Hoi dames. Gisteravond me menstruatie gekregen. Gelijk maar paar dagen Engeland geboekt met een vriendin om mezelf op te vrolijke. We nemen een maandje rust en natuurlijk gaan We weer positief er tegen aan. Hoi Kenna, hopelijk gaat het voor jou ook op schieten en dat je snel mag broeden 😊 En rest van de meiden me duimen maken overuren want hopelijk beginnen jullie dit jaar wel goed.
Jolie; wat balen meid. Heb je nog cryo's. Goed dat je er even lekker thuis gaat en rust neemt. Sterkte voor nu.
Geen cryo meer. Dus moet weer van vooraf aan beginnen. Nog 1 dag werken en dan heerlijk weekend. Dan kan ik weer genieten van een wijntje en alles weer eten.
He Jolie! Wat enorm balen voor je. Je hebt wel duidelijkheid (maar gunnen je meer de duidelijkheid in de vorm van een positieve test) Ik heb t MCK nog gemaild, wat voor cryo het is. Een morula. Deze cryo is al een stadium verder door gaan delen en zijn geen cellen, maar klompjes.( visueel ingesteld als ik ben zie ik een embryo met klompjes aan hahahaha) geen garantie, maar wel positief en een goede cryo, maar bovenal geeft t me een goed gevoel
Anja; dat geeft wel een goed gevoel he, een morula nestelt 2 tot 3 dagen na de tp in. Ik heb deze keer ook een morula teruggekregen, ook met de uitleg van de klompjes.
Morula rules!!!! Dus morgen/overmorgen innesteling.... Ik heb wel veel last van (doorzichtige) afscheiding, moet echt een inlegkruisje gebruiken. Daar gaan we weer.... Alles analyseren )
Nu geen utro. Alleen bij de eerste poging omdat je lichaam t dan niet zelf aanmaakt. Dus nu doet m'n lichaam t zelf.. Zo raar, ik gedraag me al zwanger
Aah wat kaknieuws jolie, geniet maar lekker van je minivakantie en van je glaasje wijn En dan idd er weer tegen aan als je er weer klaar voor bent. Nou dames allebei een goed doorgedeelde embryo dan vind ik die van mij maar karig met zijn 4 cellen haha. Heeft iemand trouwens ooit wel een blaasontsteking gehad? Ik ga morgen uiteraard de dokter bellen maar plassen brand lichtjes doet niet echt pijn maar prettig is anders. En ik heb me toch buikpijn, echt een hele doffe pijn in mijn onderbuik. Heb dit nog nooit gehad ook geen blaasontsteking dus ik weet niet zo goed wat het is. Maar ja morgen even bellen dan maar missi herkent iemand het
Videlsje,hoeveel dgn oud was jouw cryo toen 'ie teruggeplaatst werd? Daar kan ook t verschil in zitten. Heb (gelukkig) geen ervaring met blaasontsteking, goed dat je naar de huisarts gaat. Vergeet niet te zeggen dat je zwanger bent
2 dagen geloof ik, ik heb 2 foto's in mijn album staan. De ene foto is van de vorige keer die is 4 cellig. En die andere was ook 4 cellig alleen hadden ze sochtends al de foto genomen toen hij nog 2 cellig was
Na wat ik mijn lichaam ken he? Vanochtend ongesteld geworden, heb ik toch gelijk gehad dat ik al gelijk voelde dat het niet goed was.