Videlsje klote zeg eerst posi test en dan nog je menstruatie later. Ik weet wat je meemaakt. Je gevoel klopt niet en dan toch een positieve test. Dat is ook zo zwaar want je weet niet wat je moet geloven. Sterkte en we gaan gewoon weer positief de volgende ronde in. Ik krijg vrijdag een telefoontje van Zh wat We gaan doen. Spannend Kenna maar eindelijk gaat het gebeuren voor je. En Anja hopelijk dat jij positief nieuws te melden heb zondag.
Jolie, fijn om weer een nwe ronde op te starten. Begrijp dat t zkh vrijdag gaat bellen, lekker snel! Ik heb vandaag een offday,vanmorgen diarree, voel me een beetje wankel en enorme huilbuien. Op dit soort momenten zie t ik t allemaal niet meer zitten en is alles zooooooo oneerlijk! Die MMM valt niet mee......
Kenna eindelijk is het zo ver Spannend allemaal weer! Anja lekker rustig aan vandaag meis. Het is zeker allemaal niet makkelijk en huilen lucht meestal wel op. En missi heb je een buikvirusje gevangen? Ik had het afgelopen vrijdag en zaterdag heel erg. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt. En dat je van het weekend positief nieuws hebt voor ons. Jolie nou ben benieuwd vrijdag en idd weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik mag dinsdag weer voor een echo komen, beetje vroeg maar ja we zullen zien. Voel mezelf weer beter gelukkig niet meer overal zo een last van Ik ga morgen bruidsjurken passen heb er echt heel veel zin in Toch nog iets heel ergs leuks deze week ondanks alles
Ik heb geen idee werkelijk niet. Ik wou altijd zo een grote sissi jurk, maar met mijn 1.60 m en vol figuur ben ik bang dat ik meer op een kerstbal zal lijken. Plus we hebben een tuinbruiloft haha waarschijnlijk zal zo een giga jurk alleen maar in de weg zitten dus ik weet het echt niet. Ik ga morgen kijken en we zullen wel zien wat het gaat worden.
Anja; goed dat je het weekend test, kun je daarna samen met je partner aan de uitslag wennen en doen waar je op dat moment behoefte aan hebt. Probeer het ook altijd zo te doen. Het is zeker niet niks die mmm, had het vorige week ook na de eerste wachtweek zo'n off moment na mijn werk, hele dag druk en niks aan de hand en dan komt thuis de spanning eruit. Hopelijk voel je je morgen beter. Videlsje; leuk zeg bruidsjurk kopen! En ook al weer snel aan de gang. Jolie; fijn dat je er weer vol goede moed tegen aan gaat. Ik ben vandaag ongesteld geworden, utro hield het tegen, best last van ook daardoor. Morgen bellen voor een echo volgende week maandag. Laatste cryo dus wordt erg spannend.
Hoi dames. Videlsje super leuk om alleen al te passen maar keuze maken zal zeker moeilijk zijn. Ik had geluk ik zag hem en was gelijk klaar. Anja voel jeje al iets beter? Ja de mmm is heel zwaar. Ik sta positief in het leven maar niet weten waar je aan toe ben maakt mij ook gek. En het is al bijna weekend 😊 En blondje je gaat gelijk weer beginnen? Je had natuurlijk ook cryo. Als ik tp krijg in me eigen cyclus dan is me cyclus daarna van slag. Maar met cryo had ik ook Door gegaan. Ben benieuwd wat ze tegen ons zullen zeggen want word laatste punctie.
Hoe voel ik me? Eh....... Ik heb van die korte felle prikjes in m'n BM ( denk ik)vooral links, aan deze kant was ook m'n eisprong ( geen idee of dat met elkaar te maken heeft) en wat lage rugpijn... De moed zakt me langzaam in m'n schoenen en maakt me verdrietig.... Laatste punctie Jolie, dat moet m gaan worden. Laat je dan twee embryo's terugplaatsen? Ga je naar een ander zkh ( België/Duitsland)
Jolie; jij hebt geen cryo's meer? Dan is het ook wel fijn om even rust te nemen voor alle spuiten er weer ingaan. Anja; pff echt slopend he, al die seintjes die je lijf geeft die zowel positief als negatief kunnen uitpakken. Ik heb maandag 17-2 de eerste echo voor cryo tp.
Ach Anja vind het klote voor je dat je hè ze voelt. Niemand kan je positief laten denken en ik wou dat we je vertrouwen konden geven maar het gevoel komt bij je van binnen gedaan en is gewoon moeilijk om een knop om te zetten. En Blondje voor jou gaat het weer opschieten!! Ik blijf bij emc en weet nog niet of ik er 2 terug laat plaatsen.
