.
    Sporten doe ik niet maar wel veel eten dus dat word straks lijnen als ik niet zwanger ben 😊
    Ja Blondje dacht ook echt dat me menstruatie kwam, natuurlijk veel te snel.
    Maar ik voel mezelf als verleden keer daarom heb ik een goed gevoel.
    Lichamelijk voel ik geen veranderingen maar me buien......
    Heel vrolijk ene moment andere moment zo saggo.
    Nog 5 dagen dan weet ik het zeker maar blijft weer spannend want moet 8 maanden blijven plakken.

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er op cyclesdag 7 ongeveer mee begonnen.

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat wordt morgen een rondje Etos en AH :)
    Nu ovu pijn.... Pregnyl doet z'n werk!

4. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou jolie klinkt goed. Krijg je bloedtest of zelf testen. Hoeveel dagen na tp is dat dan? Bij mij bloed prikken 2 wk erna.

5. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames.
    Ik zei al tegen me man de kleine moet alles terug betalen als ze der kinderbijslag krijg 😛
    En Anja heb je veel last?

Ik mag woensdag zelf testen.
    Verleden keer hadden ik 5 positieve testen en ik geloofde het niet omdat me gevoel niet goed zat. Maar nu zal ik wel aan 2 testen genoeg hebben 😊
    10 dagen na tp. Jij ook laat dan.

Hoe is het met jou Videlsje?

6. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja best last van, pittige ovulatie pijn.. Uiteraard gaan we van dit eitje ook gebruik maken. Ook al is de kans op spontane zwangerschap klein, niets aan t toeval overlaten :)))
    Ik mag 12 dgn na tp testen.

Jolie, je komt bij mij over alsof je heel zeker bent dat he zwanger bent. Ben je niet bang dat je enorm teleurgesteld bent als t niet zo is? ( wat we niet hopen)

7. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen echo gehad dus ben benieuwd of er misschien een spontane bevruchting bij zit.
    Wie weet 😊

Dat ik voel dat ik zwanger ben en dat het me goed gevoel geef daar geniet ik van. Maar ik weet ook al te goed dat het mis kan gaan.
    Als het mis zou gaan dan denk ik op naar de volgende poging.
    Me man en ik geven alle kansen om zwanger proberen te worden en als het niet zo mag gaan dan gaan We het beste maken met wat We hebben en dat is ook een gelukkig leven.
    En We gaan vaker op vakantie dan 😆

8. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goede instelling Jolie!
    Ik heb ondertussen de POM sap in huis. Wat zoet!
    Hoeveel drinken jullie ervan? (Groot glas, klein glas) Etos had geen tarwekiem dus straks even naar de reform.
    Is jullie eisprong met pregnyl ook zo heftig? Heb er echt last van en voel me gewoon niet lekker. Ik weet t alles voor t goede doel...:)

9. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel las nu weer dat tarwekiemen niet goed is. Dus heb weg gegooid. Verwarrend allemaal wat wel of niet goed is.
    Ik drink 1 groot glas.

10. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat heb je gelezen dan Jolie?

11. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat het je hormoonhuishouding in de war brengt.
    Daarom moeten We eigenlijk aan ons eigen ze vragen wat goed is voor ons. En niet van Internet.

En nog antwoord op je andere vraag dan die medicijn heb ik geen last van gehad.

12. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anja; ik drink per dag 1 normaal limonadeglas. Ik had dit keer ook veel last van eisprong, 1 dag echt buikpijn, dag erna nog gevoelig. Voelde me ook een beetje bleh ervan.

13. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar.. Vanmiddag even in bed gaan liggen. Pijn neemt wat af, denk dat m'n eitje gesprongen is...

Je leest idd van alles, daarom mail ik t mck met m'n vragen en heb dezelfde dag nog antwoord. Dat stelt mij gerust.

