start ivf/icsi rond november, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Frummel, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Nee het zit niet mee nee, maar ik wil ook als we weer gaan eerst een goed gesprek want ik begin steeds eerder te bloeden. Het was dag 8! De eerste tp was dag 13, de 2e was dag 10 en nou dag 8 ik vind het erg vroeg hoor. Maar ja het heeft weer eens niet zo mogen zijn.

Anja ik hoop voor jou dus ook een mooie innesteling!

En kenna hopelijk duurt het niet zo lang idd deze keer, en als dat wel zo is kunnen ze het niet wat stimuleren dan met behulp van hormonen?

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ontzettend balen videlsje. Dat is best snel idd dag 8. Sterkte en toch veel leut me carnaval. Wij gaan ook lekker op pad.

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    #783 Anja1977, 1 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2014
    Wat stom dat je ongi Videlsje!!! En op dag 8, das inderdaad vroeg.
    Voor nu Alaaaaaaaaaaaf:)

Hmmmmzzz, vanmorgen weer wat krampjes en heel iets lichtbruin slijm. Dag 4 na tp?
    Eh..... Kan dit al een teken zijn dat t niet gelukt is?
    Oké, het wordt nog een lange wachtweek!

4. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames. Tijdje weer niet geweest en veel gebeurt lees ik.
    Balen en echt kl*te dames dat er weer een verloren ronde voor jullie is geweest.
    En Anja spannende tijd voor je. Ik hoop het zo dat we nu eindelijk hoed nieuws hebben in ons clubje.

Over anderhalve week heb ik weer een gesprek.
    Dan hoop ik ook weer snel mee te doen.

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jolie, fijn dat je er weer bij bent.

6. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anja; hoe gaat het met je? Eerste wachtweek zit er op.

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Donderdag moet ik ongesteld worden...(tp was 5 dgn na eisprong)
    Vanmorgen soort ongi gevoel dus heb de hoop opgegeven en verwachtte bruinverlies al. Sinds vanmiddag nergens last van, maar ben er niet gerust op. Daarnaast ben ik mega verkouden en grieperig, helpt niet mee...;(
    Jij al wat meer info over Gent?

8. Kenna1403

Kenna1403 Actief lid

11 sep 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anja; Ik hoop zo voor je dat je ongelijk hebt in je gevoel. Nog heel even afwachten dus,. hopen dat de ongesteldheid weg blijft. sterkte met de laatste wachtdagen/uurtjes meid!

Wat me trouwens ook opvalt is dat we vaak in de wachtweken verkouden/grieperig zijn. Ik weet niet of dit van de pregnyl komt, maar het valt me nu wel op. \

Ik heb maandag weer een echo gehad en er was nog weinig te zien. Ik moet vrijdag om 8 uur weer een echo. Hopen dat er dan wat aan het groeien is.

9. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Update hier: ongi krampen en druk in m'n onderbuik, vooral wat meer naar de zijkanten. Hmmz leuk geintje lichaam om het nu net weer eens anders te doen... Voelt iig niet goed.
    Tweesporenbeleid opgestart:
    Mck-> als t rood er is bellen voor echo laatste cryo en afspraak met arts aanvragen. Ik wil toch weten wat zij nog meer kunnen doen. Voelt niet oké zo. Overleggen wat hun ervaringen zijn met Gent.
    UZ Gent-> vandaag per mail contact gehad, word morgen gebeld door een arts voor afspraak intake. Zal half mei zijn.

Voor nu voelt dit t beste, alleen weet ik niet hoe ze bij het MCK reageren als je overweegt naar een ander zkh te gaan.

10. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kenna; alsof je weerstand in deze weken minder is ofzo.
    Op welke CD zat je toen de echo gemaakt werd? Hopelijk vrijdag een betere echo!!!

11. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Zitten we dalijk missi met ze alle in de wachtkamer van gent?? Haha ik heb volgende maand een afspraak over hoe en wat want het is mijn laatste cryo. En ook ik heb het gevoel dat er gewoon iets niet goed is dus ik wil dat ze wat beter kijken in plaats van telkens een cryo terugplaatsen en we zien wel.

Maar het valt wel op ja dat we ons allemaal niet helemaal goed voelen bij de weken na de tp. Missi toch de pregnyl? Is toch een aanslag op je lichaam telkens.

Hier carnaval overleefd :D geweldige tijd gehad nou alleen een giga kater en spierpijn op plekken waarvan ik me toch afvraag hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Lekker een maandje pauze en een maandje niks heerlijk, goede keuze van mezelf geweest als zeg ik het zelf. heb er ook allemaal even geen behoefte aan dus ik zal hier ook wat meer afwezig zijn.

Anja ik hoop nog het beste voor jou!! En kenna hopelijk wat meer groei vrijdag.

12. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zullen we er dan maar een weekendje Gent van maken? Hihihihi
    Eerste ervaring is super, binnen no time reactie op m'n mail.
    Laat nu die rottige menstruatie maar komen, dan kunnen we verder!

Fijn dat je zo lekker hebt genoten van de carnaval!

13. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb trouwens een topic aangemaakt "Gent vs Nederland"
    Staat onder kopje "vruchtbaarheidsbehandelingen"

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anja; balen meid, hopelijk heb je het mis, maar meestal voel je het zelf wel aan. Positief dus je eerste ervaring met Gent. Hoeveel tp's heb jij nu gehad?

Videlsje; dat klinkt goed zeg, fijn dat je helemaal hebt genoten, even hoofd leeg.

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb jij al contact met ze gaat. Anders kun je mee op meidenweekend met Videlsje en mij:))
    Ik heb nu 3x een tp gehad. 1verse en 2cryo's. Nog 1 cryo

16. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha anja, zou gezellig zijn idd. Hebben besloten toch in NL te blijven.

Vandaag gesprek gehad en de arts kan het niet verklaren dat het na 6 terugplaatsingen nog niet is gelukt, embryo's van goede kwaliteit en alles lijkt verder goed. Ze wil nu in het artsenoverleg bespreken of het zinvol is een inwendige onderzoek met een camera te doen om te kijken of er evt schade is door de keizersnede aan de baarmoeder. Maandag belt ze me hierover terug.

17. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dan mag je alsnog mee hoor :)
    Wat goed dat ze toch een verder onderzoek gaan doen. Krijg je dan een hysteroscopie?

18. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd prettig, de arts kwam er zelf mee omdat we voor de 3e poging gaan om dit eerst te onderzoeken. Ze heeft het zo niet genoemd, maar heb eve gegoogled en zo te lezen is het dat idd. Ervaring mee?

19. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb een hysteroscopie gehad. Moest van te voren pijnstiller innemen, was verder prima te doen. Ik voelde alleen wat kramp toen ze met dat slangetje in m'n bm zaten.

20. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh viel mee dus, achteraf geen pijn? Las dat je die dag en de dag erna rustig aan moet doen? Is er bij jou iets uit dat onderzoek gekomen?

Deel Deze Pagina