Meiden wat spannend allemaal! Ik ben erg verkouden aan t worden, keelpijn, hoofdpijn. Net 2 dgn voor de (hopelijke) tp.... Baal ik enorm van. Wil zo fit mogelijk zijn.... Wat die tarwekiemolie, lees van alles, wel goed/niet goed... Doe t maar niet. Wel de Pom granaatappelsap, dat is sowieso goed voor me...
Wat vervelend Anja, dat is idd niet fijn. Je doet er alles aan zo gezond mogelijk te zijn voor de tp en dan toch. Hopelijk voel je je snel beter.
Balen Anja. Hopelijk knap je snel op. En spannend weer voor je. Dat je maar een mooie tp krijg. En die sap is sowieso goed 😊
Ik had alle vertrouwen dat er een cryo goed zal ontdooien, maar nu t dichterbij komt word ik steeds onzekerder. Ben nog wel wat neusverkouden, maar voel me wel beter dan gisteren. Hou jullie op de hoogte x
Heel veel succes vanavond met slapen Anja en dat je morgen snel verlost word van je angsten en een mooie tp krijgt.
Hoi Blondje. Ja morgen testen. Ik voel van alles ma ar angst komt echt om de hoek kijken. Als ik denk dat me menstruatie komt dan voel ik kramp en als ik denk dat ik zwanger ben dan voel ik me misselijk. Dus me hoofd maakt me lichaam gek. Ik hoop echt goed nieuws te melden want na 7 jaar verlangen word het wel een keer tijd dat onze droom uit mag komen.
Hoop het heel erg voor je, duim duim. Na 7 (!) jaar wordt het wel tijd ja, lijkt me ongelofelijk moeilijk zo veel geduld te moeten hebben. Vervelend he dat jezelf gek maken en van hot naar her gaan met je gevoel, heel herkenbaar. Jij gebruikt ook utro toch? Dat houdt bij menstruatie tegen dus geen bloed zegt hier niks. Ga je vroeg testen? Ben zo benieuwd, kijk morgen meteen of er al nieuws van je is.
Goedemorgen dames. Hier een spier witte test. Nog nooit zo witte test gezien. Nu afwachten wanneer me menstruatie komt. Natuurlijk is er nog een beetje hoop want geen bloed geeft moed. Nee Blondje ik gebruik geen bolletjes alles in me eigen cyclus. Als me menstruatie komt dan gaan We met volle moed naar de 3e ivf. En dan misschien tweeling. Want met laatste behandeling doen ze bij ons wel 2 terug plaatsen. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte. Hoe voel jij je Blondje? Last van kwaaltjes? En Anja al wat gehoord? Hoop zo dat je al in zh ben voor tp. En Videsje al opgeknapt?
Zojuist gebeld door t lab. De eerste cryo die ze hebben ontdooit heeft t goed doorstaan!!! Vanmiddag terugplaatsing.. Zooooooo blij 😃 Jolie, wat balen dat je test wit is... Kak!
Super Nieuws Anja. Slopend geweest maar waard is het. Nu nog slopende tijd maar dat cryo overleefd heeft dan ben je al over de helft. Ik heb net zh gebeld als de duveltjes over 2 dagen er nog niet zijn dan weer testen. De ik doe nog mee.
Anja; wat fijn zeg de eerste cryo! Jolie; wat balen zeg, had goede hoop voor jou. Niks zo deprimerend als een witte test. Hopelijk een late innesteling en overmorgen toch goed nieuws.
Ik ben zwanger tot het tegendeel bewezen is! de embryo was 8 cellig toen t ingevroren werd, gisteren werd de cryo ontdooit en was t 9 cellig, vandaag is het weer verder gaan ontwikkelen! De dame van t lab noemde t een toppertje! Nu maar broeden.....
Wat fijn Anja en zeker een mooi cryotje. Probeer deze week positief te blijven en elke keer als je wat voelt dan moet je maar denken hoort erbij. Want je lichaam reageert net als een zwangerschap. Krampjes of andere gevoelens kan alle kanten op. Lekker broeden meid. Ik voel me juist heel goed. Lekker de stad in geweest en leuke dingen gekocht voor mezelf. Vanochtend wel ff gehuild in me mans armen en toen mezelf weer opgeraapt en dacht ach we hebben nog een kans. En als die niet lukt dan zie ik mezelf al met me kontje op Hawai liggen
Jolie dat is toch een tegenvaller ik hoop dat het idd een late innesteling is. Anja dat is goed nieuws! Nou lekker broeden meid Blondje hoe gaat het met jou eigenlijk? Hier gaat het wel oke, verkoudheid is bijna voorbij gelukkig. Krijg nou wel andere klachtjes frustrerend!! Zo vervelend dat je niet waar het van is
Anja; gefeliciteerd met je mooie cryo! En idd, zwanger tot het tegendeel is bewezen! Jolie; fijn dat je het zo goed oppakt, heb je nog wel hoop voor deze poging? Videlsje; fijn dat de verkoudheid minder wordt. Lekker verwarrend he die klachtjes. Wanneer mag/ ga je testen? Hier gaat het goed, gister wat mindere dag en vandaag weer een stuk positiever en vrolijker. Mijn gevoel erover gaat deze week wel alle kanten op, vorige week had ik echt vetrouwen en dat gaat nu op en neer. Ook wat krampjes etc soms.
De wachtweken zijn t moeilijkst he? Ik heb tot aan vandaag er een super goed gevoel bij. Helemaal nu er zo'n super cryo is teruggeplaatst, maar hoe dichterbij t komt..... Voorstel: we gaan met z'n allen van dit topic naar t topic zwanger van cryo januari 2014!!!!🎊🎉👏
Hey dames. Ik denk ik lees even hoe het met jullie gaat. Ondertussen allemaal op het wachtbankje. Ik duim voor jullie allemaal! Hoop dat er deze keer wat meer positieve berichten zullen komen dan in december Succes met deze zware wachtdagen! Ik heb morgen alweer mijn 4e echo. Schiet totaal niet op met mijn cyclus. Ik hoop dat er morgen wat meer verandering te zien is. Groeien moeten ze!! haha. Nou ja, ik hoop maar dat het lange wachten beloond gaat worden.....
Kenna wat balen dat het zo lang duurt! Ik hoop morgen dat het een groeispurt heeft gehad. Blondje Ik mag officieel pas volgende week donderdag testen dat is er 16 dagen na. Maar als ik nog niet ongesteld ben geweest dan dan test ik dinsdag al dat is 14 dagen erna dan zou er inprincipe toch al iets te zien moeten zijn toch? Ik vind jou voorstel wel goed klinken anja haha hoop het zo voor ons allemaal