start ivf/icsi rond november, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Frummel, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ongie zal nog een paar dagen duren omdat ik tot gisteravond nog utro heb gebruikt. Weet zeker dat het niet is gelukt, wachtdag 12 na tp. Had me er deze week al op voorbereid dat het negatief zou kunnen zijn, al had ik ook goede hoop. Nu maar genieteb van ons meisje en het weekend samen, en op naar de laatste cryo als die goed ontdooid.

2. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Blondje wat een rotnieuws!! Maar ja idd weer op naar een nieuwe poging.

Anja en kenna!! Nou ligt de hoop bij jullie! Er moet toch iemand goed nieuws hebben.

Na hier mijn ongesteldheid heeft weer afscheid genomen. Ik vind dit zo raar, ik heb wel vaker opstart problemen maar dit? Ik had ook alleen maar een beetje bloed met afvegen maar ja het is bloed toch? Na maar weer afwachten met dat rare lijf van mij

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je wel een tesr gedaan videlsje?

4. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Idd, altijd een test doen als je twijfelt.
    Bah die onzekerheid gaat maar door en door zelfs als je denkt ongesteld te zijn/worden...

5. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klote Blondje. Blijven we toch nog langer onder deze topic posten en niet zwanger.

En Videlsje voor jou nog spannend zat. Nog steeds hoop!

Vrijdag word ik gebeld Door zh voor de 3e behandeling.

6. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Ja als het vandaag/vanavond niet doorzet dan ga ik me er toch aan wagen om te testen.

Maar Jolie jij krijgt dus vrijdag te horen wanneer je weer helemaal moet beginnen met alles? Wil je ook weer snel doorstarten of wil je iets langer de tijd nemen?

7. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames! Wat jammer dat er nog geen positieve testen zijn. :( Had het zo gehoopt. Videlsje: Ja vervelend he dat je lichaam je onzeker maakt. Wel/niet ongesteld. Succes nog even daar.
    Blondje wat kl*te zeg, maar nog niet ongesteld dus?

Hier nog steeds bezig met de echo's. Duurt erg lang zeg. Vorige maand had ik een week na Blondje mijn tp. Moet je nagaan hoe anders het kan lopen. Wel frustrerend om elke keer die echo te hebben en dan niet de uitslag te krijgen die je zou willen. Het is niet erg ofzo, maar het duurt gewoon lang. Vanmorgen echo gehad en toen waren ze 15 mm. Nu dinsdag weer terug. Nou dan maar hopen dat het zover is. We mogen bijna wel een extra potje aanschaffen voor ''parkeergeld''.

Fijne avond iedereen!!

8. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kenna, hoe groot moeten ze worden? Moet jij ook pregnyl spuiten?
    Hopelijk krijg je snel een tp.
    Gelukkig is t gratis parkeren bij het mck, kan me voorstellen dat de kosten kunnen oplopen. Niets vergeleken met de kosten van het ivf/icsi traject... 360 euro eigen risico is er niets bij...

9. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens Anja over die kosten. Ik heb het parkeergeld er ook graag voor over hoor haha. Maar inderdaad is het eigen risico er niks bij met al die behandelingen en spuiten/tabletten. Je bent er zo doorheen.

Vandaag was op de echo een mooi dik baarmoederslijmvlies te zien, maar het eitje wat groeit moet nog zeker 3 mm groeien. Nu kan dit met een dag zover zijn, maar het duurde al best lang voor er uberhaupt wat ging groeien. Nou ja geduld is een schone zaak. Het is ook zo verschillend elke keer.
    Ja ik moet ook pregnyl spuiten. Nou vind ik dat nog niet echt vervelend eigenlijk. Ik vind die utro bolletjes vervelend. Tenminste zo heb ik dat de vorige keer ervaren. Jij ook aan de utro??

Hoe voel jij je nu dan Anja? Heb je er een goed gevoel bij? Zie je nog een embryo met klompjes voor je? haha.
    Lekker blijven broeden daar!

10. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik mocht al pregnyl spuiten toen m'n follikel 16,5 mm was. Het eitje is nu natuurlijk niet nodig. T zal wel per zkh verschillen.
    Ik gebruik geen utro, tp is in natuurlijke cyclus muv pregnyl.
    Ja, mijn cryo had klompjes aan hihihi er gebeurd van alles in m'n bm denk ik (steekjes/krampjes etc) maar weet ook dat dit niets zegt, heb dit al zo vaak gehad. Toch voelt deze poging anders, kan t niet verklaren. Het maakt me rustiger. Trek wel alles uit de trucendoos (warme voeten en buik houden, granaatappelsap, tarwekiemolie en geen koud drinken) ;p

11. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik herken het Anja. Je lichaam kan je helaas erg voor de gek houden. Aan de ene kant ook wel goed dat wij dat weten. Ik weet nog wel bij mijn eerste IUI dat ik van alles voelde en toen al meteen dacht dat het raak was. Nu ga je er anders mee om, maar toch blijft het zooooo spannend. Wanneer is je testdag??

Er zijn inderdaad wel verschillen tussen ziekenhuizen. Dat merkte ik laatst ook in het forum.
    Ik duim voor je! Lekker doen waar je je goed bij voelt en geniet van je sapjes haha

12. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Volgende week maandag mag ik testen.
    Jij?

Een collega vertelde me dat ik een zwangerschapsgezicht heb. Een soort van gloed(??). Ze zegt het ALTIJD te zien, vriendinnen waarschuwen elkaar, als je zwanger bent kom niet in de buurt van haar want ze weet t gelijk.:) ik had een smile van hier tot Tokyo...
    Toch leuk om te horen, geeft uiteraard geen enkele garantie!

13. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Hey dames, hier gister een testje er tegen aan gegooid wegens het nog ontbreken van elke spoor van bloed. Ja positief, helaas vannacht wakker geworden met zo een buikpijn volgens mij ging ik dood ofzo. Nou ik zeg het je bloedbad! Het stroomde letterlijk langs mijn benen sorry voor de vieze details. Dus gelukkig zo vroeg al mis gegaan want ik wist toch wel dat het niet goed zat maar jezus wat heb ik nou een pijn en het bloed!! Niet normaal zeg ik je :$ Vandaag maar de kliniek bellen en dan hoor ik wel hoe of wat.

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heftig videlsje! Laat je maar even onderzoeken. Sterkte!

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Videlsje wat heftig. Hoe gaat het nu met je? Wat zei de kliniek?

16. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Videlsje dat meen je! :( Jeetje heftig hoor. Heeft het toch snel weer ''losgelaten'' als ik het zo mag noemen. Pfff sterkte meid. Dikke knuffel

17. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Ja mocht het beschouwen als een vroege miskraam, liever zo vroeg toch? vond het toch al zo onwerkelijk. Maar het is ongeloofelijk hoe ernstig ongesteld ik ben hahaha en dat voor een week oud iets. Maar de buikpijn is wel echt heel erg deze keer. Dat hoeft van mij niet zo ;)
    Maar heb gewoon een afspraak gekregen weer op dag 11 en dan kijken ze maar als het er goed uit ziet dan krijg ik gewoon weer een terugplaatsing dus op naar weer een nieuwe ronde.

18. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ga je er goed mee om videlsje! Respect hoor. Is niet zo gek dat je zo ongesteld bent en buikpijn hebt. Rustig aan daar!! ;)

19. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag eindelijk een echo met goed nieuws gehad. Moest ook gelijk de pregnyl in het zh zetten. Was ik niet gewend omdat ik dit altijd laat op de avond moest doen, maar maakt verder weinig uit.Als alles goed gaat met het ontdooien heb ik zondag mijn tp! Als dit niet het geval is wordt de volgende ontdooit en is de tp een dag later. Ik krijg zaterdag aan het eind van de dag een telefoontje over het resultaat. Spannend weer even.
    Anja ik weet dus nog niet wanneer mijn testdag is omdat ik nog wacht op tp haha :D Jij maandag dus...nog even een paar spannende dagen voor jou zeg!!

20. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk zakt de pijn bij je Videlsje!hoe verdrietig ook, ben t met je eens dat als t niet goed zit, het maar beter zo vroeg fout gaat dan dat je ver in de zwangerschap zit!
    Kenna,wat fijn dat je ook weer een tp hebt!

Ik ga zondag testen, vind het niet prettig om na het doen van een test moet gaan werken, wat de uitkomst ook is...
    Voel sinds gisteren wel meer steekjes/druk in m'n bm, maar dat zegt natuurlijk niets...

Deel Deze Pagina