Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 - Cryo 1, Nov Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Belangrijke datum/afspraak Minkx - 20 sept 1e follikelmeting Mai1998 - 22 sept 2e follikelmeting Doremi91- 26 sept intake IVF. Eind sept start IVF Kiki84 - 26 sept uitgangsecho als menstruatie snel komt (lange protocol) Zonnestraal - 20 sept punctie Wachtbankje/testdatum Lot2023 - 27 sep
9 bevruchtingen! Ben benieuwd hoeveel er over blijven. Zaterdag gaan ze mij bellen of ik die dag een tp krijg of maandag.
Nee ik heb decapeptyl moeten spuiten, dus alles wat ik nu test is 'echt'. Morgen al testen lijkt me wel erg vroeg, maar denk dat ik zaterdag ochtend toch de eerste ga doen.. Vind het zo spannend! Spannende dagen voor jullie @Mai1998 en @Minkx! Morgen weer een belangrijke dag dus! @Zonnestraal wat fijn dat de punctie goed is gegaan en je het achter de rug hebt! 9 bevruchtingen, wat veel! Nu de spannende dagen afwachten op hoeveel er doordelen. Ik heb sinds de dag na de terugplaatsing erge buikpijnen. Echt krampen.. Dinsdag avond zelfs zo erg dat ik de spoeddienst heb gebeld. Met paracetamol kon ik het toen onderdrukken dus hoefde niet langs te komen, maar sindsdien slik ik eigenlijk om de 6 uur 2 paracetamol. Als die 6 uur voorbij zijn, merk ik dat want zetten de krampen meteen weer op. Komt dit iemand van jullie misschien bekend voor? Kan het de innesteling zijn..?
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 - Cryo 1, Nov Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Belangrijke datum/afspraak Minkx - 20 sept 1e follikelmeting Mai1998 - 22 sept 2e follikelmeting Doremi91- 26 sept intake IVF. Eind sept start IVF Kiki84 - 26 sept uitgangsecho als menstruatie snel komt (lange protocol) Zonnestraal - 20 sept punctie Wachtbankje/testdatum Lot2023 - 27 sep
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 - Cryo 1, Nov Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Belangrijke datum/afspraak Mai1998 - 22 sept 2e follikelmeting Minkx - 23 sept punctie Doremi91- 26 sept intake IVF. Eind sept start IVF Kiki84 - 26 sept uitgangsecho als menstruatie snel komt (lange protocol) Zonnestraal - 20 sept punctie Wachtbankje/testdatum Lot2023 - 27 sept
Oh wat gebeurt er veel! Zonnestraal, wat een fijn nieuws! Minkx wat een opluchting dat het door kan gaan! Hartstikke fijn dat de eitjes zijn doorgezet. En je kreeg ook dat hormoon dat minder maar betere eitjes levert toch? Lot ik heb geen idee! Komt volgens mij wel vaker voor na tp. Maar je kan beter te vaak naar het ziekenhuis of kliniek bellen dan te weinig.
@Lot2023 ohh wat vervelend die buikkrampen! Doe je wel goed rustig aan? Ik heb bij de eerste punctie ook veel last gehad erna maar toen ben ik veel te snel gaan werken. Ik heb mij nu bewust ziekgemeld de komende dagen. Kunnen ze anders vandaag niet even bij je kijken met een echo hoe het er van binnen uit ziet?
@Minkx wat een goed nieuws! Hoelaat ben je morgen aan de beurt? En is het bij jou ook gewoon met een morfine prik en een rustgevend middel? Of met een roesje?
Om half 9. Ik heb gekozen voor pilletjes, Naproxen en Oxazepam. Ik moet die vanavond voor het slapen gaan innemen, en 1 uur voor de punctie nog een keertje. @Mai1998 Mijn duimpjes draaien weer voor je!
Ja, dat klopt. Meriofert. Laagste dosering zelfs. Maar ik heb hoe dan ook maar ca. 10 follikels per cyclus. Dus dan is kwaliteit des te belangrijker.
Yes! Punctie is ingepland voor aanstaande maandag. Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden, maar de arts gaf mij alleen maar complimenten over hoe mooi alles er uit zag dus dat geeft goede hoop Er worden in ieder geval 7 eiblaasjes aangeprikt. @Minkx wat kan het ineens snel gaan hé.. Spannend!!
@Lot2023 wat ontzettend naar zeg, die erge buikpijn.. Ik heb geen tips maar hoop voor je dat het snel weer opknapt! Moest je nog op dingen letten om overstimulatie in de gaten te houden?
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 - Cryo 1, Nov Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Belangrijke datum/afspraak Minkx - 23 sept punctie Mai1998 - 25 sept punctie Doremi91- 26 sept intake IVF. Eind sept start IVF Kiki84 - 26 sept uitgangsecho als menstruatie snel komt (lange protocol) Zonnestraal - 20 sept punctie Wachtbankje/testdatum Lot2023 - 27 sept
Wat goed om te horen! Heb je dit weekend wat gepland staan ter afleiding? En gaat de eventuele terugplaatsing bij jou op dag 3 of 5 plaatsvinden, of hangt dat af van het aantal bevruchtingen?
Ben vandaag idd terug gegaan naar het ziekenhuis.. Blijken 2 grote cysten (vliesjes van eiblaasjes gevuld met bloed) in mn eileider te zitten. Vandaar de pijn! Ze zeiden dat het geen kwaad kan voor een eventuele innesteling, maar vervelend is het wel! Gelukkig is het te doen als ik consequent paracetamol slik, maar hoop echt dat ze snel weg zijn want blijft een pijnlijk gebeuren.. @Minkx veel succes met de punctie morgen!
Aaigh klinkt heel vervelend. Is het dan toch overstimulatie of gewoon pech? Hopelijk zijn ze snel weg!!