start ivf/icsi rond november, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Frummel, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Ja normale uren betekent voor mij 32 tot ja schrik niet 70 uur in de week werken. Maar sinds afgelopen november mocht ik in mijn handjes klappen als ik nog 5 uur in de week had zo slecht ging het bij ons. Maar nou sinds een week werk ik weer ongeveer 20 tot 30 uur in de week en mijn nieuwe rooster ziet er nog stralender uit. Dus ik word daar helemaal gelukkig van! Ik heb wel gekeken voor ander werk maar ik krijg toch nergens reactie op dus ja ik probeer het wel maar helaas met mij nog 1000 andere. Dus ik heb nou geen tijd om op kwaaltjes te letten hahaha.

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een hoop uren werk videlsje! Wat doe je als ik vragen? Voor nu wel lekkere afleiding iig!

Anja; morgen is het zover... Hoe laat bellen ze je voor de ontdooiing? Mij bellen ze alleen als het niet goed is gegaan. Duim voor je!

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Morgen spannende dag voor ons!
    Het lab belt voor 11 uur, ik hoor dan of t goed gegaan is en hoe laat de tp is!
    Duim duim duim...
    Leuk dat we samen op lopen x

4. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Ja morgen weer een spannende dag dames!! Ik duim dat alles goed gaat bij jullie!

Maar ik werk in de huishoudelijke dienst en bij ons zijn we afhankelijk van het hoogseizoen dus ja topdruktes dan :D Schieten de dagen lekker op.

Morgen voor mij weer een week naar de tp maar wederom ik weet het niet hoor. Heb wel erg veel buiksteken en afscheiding. Ach ja we zullen het wel weer afwachten.

5. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anja en Blondje : Heelveel succes vandaag!!! Ik hoop dat alles goed gaat bij jullie. Spannend!

Videlsje: Je laatste wachtweek meid! Hopend op een positief eind!!

6. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze bellen net van het ziekenhuis, het gaat niet door. Cryo was gister al slecht, maar vandaag niets meer. Hoop voor anja meer geluk!

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn cryo heeft t ontdooi proces goed doorstaan, om 14.15 uur tp!!!
    Wat balen Blondje!!! Echt klote voor je * knuf*

8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn anja! De eerste cryo dus? Succes!

9. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had 3 cryo's. Cryo 1 vorige cyclus, cryo 2 nu, dus nog 1 cryo over.

De embryo's moeten van een goede kwaliteit zijn om ingevroren te worden en ook om weer teruggeplaatst te worden. (Beleid MCK)
    Er is dus een reeële kans dat t goed ontdooit. Nu nog blijven plakken....

10. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben officieel PUPO (pregnant untill proofed otherwished) 😋
    Cryo is wederom een morula. Hoge kwaliteit zeiden ze van t lab.
    Uiteraard nog wat aanvullende vragen gesteld en ik ga deze keer niets anders doen dan normaal. Dus gewoon hardlopen en geen sapjes en pilletjes! (Muv foliumzuur)
    Hoop zo dat deze blijft plakken!!!!

11. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anja wat fijn meid!! Nou duimen dat alles goed gaat en blijft plakken. Succes met de wachtweken! ;)

Blondje: Ach jeetje wat kl*te. :( Hoe gaat het met je? Wat een domper zeg. Knuffel!

12. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Blondje, ik las in ander topic dat je Gent overweegt voor de laatste icsi poging?

13. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je meiden!
    Anja; klinkt goed zeg een morula, duim voor een goede afloop.

Ik ben de opties idd aan het afwegen voor de 3e poging, vraag me af of we in gent betere kansen hebben. Iemand ervaring?

14. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ook een morula geeft geen garantie..
    Ik heb geen ervaring met Gent, lees wel dat ze verder zijn met behandelingen. Als t bij ons zo ver komt dan willen
    Wij de derde poging ook daar doen.
    Succes x

15. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas niet he.. Heb zelf ook al 3x een morula gehad. Heb ook altijd gezegd als het zover komt gaan we de 3e poging orienteren om in gent te doen, zeker voor het eerste kindje.

16. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Jezus blondje wat een wat een klap! Dus nou met gent in overleg? Wij hebben dat ook overwogen en we zijn er nou ook weer mee bezig hen gehoord idd dat hun wat verder zijn met alle technieken.

Anja nou dat het zaadje mag groeien! Mijn dokter vergeleek mij vorige week met een bloempot dus vandaar hahaha. Je plant een zaadje en hij ontkiemt of niet dat is de gok ;) Hopelijk komt het helemaal goed meis

En hier idd week 2 aangebroken, zo weinig dat het me de eerste week doet zoveel doet het de 2e week. We zullen het van het weekend denk ik wel weten

17. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het hier met iedereen?

Videlsje jij bent toch bijna op je testdatum? Hoe gaat het met je?
    Anja lekker aan het broeden?
    Blondje hoe gaat het nu met jou?

Fijne dag meiden!

18. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja, lekker aan t broeden met een flinke verkoudheid. Gelukkig vrij dus lekker rustig aan...
    Sinds gisteren af en aan kleine prikjes/krampjes in m'n bm ( denk ik), er lijkt wat te gebeuren... Of t innestelen of voorbereiding ongi is dat zien we over een week. .

Bij jou al een tp in t vizier Kenna?

19. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Hier poging 3 mislukt hoor, heb al sinds woensdag roze afscheiding met af en toe bloed er doorheen en het word steeds meer. Dus ik heb er voorlopig mijn buik vol van, ik ga lekker carnavallen en deze maand laat ik niks terugplaatsen. Een maandje pauze en dan ga ik voor de laatste ronde. We zien wel wat het opbrengt.

20. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Videlsje :( Tjonge het zit ook niet mee he. Jemig. Nou ik kan me heel goed voorstellen dat je er je buik van vol hebt. Pffff ff helemaal niks en lekker carnavallen inderdaad. Dikke knuffel meid!

Anja: Laten we hopen dat het innestelen is ja. Het MOET toch verdorie nu een keer bij iemand goed gaan he.

Ik moet maandag voor de echo, dus ik heb nog geen tp datum. Ik hoop niet dat mijn cyclus weer net zo lang is als vorige maand. Even afwachten nog.

Deel Deze Pagina