Raar iets he, vrouwenlichaam. Snap je teleurstelling, we willen een baby NU! Moet je ver reizen naar t zkh? Elke dag echo pfff Maar wat je zegt, voor t goede doel!
Hey Dames, Kleine update, want ik ben gister dus naar Gent geweest Goed nieuws, want zodra ik ongesteld ben, gaan we beginnen! Vervelend is dat ik geen idee heb hoe lang dat gaat duren Verder was het weer een hele positieve ervaring. We hebben een mannelijke arts waar ik me heel erg op mijn gemak bij voelde
Anja: Ik ben ongeveer een half uur onderweg met de auto, dus goed te doen hoor! Het was vooral gewoon even de teleurstelling dat de terugplaatsing niet doorging in die cyclus. Maarrrr de volgende echo staat alweer in de agenda. Volgende week vrijdag moet ik weer. Ben vandaag ongesteld geworden. Heel erg raar aangezien ze vorige week woensdag in mijn bloed zagen dat ik de ovulatie had gehad. Ik heb daar vandaag even over gebeld en de arts zei eigenlijk direct dat het maar goed was dat ik geen cryo plaatsing heb gehad, want deze cyclus was niet ''gezond'' en vrij ''raar'' te noemen, dus had de cryo waarschijnlijk niet geplakt. Nou nu lekker die cyclus achter me laten en weer met goede moed verder. Hoplaaaaa Succes in Gent allemaal. Blondje spannend zeg! Nu hopen dat je snel kunt beginnen