Ahw. Wat een tegenvaller hopelijk is dat streepje heel snel weer terug. Mijn duimpjes draaien overuren voor iedereen hier!!
Dat klinkt echt ontzettend naar.. Gelukkig ben je daar van af! En off topic: wat ontzettend leuk, een meisje!!
Lief! Dank je wel! Wij zijn er ook heel erg blij mee, hoewel we net zo blij waren geweest met een jongetje hoor. Maar meisjesnamen vinden we makkelijker, hahaha!
Oh @Lot2023 nee toch. Ik hoop zo dat je gewoon waterige urine had en er vandaag weer een streepje is te zien.. Wij hebben de intakes achter de rug. Ben er best emotioneel onder: bang, hoopvol, optimistisch en doemdenken. Eind van de week start de menstruatie en dan begint het feest. Ik heb afgesproken met m’n manager om vanaf de punctie ruim 2 weken niet te werken. Voor mijn baan moet ik nl veel concentreren en dat vind ik knap lastig tijdens bepaalde stukken van het traject. Ik ga daarom liever klussen in ons huis om die wachtweken door te komen.
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 - Cryo 1, Nov Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Belangrijke datum/afspraak Minkx - 23 sept punctie Mai1998 - 25 sept punctie Doremi91- circa 2 okt uitgangsecho Kiki84 - 26 sept uitgangsecho als menstruatie snel komt (lange protocol) Zonnestraal - 25 sept tp Wachtbankje/testdatum Lot2023 - 27 sep Zonnestraal - 4 okt
Mai en Minkx.. ik zit zo hard te duimen voor jullie.. @Kiki84 ik heb even geen berichtjes van je gezien. Zie in het lijstje dat je ongeveer begint nu?
Hier so far, so good! 4 van de 4 bevrucht, en aanstaande donderdag officieel de eerste terugplaatsing! Ik kan niet wachten, heb helemaal een zenuwachtige kriebel in mijn buik
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 - Cryo 1, Nov Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Belangrijke datum/afspraak Minkx - 23 sept punctie Zonnestraal - 25 sept tp Kiki84 - 26 sept uitgangsecho als menstruatie snel komt (lange protocol) Mai1998 - 28 sept verse terugplaatsing Doremi91- circa 2 okt uitgangsecho Wachtbankje/testdatum Lot2023 - 27 sep Zonnestraal - 4 okt Mai1998 - 12 okt
@Mai1998 wat een goed nieuws! Op naar de tp @Doremi91 wat goed van je dat je dit zo hebt afgesproken met je werk. Dat neemt misschien op dat vlak een beetje stress weg. Welke medicatie krijg je straks? @Minkx hoop zo voor je op een goed bericht. @Lot2023 hoe gaat het met jou vandaag?
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 - Cryo 1, Nov Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Belangrijke datum/afspraak Minkx - 23 sept punctie Kiki84 - 26 sept uitgangsecho als menstruatie snel komt (lange protocol) Mai1998 - 28 sept verse terugplaatsing Doremi91- circa 2 okt uitgangsecho Wachtbankje/testdatum Lot2023 - 27 sep Zonnestraal - 4 okt Mai1998 - 12 okt
Spannende dag donderdag @Mai1998 ! En @Minkx ik begrijp je teleurstelling, 2 is niet veel.. maar zoals je zelf ook al zegt: er hoeft maar 1 goede te zijn! Hoop zo voor je dat deze 2 gewoon top-top kwaliteit zijn en alles vanaf nu bergopwaarts gaat! Weet je al wanneer je een terugplaatsing krijgt? @doremi voor jou gaat het nu dus ook weer beginnen! Hoe ziet het traject er straks voor jou uit? Punctie heb je natuurlijk al gehad.. Ik vind het heel knap dat je het met je manager hebt kunnen bespreken en je voor jezelf hebt gekozen en straks 2 weken niet gaat werken. Heel fijn dat