start ivf/icsi rond november, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Frummel, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Hoi dames, ik kom ook even meekletsen.
    Wij zijn bezig met onze eerste Ivf-behandeling. Morgen is de punctie, maar ik heb vandaag al verschijnselen die ik normaal pas na de eisprong heb. Vannacht en vanmorgen had ik buikpijn, dat is opeens een stuk minder. Daarnaast heb ik zere borsten (normaal dag na eisprong) en, sorry voor de details, maar mijn afscheiding wordt ook alweer dikker en minder helder, dit is normaal ook pas na de eisprong. Ik ben bang dat mijn progesteron al is gestegen, denk dat opbellen naar de kliniek nu geen zin heeft omdat ze het morgen bij de echo/punctie wel zien:S
    Herkennen meer mensen dit die de punctie al hebben gehad?

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Suus, ik kan je geen antwoord geven, er zijn ervaringsdeskundigen hier.

Het zetten van de spuit ging snel, knop om en prik!!:)
    Zie er vanavond dan ook niet tegenop.

Of ik al bijwerkingen heb? VNmiddag was ik moe, moeite met concentratie en nu met hoofdpijn op de bank. Maar kan ook door ongi komen.
    Maar kun je überhaupt verschijnselen hebben na 1 injectie?

3. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Haha na 1 spuit? Zou kunnen maar denk het niet. Ik had het naatr een dag of 4 geloof ik pas toen begonnen bij mij de hoofdpijnen.

Suus welkom hier. Gewoon afwachten tot morgen. Ik had het ook eerlijk gezegd een dag voor de punctie, ik was er heilig van overtuigd dat mijn eitjes waren gesprongen maar dat was gelukkig niet zo. Succes met je punctie morgen!

Nana Gelukkig maar dat je je weer beter voelt. En dat gevoel is herkenbaar ik heb dat ook heel sterk. Maar ja we kunnen niet anders dan het toch proberen positief in te zien toch?
    En ik hoop ook echt dat ik met een dikke buik mag trouwen. Heb in januari de afspraak staan voor mijn jurk en hoop dan echt toch al stiekem ook al weet ik dat het maar een hele kleine kans is dat ik dan toch al moet melde dat ik eind mei toch al een eindje zwanger ben. Maar ja blijven hopen he?

4. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat is t enige wat we kunnen doen, hopen en positief blijven!
    Zo romantisch, zwanger trouwen!!! :)

5. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik had de eerste bijwerkingen al op de eerste dag.. Ook hoofdpijn en moe, dus ik denk wel dat jij hetzelfde hebt!
    Na 2 dagen trok het weer wat weg en toen kwam het na 4 dagen weer terug :)

@suus; welkom hier!
    Vorige keer dacht ik ook dat ik mijn eisprong had gehad, maar dit bleek niet zo te zijn.. Gewoon afwachten, maar het zit vast wel goed :)
    Succes morgen!

@videlsje; ja... Meer kunnen we niet doen...
    Hopen hopen hopen!
    Het zou wel heel leuk zijn hè!

6. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nana; fijn dat je je wat beter voelt met de gonal f. En kan me goed voorstellen dat de moed je steeds meer in de schoenen zakt. Lijkt me ook moeilijk als je aan de 3e poging zit. Sterkte meid!

Suus; welkom! Ik heb er geen ervaring mee maar wil je veel sterkte wensen voor vandaag. Ben benieuwd hoe het is gegaan.

Anja; weet niet of ik na 1 dag deca bijwerkingen had, maar wel veij snel hoor de vorige 2 pogingen.

Videlsje; dat zou toch mooi zijn zwanger trouwen.. Hoop het voor je.

Als er geen bevruchtingen zijn bellen ze vandaag, maar die kans lijkt me klein met 9 eicellen. Nog maar 1 nachtje slapen..

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes morgen blondje! Hoeveel zijn er uiteindelijk bevrucht?

8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anja; dat horen we morgen, spannend dus!!

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn trotse eigenaar van een mooi klompje cellen in mijn buikje wat hopelijk een mooi mini-mensje wordt! Er waren 6 bevruchtingen van de 9 eicellen ontstaan, waarvan de mooiste is teruggeplaatst.😄 We horen per brief of er cryo's zijn.

10. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Blondje Goed nieuws! Dat je een mooie plakkerd hebt! En de rest goed ingevroren.

Ik ga dalijk naar de kliniek, horen wat ze te vertellen hebben. Ik ga toch mijn uiterste best doen om volgende week ook een terugplaatsing te krijgen.

11. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Blondje, en now we wAit!!! Spannend hoor!!! Plak plak plak mini blondje!!:)
    En Videlsje? Hoe ging t in de kliniek??

Hier vliegen de emoties om m'n oren, vandaag begrafenis van m'n oma gehad. Pfffff heftig en verdrietig, de hormonen versterkten dat nog extra!!
    Sinds gisteren puregon erbij...

12. Nuggy

Nuggy Lid

28 okt 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ blondje, hoop dat je een mooie plakker hebt. Mijn zoontje is met 4,5 maand heel plotseling overleden in zijn bedje, het was een heel beweeglijk kindje, dus hadden we hem goed vast gelegd. Maar helaas was hij zo sterk dat hij zich toch nog heeft weten om te draaien. En daarbij heeft hij geen adem meer kunnen halen.Een ongeluk noemen ze het.

