start ivf/icsi rond november, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Frummel, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anja wat ontzettend naar. :( Je had het dus zelf wel goed. Sterkte meid!

Moet ook even spuien hier. Ben net gebeld over de kwaliteit van de cryo na het ontdooien. Nou er werd me verteld dat er wat cellen verloren zijn gegaan van de cryo en deze dus van wat mindere kwaliteit is. Ze willen de nacht nog even afwachten en als de cryo er morgen beter uitziet of kwaliteit beter is dan heb ik de tp om 14:15. Als de cryo niet goed is dan ontdooien ze het volgende rietje en heb ik het alsnog om 14:15. Als dit ook niet goed is dan word ik morgen voor 9 uur gebeld.
    Pfff ik had gehoopt dat ze zouden zeggen dat de cryo van goede kwaliteit zou zijn. Ik heb ook gevraagd of ik bij een mindere kwaliteit ook minder kans heb op een zwangerschap. Antwoord was ja.
    Ik heb ff lekker een potje zitten huilen net. Pfff nu weet ik eigenlijk nog niet echt waar ik aan toe ben. Morgen dus maar afwachten en hopen dat de cryo het toch goed doet.

Hoe zit dat eigenlijk precies met de cellen van de cryo?? Ik zit er nu even een beetje doorheen. Omdat de kwaliteit niet goed is heb ik nu ook zoiets van '' dan zal het ook wel niet goedkomen''. pfff ik weet het ook niet meer. Weten jullie precies hoe dat zit met de cryo kwaliteit?? :(

2. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kenna wat een kut nieuws en weer een dag in onzekerheid. Bij mij hadden ze ook een cryo terug geplaatst waar cellen van gestorven zijn. Gaf mij ook een slecht gevoel maar zh gaan niet embryo terug plaatsen als het geen kans heeft.
    Hoop het zó voor je dat je tp krijgt.
    Dit is zo slopend en ik hoop echt met heel me hart dat we allemaal positief eindigen met dit traject waar me mee zijn begonnen.

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kenna, wat spannend weer en die onzekerheid.
    Bij het mck plaatsen ze geen cryo's waar de kwaliteit niet goed van is, omdat gebleken is dat uit deze cryo's geen zwangerschap ontstaat.
    Ze willen vrouwen niet onnodige hoop en onzekerheid geven.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt !

4. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Wat lief toch altijd die steun hier. Zo fijn :) Ik heb zelf maar even de stoute schoenen aangetrokken en zelf maar even gebeld net. Ik was toch wel erg benieuwd hoe de cryo het doet. Nou er werd me verteld dat de cryo zich goed had gedeeld en goed genoeg is om teruggeplaatst te worden. Nou ik heb dus toch een tp om 14:15!!

Jolie/Anja: Wat ik me dan wel afvraag is....Wat is een goede kwaliteit?? Hebben ze verschillende eisen voor tp bij ziekenhuizen? Ik zit zelf in Zwolle.

Nou ik ga nu ff lekker uitwaaien met de hond en dan straks richting ziekenhuis. Fijne zondag iedereen!

5. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Kenna!! Ik denk dat ze zien of de cryos d oordelen of in beweging zijn. Maar lees vaak genoeg dat ze 2 of 4 cellen terug plaatsen en dat ook een mooie zwangerschap word.

Maar ben echt blij voor je.
    En zeker fijn dat we elkaar hier hebben.

6. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    You go Kenna!!!!
    Wat precies de norm is weet ik niet precies. Ze moeten bij t mck iig doordelen. Ik lees ook dat de procedures bij ieder zkh anders is.

7. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Kenna! De cryo is nu lekker warm bij jou als het goed is!

8. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou de embryo zit inderdaad lekker warm bij mij blondje. :D Alles is goed gegaan en we hebben een mooie echo foto meegekregen. Leuk!! De vorige keer kregen we geen foto, dus dit was wel een verrassing.

Er werd ons nog even uitgelegd dat de cryo dus wat cellen had verloren tijden het ontdooien, maar dat de cryo na vannacht toch weer goed is gaan delen. Een ''vechtertje'' zeiden ze. Nou aangezien wij hier allemaal vechtertjes zijn past dit wel bij ons dacht ik zo. ;)
    Nu maar afwachten,duimen en hopen....

9. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Anja nee!! Wat klote zeg we hadden allemaal zo op goed nieuws gehoopt. Nou maar weer op naar een nieuwe poging. Maar je kan idd helemaal niks doen om het meer te stimuleren helaas.

Kenna dat vechtertje van jou moet zich dan bij jou helemaal bewijzen toch? Als hij dit overleefd dan komt het hopelijk helemaal goed.

Maar we hebben nou dus alweer 4 dames die weer opnieuw moeten beginnen helaas. Hopelijk kunnen we dit stukje dit jaar nog omzetten tot zwangerclubje haha. Moet uiteindelijk bij ons allemaal toch goed komen toch.

Nou egoberichtje dan, ik heb mijn jurk gekocht een compleet andere dan dat ik aan had gehad maar ik heb hem!! :D

10. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat gaaf dat je je jurk hebt Videlsje!!
    Moeten jullie nog veel dingen regelen?

Kenna, lekker broeden nu 🐣:)

11. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Videlsje: Foto!!! :D Wij zullen echt niks doorvertellen hahaha

12. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Videlsje dat jeje jurk heb. En ik vind het juist fijn dat je ook leuke dingen wil delen met ons. Aangezien we weer opnieuw moeten beginnen is het wel leuk om in die tussen tijd over andere dingen te beppen.

En Kenna Hoe is het met je? Lekker aan het broeden 😊

13. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Haha foto ja dat kan maar dan zet ik hem wel in mijn album anders kan iedereen hem zien :) En dat is nog niet de bedoeling. Hij is nog wel echt te groot hij moet nog helemaal op maat gemaakt worden. Zal het vanavond wel een keer doen.
    En ik ben bijna klaar met alles regelen ik hoef eigenlijk straks alleen nog maar alle puntjes op de i en dan komt het helemaal goed.

Maar hoe gaat het verder meiden? Iedereen weer op het wachtbankje voor echo's,behandelingen enzovoorts. Ik mag morgen weer voor mijn eerste echo.

14. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk videlsje!!! :D Ben benieuwd wat je hebt uitgekozen! Altijd leuk natuurlijk. En natuurlijk succes met je echo morgen! Is kijken hoe het er van binnen allemaal uitziet:D Deze ronde wat mooie positieve testen zou geweldig zijn!

Hier gaat het goed hoor. Ik ben inderdaad lekker aan het broeden Jolie. Ben lekker vrij en moet vrijdag pas weer aan de slag, dus kan lekker rustig aan doen. Vandaag heerlijk met de hond buiten geweest en lekker uitwaaien. :)
    Fijne avond dames!

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Morgen weer een echo Videlsje, hopelijk ziet t er goed uit en krijg je weer een tp!
    Leuk foto van trouwjurk!!! Zien zien!!
    Kijken jullie ook t schaatsen bij de OS? Wat spannend en zo gaaf!!

16. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kenna. Fijn dat je vrij ben en dat jeje goed voelt. Probeer positief te blijven en veel afleiding zoeken.

En Videlsje Hoe was je echo?
    Hopen op mooie eitjes.

Anja bij mij staat weinig tv aan dus ik hou alle nieuws van ad.nl vandaag. Ze doen het super.

Deze 2 weken veel aan het werk dus weinig tijd voor mezelf.
    12 maart pas weer naar zh en dan pas weer beginnen met spuiten.
    Twijfel nog om 2 tp te doen.

17. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jolie: Wat is je twijfel hierin als ik vragen mag?? Het risico op een tweeling of dat er iets mis gaat? Ik zou er eigenlijk niet over na hoeven denken en het doen, maar dit is natuurlijk heel persoonlijk. Je hebt natuurlijk alle rust om er nu even over na te denken en te overleggen. Succes met het maken van je keuze meid!!

18. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    anja: Ja hier staat de tv ook aan. haha. Zeker spannend. Vandaag ook weer een bronzen plak voor de nederlanders :D

19. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Videlsje, hoe ging de echo?

20. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    1,5 uur uitgelopen!!! Jezus wat duurde het lang, maar mijn ei was te klein moet vrijdag terug komen. Was te verwachten dit is pas dag 9 dus veels te vroeg. Vrijdag zullen we weer zien.

Deel Deze Pagina