je dan je gedachten echt even kan verzetten (hopelijk) en lekker aan de slag kan in jullie klushuis! @Zonnestraal hoe voel jij je? Nog een week, dan weet je meer! Weet je al of je eerder wilt gaan testen? Ik had dus zondagochtend dat lichte streepje, gisterochtend geen streepje en vandaag helaas ook weer geen streepje. Morgen is mn officiele testdag vanuit het ziekenhuis, maar ik heb er geen goed gevoel bij. Ergens wel fijn dat ik dat nu alvast weet, want morgen moet ik naar kantoor, en nu kan ik me toch al een soort van voorbereiden op dat het morgen een slechte uitslag is. Als het inderdaad negatief is moet ik donderdag bloed laten prikken om zeker te zijn dat ik niet zwanger ben. Pas dan mag ik stoppen met de utrogestan en progynova. Ik ben heel benieuwd hoe het vervolgtraject er dan uitziet. Ik moet zeggen dat ik zo weer een nieuwe ronde in kan voor m'n gevoel. In dat opzicht vond ik IUI toch een stuk zwaarder. Wellicht ook omdat ik dan 2 dagen had (vanaf moment dat ik ongesteld werd) om te schakelen en weer te starten met injecteren (en ik ben geen fan van naalden). Nu is me verteld dat ik enkel pillen hoef te slikken. Ach, we gaan het zien allemaal.... Het blijft een rollercoaster.
@Zonnestraal ik krijg GonalF en hoor bij de eerste echo de hoeveelheid. @Lot2023 shit zeg. Was het dan een biochemische? Of was het streepje van de trigger? Weet je al hoeveel cryos je hebt? En nee, dit is mijn eerste IVF behandeling hoor! Heb 6iui achter de rug. Het traject is kort protocol met GonalF. Ik heb gevraagd of we op cd2 kunnen starten omdat we bij 2 van de iui op cd3 een eitje zagen dat al iets groter was dan de rest. Is mogelijk ook het resultaat van de eerdere stimulatie maar ik heb het idee dat bij mij de race van het beste eitje soms wat eerder wordt ingezet. Geen idee of beginnen met spuiten op dag2 tot beter resultaat leidt, maar de arts vond het een prima idee.
Oh sorry dan had ik het verkeerd onthouden. Spannende dagen/weken dus in het vooruitzicht! Heel fijn dat je nu '' al '' kan starten, ik had onthouden pas in november. Ik heb geen idee waardoor ik zondag een streepje had (wel heel licht, maar hij was er wel), en de 2 dagen erna niet meer... Heb nog nooit eerder een streepje gehad, dus had dit scenario eigenlijk helemaal niet bedacht dat het streepje ook nog kon verdwijnen.. Er zijn 7 cryo's, allemaal tot dag 5 (of verder) gedeeld begreep ik. Ik moet het lab nog bellen om meer te horen over de kwaliteit, ben ik wel benieuwd naar. Maar in elk geval voldoende dus, maar had gehoopt die niet nodig te hebben...
Vanochtend bericht gehad van het lab en "op basis van de ontwikkeling van de embryo's, zoals we die nu zien in het lab, is besloten de terugplaatsing in te plannen op donderdag". Oftewel, beiden bevrucht Nu afwachten of ze zich verder ontwikkelen tot blastocysten. Dus de spanning blijft nog even
Wat top!!! Toch weer een mijlpaal. Zo'n eerste keer is het toch spannend of de eitjes en zaadjes matchen. Maar dat zit dus wel goed! Dit is het beste waarop je nu kon hopen
Goed nieuws Minkx!! Op weg naar 2 toppers! En Lot - natuurlijk hoop je op die eerste tp.. Daar leef je zó naar toe En na zo’n positieve test ben je al helemaal in de wolken stel ik me voor. Wat een verdriet dat je nu weer lege handen hebt. Met 7 blasto’s achter de hand heb je wel écht veel goede kansen voor je liggen..