Ahh ja snap dat je baalt hoor! Het liefst hoor je een 100% score, en nog iets extra als het even kan. Ik duim met je mee!
Ach allereerst een dikke virtuele knuffel! Zulk soort felle collega’s zijn normaal al geen pretje, laat staan als je ook nog eens midden in een traject als deze zit. Super fijn dat die andere collega er wat van zei! Soms ook niet altijd even makkelijk om dat zelf te doen, zonder emotioneel te worden of in huilen uit te barsten. Helpt ook niet mee dat het alleen maar mannen zijn. In mijn ervaring kunnen die zich toch soms minder inleven in zo’n situatie (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Weten ze wel van het traject op werk? En dat thuiswerken is soms echt een fantastische uitkomst hè? Vind het zelf ook ideaal als we bijvoorbeeld worden gebeld voor uitslagen en dergelijke.
Wat fijn! Dan ben je hopelijk die rotdag van gisteren ook sneller vergeten! Veel succes morgen En je vroeg wanneer ik ga testen. Ik wil iedere dag het liefst, maar heb m’n testen in de garage gelegd. Dat is net die extra stap die het makkelijker maakt voor me haha. Hopelijk houd ik het nog een paar dagen vol.
Nee, nog niet. Steeds moeilijker volhouden wel hoor haha. Heb jij een terugplaatsing gehad? En had je meerdere embryo’s?
Voel je iets? Symptomen? Het is bijna 2 weken geleden van de terugplaatsing toch? Ik heb ontzettend last van mijn buik gehad vrijdag en zaterdag kon bijna niet lopen van de pijn. Waren mijn darmen die langs de eierstokken opkomen. Gelukkig weer gezakt en afgelopen zaterdag gewoon een terugplaatsing gehad van een a-kwaliteit 3 daags embryo. Waren er in totaal 4 bevrucht en we horen morgen of ze hebben kunnen invriezen.
Ik voel vanalles haha, maar wil me daar zo min mogelijk door laten afleiden. Af en toe beetje kramp achtige dingen in mijn buik. Maar ook veel dingen die prima alleen een bijwerking van de Urestogan zouden kunnen zijn. Wat fijn dat je een goede terugplaatsing hebt gehad! Voel je jezelf weer oké nu? Duimen voor je dat ze wat in kunnen vriezen!
@Celine1 Wanneer is officiële testdatum? 25 september terugplaatsing is 22 september punctie...... dus je bent nu 15 dpo.... ik zou zeker morgen testje wagen! Dan weet je het ook maar want die 2 dagen maken echt het verschil niet. Mijn onderlichaam is nog steeds hyper gevoelig. Ik weet ook niet of ik inmiddels steken in mijn baarmoeder heb of dat het nog steeds mijn eierstokken zijn. Als ik het analyseer lijkt het meer naar het midden te zijn versus meer zijkanten donderdag, vrijdag, zaterdag. Ow ja ik hou van analyseren dus ik doe ook elke dag een test om de gonasi eruit te testen en te kunnen analyseren. Gelukkig kan ik wel weer lopen en mijn broek kan weer dicht.
Jeetje, vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad! Maar een A-kwaliteit embryo is wel super zeg! Nu begint het wachten, spannend hoor! Ik duim ook voor jou
Ik heb vanochtend testje gedaan, ben de komende dagen op zakenreis, dus beter nu met m’n vriend in de buurt. Helaas wit
Hi meid! Wat ontzettend balen Ik zou je graag willen opvrolijken door te zeggen dat je nog een mooie cryo hebt en dat het het vaak niet lukt de eerste keer! Maar verdrietig zijn is ook oké, het is iets dat je moet verwerken en dat niet makkelijk is. Hele dikke knuffel!! En ik hoop dat je zakenreis je een beetje afleiding kan bieden! Ik ben nu ook begonnen met de rekovelle, confronterend hoe al onze verhalen zo dwars door elkaar heen lopen.
Thanks allemaal! Gaat goed wel weer, alleen gister kraamvisite was even heel vervelend. Nu hopen dat ik snel ongesteld word, dan kunnen we ook weer sneller door. Hoe gaat het met jullie?
Morning! Fijn dat het weer ietsje beter gaat, maar kan me helemaal voorstellen dat zo'n kraamvisite even niet iets is wat je kon gebruiken. Wat knap dat je toch bent gegaan! Vereist veel energie denk ik. Hier nog in de afwachtmodus. Ik kan wel deze week de medicatie alvast ophalen. Via een vriendin die ook IVF heeft gedaan, begreep ik dat de apotheek waar wij de medicatie moeten halen niet altijd alles op voorraad heeft. Zij moest daardoor een keer een ronde later starten. Gaat mij niet gebeuren, tenminste nog iets waar ik controle over heb .
Fijn dat het weer wat beter gaat @Celine1 begrijpelijk dat een kraamvisite dan even confronterend is. @Gladiooltje hahaha je hebt groot gelijk om ergens controle over te hebben. Ik ben helaas gisteren op 12dpo al ongesteld geworden. In mijn eigen cyclussen is mijn LF 14 a 15. Wel test gedaan voor zekerheid maar echt negatief en echt helderrood. Nu evaluatie gesprek in november en dan na de rustmaand terug plaatsing in eigen cyclus of met hormonen. Hopelijk pakt mijn lichaam het gewoon weer op met een eisprong rond dag 16 a 19 dan weet ik dat alles gewoon werkt
Groot gelijk dan ja, dat zou anders echt een knullige reden zijn om later te moeten beginnen! Wat ontzettend balen zeg! Ik help het je hopen, zoveel fijner als je ongeveer weet hoe je cyclus is Wij hebben ook evaluatie in november en dan gaan we een plan maken voor de terugplaatsing van de verstekeling in de vriezer. Hoop wel dat ik snel ongesteld ga worden, want dat ben ik nog steeds niet.