Ik heb zooooo'n pijn in mijn borsten! Ik heb mezelf helemaal wijs gemaakt dat het is gelukt. Ik weet heus wel dat het nog veel te vroeg is voor symptomen en dat het gewoon de utro is, maar alles in mij wil testen.. En nu begin ik morgen ook nog eens later op werk, ik hoop dat ik mij in kan houden om teleurstellingen te voorkomen op 9dpo 6dpt
Mijn borsten zijn ook gevoelig. En is sta 's nachts een paar keer op om te plassen. En... Af en toe een duwtje of trekje bij de baarmoeder. Ohhhh, en winderig Maar ik voel niet per se een overtuiging dat het wel of niet raak is
Nou ik heb vanochtend een test gedaan met de gedachte "wat is nou het ergste wat er kan gebeuren?" Nou inmiddels weet ik wat het ergste is dat er kan gebeuren: een spierwitte test.. Hopelijk ben ik veel te vroeg met 9dpo 6dpt, maar ik ben er inmiddels een stuk minder optimistisch over
Zal ik je eens wat vertellen. Ik heb 2 dagen geleden toch getest. Spierwit. En mijn embryo was bij terugplaatsing 2 daagjes verder ontwikkeld dan de jouwe. En vandaag wel positief getest... Dus geef niet op. Vrijdag kan het resultaat heel anders zijn.
Aah snap dat je het dan even minder optimistisch inziet. Hopelijk over 2 daagjes wel gewoon een 2de streepje!!
Ooh minkx wow mooi! Nu mooi op gaan lopen! Test je dan over 2 dg weer? Mai Ook spannend zeg! Als je innesteling pas zaterdag of zondag is .. is het nog zo vroeg om te testen! Duimen dat het positief wordt! sorry meiden ik kom hier zo maar binnen vallen na jaren! We zijn sinds 2,5 jr bezig/de wens voor een 3e kindje dmv ICSI ( man heeft een Tese operatie gehad in 2015) In maart 21 een vroeg mk en erna nog een verse tp mislukt. Ik heb 2 jr moeten wachten om weer verder te kunnen door schildklierproblemen en een COVID infectie die alles in de war schopte.. In juni 23 een mislukte ICSI stimulatie cyclus zonder punctie Afgelopen maand opnieuw ene ICSI traject gehad en vanmorgen 9 dg na een 5dgs blasto positief getest met de clear blue indicator 1-2 wk! ( een hele oude actiontest ook gedaan (in 2021 gekocht naar nog houdbaar) gaf een licht streepje maarja 4e keer plassen was het vd nacht misschien daarom ongeconcentreerd ,, vanavond nog een andere test en dan pas vrijdag weer denk ik) in een notendop.. we hebben dus 2 jongens van 2016 en 2019!
@1e wondertje @Minkx @Zonnestraal gefeliciteerd met jullie zwangerschap Ik heb vrijdag de punctie. Ik had in totaal 6/7 eiblaasjes. Vanavond Ovitrelle zetten. Heel spannend allemaal en ontzettend zenuwachtig ook..
*breekt in* Voor het eerst 2 streepjes! Wat een mega mijlpaal! Voorzichtig gefeliciteerd en hopelijk lopen je testen mooi op ❤
@Kiki84 Spannend zeg! Hoelaat mag je? Hopelijk valt het mee, zowel de punctie zelf als het herstel! En ik hoop met je mee op een mooie opbrengst! @1e wondertje Yay!!! Wat een goed nieuws! Ik test inderdaad ook vrijdag pas weer. @zegenwens Ja! Echt absurd. Ik deed die test en zag nog niet direct een streep. Urine was nog niet eens helemaal doorlopen, haha. Beetje ongeduldig. En toen had ik er heel even spijt van. Maar toen... Barstte ik in hysterisch huilen uit, want er kwam een streep. Ongelooflijk. Inderdaad een enorme mijlpaal. Weer een stapje dichterbij. Weer zo ongelooflijk dankbaar. Nu inderdaad hopen op een mooie oploop.
Ik breek even in! Wat een geweldig fijn nieuws lieve meid! Ik ga duimen voor een mooie oploop❤️ Na al die tijd eindelijk twee streepjes… zo onwerkelijk, zo mooi ❤️
@Minkx ik mag om 9.00 uur Lekker vroeg gelukkig. ik vindt 6/7 eitjes niet veel. Maar de arts vond het prima. Dus duimen dan maar! Wat super fijn van je positieve test. Nu hopen op een goede oploop en over 9 maanden een prinsje of prinsesje
Wowwoww @Minkx! Wat geweldig! Gefeliciteerd meid. Pril natuurlijk, maar geniet ervan!! @Mai1998 ja shit je ziet natuurlijk het liefst meteen een streep maar het is gewoon te vroeg om er conclusies aan te verbinden. Ik zou toch minstens tot 11 of 12 dpo wachten. Maarja dat is makkelijk praten natuurlijk! @Kiki84 spannend meid. Fijn dat de arts happy is! Groeien de eitjes een beetje gelijk qua grootte? En op welke cyclusdag valt je punctie dan?
Wat geweldig @Minkx! Ik hoop zo voor je dat het allemaal goed doorstijgt. Wanneer mocht je ook alweer officieel testen? En @Mai1998 inderdaad wat de anderen ook al zeiden, misschien is het te vroeg. Slopend he die onzekerheid... Ik denk aan je! @Zonnestraal hoe is het bloedprikken vanochtend gegaan? Heb je de uitslag al? Veel succes vrijdag @Kiki84! @doremi hoe is het met jou? Al zicht op wanneer je aan de medicatie mag beginnen?
@Mai1998 verschrikkelijk haha.. echt hoor wat is dit slopend. Ben al zo'n zenuwpees. Maar ff doorbijten. Hoe is het bij jouw, ik heb niet alles terug kunnen lezen. Maar jij mag binnen enkele dagen ook testen toch? Duim voor je!!
@Lot2023 hele goede uitslag! 136 HCG. Ben wel beetje ongerust want heb wat bruinverlies maar als het zo blijft bij een klein beetje is het prima zei de arts. Maar je snapt natuurlijk wel dat ik bij elke wc bezoek grondig mijn ondergoed check Over 3 weken de echo! @Mai1998 wellicht ben je nog wat te vroeg en kan het nog! Ga voor je duimen! @Minkx Wat gaaf!! Op naar een mooie oploop