Anja zo vervelend al die klachtjes en da die dubbele gevoelens erbij. Ik kan niks anders dan voor je hopen meid. Hier gister dus op jurken jacht geweest, gelijk de eerste die ik aan had jezus wat was hij mooi. Maar ik had de belofte van ons mam gehad dat zei de jurk zou betalen of in ieder geval een deel. En je snapt het natuurlijk nou wel, ze vind het zonde en te duur omdat wij een kleine bruiloft hebben. Wat ik wel mee vin vallen maar oke. Dus ik ben behoorlijk over de zeik om het licht uit te drukken, nou trek ik zelf mijn portemonnee wel. Alleen met haar steun had ik wel de jurk aan kunnen hebben die ik echt wil. Vanavond weer een afspraak maar daar hebben ze goedkopere jurken dus wie weet. Sorry heeft niks met de behandelingen te maken ik weet het Oh maar het type jurk is een A lijn met sweetheart en een heleboel kraaltjes werk, ik ben verliefd
Ik hoor het al wel weer Videlsje. Jij bent de bridezilla haha. Maar ik snap heel goed dat jij de jurk aan wilt waar je verliefd op bent. Je trouwt (als het goed is) maar 1 keer. Succes aan die kant met uitzoeken!! Hoe vind je het passen en doen eigenlijk? Valt dat allemaal nog mee of is het een heel gedoe om in zo'n bruidsjurk te komen? Je hoort altijd van die verhalen over onderjurk dit, strikjes en rits dat en dat de jurk best zwaar is. Was even benieuwd. Anja: Hoe gaat het aan die kant meid??
Vandaag heb ik bruin bloed gespot, dus poging 2 is mislukt, want bruin is bij mij geen goed teken. Het frustreert me vooral dat ik niet weet waar het door komt. Maar goed, eerst flink balen en dan ziet de dag er morgen vast wel beter uit! Ben nu in staat om in België/Duitsland verder te gaan, daar blijken ze een stuk verder te zijn.... Bah!!!!!
Anja; oh wat ontzettend jammer meid! Hoop dat er nog een kans is voor je maar jij kent je lichaam het beste. Idd frustrerend dat je niet weet waar aan het ligt en dat je er dus niks aan kan doen.
Anja wat kl*te. Ik hoop dat je het mis hebt, maar zoals Blondje het al zei, je kent je eigen lichaam het best. Ja inderdaad erg frustrerend en naar dat je niet weet waar het aan ligt. Je doet er alles maar dan ook alles aan om tot een positief resultaat te komen en dan is dit altijd zo ontzettend verdrietig.. maar nog hoop ik dat je straks toch een ander bericht hebt.
Lieve meiden zijn jullie! X Het bruinverlies is gestopt, maar nog wel (menstruatie) buikpijn en pijn in m'n hoofd, zal morgen wel losbarsten... Ik zoek naar mogelijke oorzaken en de invloed die ik er op uit kan oefenen, maar die zijn er natuurlijk niet... Moet me er bij neerleggen.... Maar het waarom krijg ik er niet zomaar uit....
Test was niet nodig. Rooooooooooood! Wel weer keurig 14 dgn na eisprong, maar ja wat heb ik eraan ? Mck gebeld en op cd12 weer een afspraak voor een echo. Op naar cryo 2! Gisteren was ik echt wel even verdrietig, maar kan t weer relativeren en kan de waarom vraag loslaten. Vol goede moed! X
Goed van je anja! Triest natuurlijk dat het niet gelukt is, maar fijn dat je er zo mee omgaat. En ook al weer snel door. We gaan dan aardig samen voor een cryo denk ik, zit nu op cd 4. Geniet van het weekend.
Had een bericht gestuurd dacht ik. Dus weer opnieuw. Anja ik hoopte zo op goed nieuws. Het waarom het niet lukt hebben we allemaal denk ik. Dat is ook frustrerend. Ik krijg toch ook wel steeds meer het gevoel wat gaat er fout. Maar fijn dat je goed en snel kan relativeren. Ik heb pas 12 maart een gesprek wat We gaan doen. Dus duurt nog ff voordat ik weer mee kan doen. Ons clubje blijf deze ronde weer met lege handen achter. Vind ik heel jammer.
Ja valt me ool wel op hoor, toch best een aantal meiden hier en niemand met goed nieuws.😞 Dat geeft wel aan dat de kansen van slagen (helaas) beperkt zijn, maar we houden hoop!