Weet verder iemand of het kwaad kan wanneer je NIET ongesteld bent geworden na het stoppen van de pil?? Afgelopen za. begonnen met spuiten van decapeptyl, afgelopen ma gestopt met pil, maar tot nu toe helemaal noppes..

Groetjes Nuggy

13. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nuggy wat een verschrikkelijk triest verhaal van je zoontje. Knap dat je het met ons delen. X
    Op je vraag mbt pilstop kan ik je geen antwoord geven.

Ander vraagje, ontsmetten jullie de huid voordat je prikt?

14. Nuggy

Nuggy Lid

28 okt 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Anja1977 nee, ik ontsmet eigenlijk niet... Heb voor paar jaar terug andere spuiten moeten gebruiken en toen ook niet, heb er ook geen ontstekingen oid van gehad. Ik warm de decapeptyl wel op in mijn handen, dan brand het helemaal niet. Groetjes Nuggy

15. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Anja Ja ik ontsmette de huid eerst, eerst zelf met alcohol op een watje en bij de nieuwe spuiten zaten er al van die alcoholdoekjes bij dus dat was gemak. Maar verder gaat het spuiten en alles goed af, behalve dan de versterkte emoties? Gecondoleerd overigens.

Nuggy Wat een triest verhaal jezus wat erg. Toch knap dat je het verteld.
    Maar verder met het pilverhaaltje ik heb geen idee dus daar kan ik je niet mee helpen.

Nou in de kliniek niet heel veel wijzer geworden. Ik krijg wel een terugzetting als de inboedel gereed is :D Maar er was nog niet veel te zien op de echo, dat wist ik zelf ook wel ik heb een lange cyclus maar ja ze wouden niet naar me luisteren. Maar ze gaven me straks toch gelijk dat ik het juist had toen ik al zei aan de telefoon van de week dat ze nou nog niet veel zouden zien. Dus mag volgende week weer terug en missi dat ik dan meer hoor.

16. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Op naar volgende week dan maar Videlsje. Hopelijk is er iets te zien en vooruitzicht op een tp.
    Ik heb vandaag wel alcohol en watten gekocht, las t in de bijsluiter staan.
    Het spuiten gaat verder prima, de ene keer voel je de vloeistof iets meer dan de andere keer, haal t een half uur van te voren uit de koelkast.
    In welk zkh/kliniek lopen jullie? Ik mck maar dat staat ook in m'n banner ;)

17. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Ja is wel beter hoor dat je eerst met alcohol ontsmet ;) Ik bedoel je krijgt er al mooie blauwe plekjes en ronde steekplekjes van daar hoeft geen ontsteking bij toch? Maar ik had dat ook met de vloeistof de ene keer nergens last van en de andere keer voelde ik alles.

Maar ik loop bij het geertgen kliniek. Maar ja hopelijk zien ze dinsdag wat meer. Ik had al zitten tellen en als het nog doet wat mijn cyclus normaal zou doen. Dan zou ik zaterdag of maandag mijn tp moeten krijgen.

18. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kom op lichaam van Videlsje! Wij willen een tp volgend weekend!
    Ik heb woensdag m'n eerste echo, spuit dan 6 dgn puregon.
    Wat voor bijwerkingen hadden jullie van de puregon?
    Ik voel soms wT druk in m'n bm. Merk dat m'n energielevel wat lager is.
    Alles voor t goede doel! :)
    Fijne dag allemaal x

19. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Hahaha juist dat is wat we willen!
    Maar ik heb zelf geen ervaring met puregon maar denk dat alle hormonen wel een beetje overeen komen met klachten. Mijn energie was ook vrij laag de laatste paar dagen spuiten zelfs heel erg laag. Alles was teveel moeite haha. Maar de druk in de baarmoeder had ik ook. En op het laatst helemaal ik had toen echt het gevoel alsof er 2 bowlingballen onder in mijn buik hingen. En al helemaal toen ik de laaste spuit zette om de eicellen los te laten van de wand. Dus ik denk dat veel klachten wel overeen komen.
    Maar spannend de echo, krijg je dan ook te horen hoe lang je nog moet?

20. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat je zegt t zal allemaal wel op t zelfde neerkomen.
    Ik ga de komende weken ook 3 dgn werken ipv 4(4x9) en deel ik deze dagen zelf in verspreid over 5 dagen. Handig omdat je niet weet wanneer je weer naar t zkh moet. Optimale flexibiliteit en dag is erg fijn. Dacht t eerst niet nodig te hebben, maar merk dat t echt impact heeft op je lijf.
    Vanmiddag met een vriendin centrum ingeweest, paar winkels gekeken, naar de Sint gezwaaid :) samen gegeten en nu met hoofdpijn en gapend op de bank. Wel lekker in m'n huispak onder m'n dekentje :)))

Ik weet niet of ze woensdag al kunnen zeggen hoelang ik nog moet. Hoop wel dat t aanslaat... Spannend ..

Deel Deze Pagina