Nu lekker in joggingbroek en fleece trui op de bank met dekentje!!;)

14. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Hoi dames,

Hier gaat het goed hoor, word verkouden denk ik voel me beroerd en snotterig enzo. Is lang geleden dat ik ergens last van heb gehad haha. Verder nergens last van volgens mij.
    Jolie ik vind het zo knap dat je zo positief blijft! Ik kan nog wel iets leren van jou ;)
    En anja herkenbaar van die eipijn, met die pregnylspuit heb ik daar ook altijd veel duidelijker last van.

Fijne zondag nog!

15. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames.
    Hoe gaat het met je Videlsje, weer een beetje beter of nog steeds verkouden?

Hier begint de spanningen echt te komen, over 2 dagen testen :)
    Heb sinds een paar dagen symptomen waar ik nooit eerder last van heb gehad.
    Hopelijk komt dat Door een zwangerschap.

En Videlsje natuurlijk zal het wel ff een tegenslag zijn als het weer negatief is of miskraam maar ik haal me positieve kracht uit me huwelijk of stiefzoon.

16. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anja; voel je je al wat beter?

Videlsje; hoe gaat het bij jou? Is je gevoel beter inmiddels?

Jolie; fijn dat je zo positief blijft! Hopelijk goed nieuws morgen. Wat voor klachtjes heb je?

Hier is de eerste wachtweek om. Ik had er een heel goed gevoel over tot vandaag, ook klachtjes die ik nooit eerder had, maar heb nu zo'n menstruatie gevoel. en heb vanmorgen, heel stom, een test gedaan op wachtdag 7, niet eens ochtendurine maar had echt testdrang; negatief. Hopelijk gewoon te vroeg.

17. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Blondje
    Natuurlijk veel te vroeg ben je met testen , maar dat wist je natuurlijk al.
    Heb ik ook gedaan hoor met de 1e tp.
    Je weet het maar toch een teleurstelling.

Ik heb denk ik alle paginas gelezen op Internet en veel begin zwangere vrouwen hebben last van menstruatie krampen.
    Dus als ik dat voel dan fuif ik het weg met het idee dat het hoort.
    Maar bij de 2e wachtweek komt de zenuwen en de angst om de hoek kijken dus Blondje probeer echt je zinnen ergens anders op te zetten.

Sinds 3 dagen heb ik een warm onderbuik. Lijkt wel of ik een kacheltje heb. En sinds een paar dagen savonds duizelig.
    En pas woensdag testen en niet morgen. Was het maar waar.

18. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff het is gewoon slopend he dat wachten. Wat lekker zo'n kachel buikje.:)
    Ja ik weet het idd veel te vroeg, maar je leest wel eens zulke vroege positieve testers. En ik zou beter moeten weten, dit is mijn 10e terugplaatsing. Heb jij wel eens zo vroeg negatief getest en alsnog positief?

19. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Hier nog steeds verkouden na ja half het zet niet echt door,zeer vervelend.
    Maar mijn gevoel nee die is nog steeds niet veranderd. Heb nergens last van behalve de belletjes haha nog steeds en begin nou ook slijm te verliezen. Dus precies hetzelfde als vlak voordat ik ongesteld moet worden. Heb ook echt nergens last van behalve dan dat ik verkouden ben en het koud heb maar ja dat hebben momenteel een heleboel mensen dus niks raars.

Blondje tja dag 7 dat is idd wel erg vroeg, volgende week hoop ik voor jou wel er een streepje komt.

Jolie ik vind het echt knap dat jij zo positief blijft hoop het beste voor je!

20. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Videlsje dat je er geen goed gevoel over heb, ik blijf duimen en hopen dat dit keer je gevoel in de maling neemt.

Toevallig Blondje heb ik bij de laatste tp 3 dagen voor me nod negatief getest . En de dag van testen positief.
    Heeft echt te maken of er genoeg hormonen in je urine zit.
    Laat je hoop niet varen.

Ik wil ook eerder testen en natuurlijk zijn er genoeg meiden die eerder ging testen en positief was maar ik ga mezelf die teleurstelling niet aan doen. 2 dagen kan veel verschil maken.
    En dezelfde geldt test je positief en dan komt als nog je menstruatie.
    Dus geduld is een schone zaak 😊

Deel Deze Pagina