Bedankt voor jullie lieve reacties! De punctie is me erg meegevallen, was mooi high en beetje draaierig van de medicatie haha. Het puncteren was wel af en toe pijnlijk, maar even goed doorademen (komt de yoga toch nog van pas). Er zijn uiteindelijk 11 eitjes gevonden, morgen horen we hoeveel er bevrucht zijn, we krijgen dagelijks een update in de ochtend. Fingers crossed! Ik zal mezelf even op het lijstje plaatsen. Ik zie dat meerdere dames ergens deze of volgende week een terugplaatsing hebben, spannend! Hoe gaat het met jullie? Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 - Cryo 1, Nov Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 / zwanger Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI1 Belangrijke datum/afspraak Doremi91- circa 2 okt uitgangsecho Kiki84 - verse terugplaatsing 11 okt, 5 daagse embryo Basilicum - laatst (?) groei echo OI Lot23 - 15 oktober controle echo voor datum terugplaatsing Mai1998 - 20 oktober echo voor terugplaatsing Zonnestraal - 27 okt eerste echo Lynn2023 - 12 of 14 okt verse tp Wachtbankje/testdatum
@Lynn2023 wat fijn dat de punctie goed is gegaan! En 11 eitjes is een hele mooie opbrengst, nu maar hopen op een mooi aantal bevruchtingen
@Lynn2023 erg fijn dat het is meegevallen. En mooi hoor 11 eicellen. Duimen voor veel bevruchtingen. Ik heb morgen de terugplaatsing. Erg spannend, ik ga er wel nuchter in. Zeker omdat ik een aantal miskramen heb gehad, dus ik laat het gewoon over mij heen komen
Mijn dag kan niet meer stuk. Ik belde net mijn broer om hem het nieuws te vertellen. En hij begon me toch te huilen. En hij zei toen dat hij zo gelukkig was... Ik was even verbijsterd. En toen vertelde hij dat mijn schoonzus ook zwanger is van hun eerste kindje. Dus ze hoopten zo dat ik nu ook eindelijk zwanger was. Zij is uitgerekend op 22 mei en ik op 15 juni. Onze ouders weten nog niet dat zij ook een kindje verwachten. Dat horen ze dit weekend. Die zullen ze niet zien aankomen, haha! Ik heb trouwens vanochtend het ziekenhuis gebeld en de eerste echo staat ingepland op 30 oktober
Wat spannend, ik duim voor een plakkertje! Hopelijk kom je de wachtweken een beetje goed door. Wanneer mag je testen van je ziekenhuis?
Ja van de 11 eitjes waren er 10 rijp. We hebben tot nu toe 8 bevruchtingen. 5 vd 8 waren met 2 kenmerken (weet niet precies wat dat betekent) en die overige 3 met 1 kenmerk. Maar dat tweede kenmerk verdwijnt na verloop van tijd, dus mogelijk waren ze 'te laat' met monitoren omdat die eitjes gewoon snel waren. Maar dat is een gok, het kan ook zijn dat ze het kenmerk niet gehad hebben. Morgenvroeg weer een update! Ben in ieder geval opgelucht, heb vaak genoeg gehoord dat er met bevruchten veel meer afvallen.
Dat lijkt me een topscore voor zover! Ben benieuwd naar morgen. Als er cryos overblijven, gaan ze dan op dag 5 de vriezer in?
Ooh dat klinkt goed!! Duimen draaien voor veel vriesbabietjes voor jou en natuurlijk gewoon een sterke in die buik!
Ja dat denk ik, sommigen misschien op dag 3? Ga er vanuit dat de analisten in lab doen wat het beste is! Even een vraagje aan jullie. Ik ben gisteren begonnen met Prolutex injecties als vervanger van utrogestan capsules (die zijn schijnbaar niet meer leverbaar), iemand van jullie daar ervaring mee? Kan er erg weinig ervaringsverhalen over vinden. Heb zelf na elke injectie het gevoel alsof ik door een bij ben gestoken op de plek van prikken haha
Ik gebruik ook Prolutex maar vind de prikken op zich niet vervelend, veel minder dan die Decapeptyl. De naalden zijn tenminste lekker scherp. Het helpt wel om echt in een heel zacht stuk buik te prikken waar dus veel ruimte onder de huid is! Is toch best wat vloeistof namelijk. Ik doe het nu schuin onder mijn navel in een goeie plooi Of het goed resultaat gaat hebben weet ik niet maar ik voel in elk geval wel de progesteron in mijn lijf Hopelijk goeie terugplaatsing straks, succes!
Zoals verwacht wordt inderdaad mijn laatste ronde OI wederom afgebroken zonder eisprong. Voor de verandering was er dit keer wel wat gegroeid, alleen weer veel te veel. Hopelijk straks tijdens de IVF behandeling ook . Ik zag dat de afspraak voor opstart in november staat, maar ik wordt morgen gebeld of ik eerder kan. Vinden jullie het oke als ik hier toch mee blijf kletsen? @Lynn2023 heb jij al een update van het zh gekregen?
Aaah wat klote zeg. Jaa tuurlijk mag je mee blijven kletsen. Denk dat veel van ons hier nog blijven hangen. Hopelijk wel snel als zwangeren maar er zijn er nog genoeg die nog weer terugplaatsingen of nieuwe pogingen ingaan, helaas.
@Basilicum oh wat klote zeg meis. Maar natuurlijk mag je mee blijven kletsen. Ik hoop voor je dat je eerder aan de beurt bent. TP is goed gegaan, nu is het afwachten. Voel wel wat krampjes en heb een gespannen buik. Er is 1 cryo en de overige 3 waren wat langzamer kwa groei, die zouden ze tot vandaag door laten groeien. Ik hoor pas volgende week ergens of deze geschikt zijn voor in te vriezen. @Lynn2023 geen ervaring met prolutex, getver weer prikken. Ik heb nu nog voor 2 weken utro maar hoop eigenlijk dat ze gauw weer op voorraad zijn. Nu is het wachten op een TP voor jouw? Duimen maar @Minkx wat een super leuk nieuws. Leuk samen zwanger! @Zonnestraal hoe voel je je nu? Al last van kwaaltjes? Hoe oud zijn je andere kids?