Lekkere planning dan zeg bij t zkh! En je moet al zo ver rijden.. Wat beginnen ze al vroeg met echo's. Hopelijk vrijdag een mooie groei te zien!
Dag 9 pas.. Dat is erg vroeg.. En jij hebt ook nog eens een latere eisprong toch? Ik ga maandag op dag 13 voor het eerst.
Ja ik vond het ook al zo vroeg. Jemig en dan moest je ook nog zo lang wachten videlsje en die lange rit!!! pfff. Nou hopen dat er morgen meer groei te zien is. Succes!
Zo het is stil hier, hoe gaat het met jou kenna? En de rest van de dames hoe gaat het bij jullie? Hier gister weer een echo gehad en ik heb dinsdag weer een tp dus gaat weer spannend worden allemaal
Videlsje wat fijn dat je alweer weet wanneer je een tp hebt. Spannend zeg! Je hebt wel een aardig regelmatige cyclus of niet? Ik heb altijd wel 3 of 4 echo's voordat ik meer weet. Nou is maar goed ook voor jullie, want anders blijf je maar heen en weer rijden. Hier gaat het goed hoor. Ik sta er deze keer gelukkig een stuk rustiger in. Maar de moeilijkste week komt eraan, dus het kan ook stilte voor de storm zijn. Ik heb wel last gehad van wat emo-buien, maar ja dat hoort er nou eenmaal bij. Ik ben vooral in de avond ontzettend moe en ik voel natuurlijk weer van alles, maar ik probeer er eigenlijk weinig mee te doen en maar aan iets anders te denken. Gewoon blijven hopen en duimen. Vanmiddag naar mijn zus en dan lekker knuffelen met mijn nichtje van bijna 2 jaar. Mijn zus is zwanger van de tweede (ze is nu 8 weken), dus die ga ik ook even knuffelen. Fijne zondag iedereen!
Ik keek trouwens net even terug en toen kwam ik berichtjes van Nadin tegen. Jeetje die is alweer 12 weken zwanger. Geweldig he!!
Ja dat gaat snel hoor voor nadin, kun je zien hoe lang er weer voor ons voorbij is Maar goed dat je er nou rustiger instaat kenna maar zoals je al zegt de spannende 2e week komt eraan. Lekker knuffelen met je nichtje en zus doe ik ook altijd haha. Maar wel vervelend dat je altijd weer van alles voelt, je kan jezelf zoveel wijs maken he? Dat vind ik nog wel het slopende aan die wachtweken. Ik hoop dat jij de 2e bent met goed nieuws! Ik heb zelf een hele regelmatige cyclus gelukkig dokter zei al dat ik absoluut niet meer eerde mocht komen als dag 11. De vorige keer was het ook dag 12 dat ik groen licht kreeg toevallig ook op vrijdags en dinsdags terugplaatsing. En nou weer hetzelfde wel grappig. Fijne zondag allemaal!!
Lekker snel gaat t he met de tp! Dan komen de moeilijke weken weer. Ik en een weekend bij m'n familie geweest op de Veluwe, gezellig. Maar ben ook blij weer thuis te zijn... Nu schaatsen kijken!!! X
Hoi dames. Was ff druk met van alles. Doordat we pas 12 maart afspraak hebben ben ik weer gaan schilderen. Maar Videlsje ... succes vandaag. Snel gegaan zeg. Super!! Van de week als ik weer achter laptop zit dan zal ik wel een langer berichtje sturen.
Ja had een toppertje zei de arts, hij was maar liefst 6x gedeeld erg vlug zei ze. Alleen het terugzetten was deze keer erg gevoelig en ik bloed nou zelfs En buikpijn maar ja zal morgen hopelijk wel weer rustig zijn. Nou 3x scheepsrecht hopelijk haha. En hoe staat het bij jullie dames? Blondje jij had toch ook weer een echo geloof ik
Fijn videlsje, broeden maar nu! Wel vervelend dat de tp lastig ging, hopelijk morgen weer over. Ik hen gister een echo gehad, nog geen vergroot eitje, morgen weer zit dan op dag 15.
Videlsje wat fijn dat je weer aan het broeden bent. En zo te lezen een mooie en snelle cryo, dat moet je hebben haha. En nu blijven plakken ja !! Hoop trouwens wel dat je nu wat minder last hebt van je buik. Succes daar meid!! Blondje 7x scheepsrecht moet nu gewoon ook!! Het is iedereen zo ontzettend gegund!! Hopen dat er nu mooie/positieve resultaten komen.
Vandaag echo gehad, follikel was 17mm, BMS 13 mm. Prima dus. Doorgaan met ovu testen, waarschijnlijk vrijdag/zaterdag eisprong! 5 dgn daarna tp. Fijn vooruitzicht!! Enne, 7 keer geeft recht op minstens een tweeling!
Wat fijn anja! Welke cyclesdag zit jii nu? mijn eierstok was vanmorgen weer verstopt dus moest ik bloed prikken op een hormoon wat vrij komt bij een groeiend eitje. Ben net gebeld en dinsdagmiddag is de terugplaatsing. Ben nu al benauwd voor het ontdooien van onze laatste cryo..