In de papieren staat op dag 15, dus 21 oktober zou ik mogen testen. Maar of ik het zo lang volhou haha
Jaa natuurlijk gezellig blijven kletsen! Hopelijk zitten we hier niet al te lang meer met z'n allen, maar voor nu houden we het maar op gezellig . Hopelijk groeien ze bij IVF ook lekker door!!
Dank voor de tip, heb schuin geprikt nu. Opzich gaat het prikken zelf prima, maar een kwartier daarna krijg ik die reactie telkens. Één van de zoveel ongemakjes in dit traject, het is voor het goede doel Vind prikken niet zo erg, lees veel over de ellende die iedereen ervaart met utro, dat schijnt enorme troep te geven. @Bassilicum hé bah wat rot zeg.. heb je al iets gehoord of je eerder kan? Al dat wachten is zo zwaar... Ik heb weer een update gekregen van de eitjes. Er doen er nog 6 mee! Een aantal zijn 8 cellig (dat mag je ook verwachten op dag 3), twee zijn al 10 cellig en een aantal zijn al 'compact', dat betekent aantal cellen niet meer te tellen. Alle eitjes zijn mooi van kwaliteit en krijg morgen een tp! Ik ben enorm opgelucht, eindelijk herhaaldelijk goed nieuws
@Lynn2023 Goed om te horen dat ze zich goed ontwikkelen! Hopelijk kunnen er ook een aantal worden ingevroren. Veel succes morgen en de twee weken erna! Hopelijk heb je wat bedacht als afleiding
Wow wat een mooie score! En morgen terugplaatsing, wat spannend!! Heel veel succes morgen, ik stuur alle positive vibes je kant op!! Ik kan helaas niet eerder starten waarschijnlijk, maar de route ivf is wel al goedgekeurd in het overleg vandaag. Dus officieel starten 20-11. Ik verwacht lang protocol en gezien mijn pcos denk ik ook geen verse tp? Dus het zal nog wel eventjes duren voor ik echt weer mee doe. Misschien ook niet verkeerd, even lichamelijk detoxen na maanden prikken
@Kiki84 alleen enorme trek in snoep momenteel! Denk al aan snoep in de ochtend met opstaan Mijn zoontje is 5, mijn andere zoontje ( zijn tweelingbroer ) is een paar weken na de geboorte overleden. kom jij de Wachtweken een beetje door? @Lynn2023 wat een fijne berichten! Succes met de tp morgen
Wauw wat een goede score zeg! De embryootjes hebben er zin in, heel veel succes met de terugplaatsing morgen! (en vooral de wachtweken daarna) En die utro, BAH! Zou inderdaad ook liever een paar weken prikken dan dat weer doen haha Aan de mensen die nu zwanger zijn van de verse terugplaatsing; tot hoelang in de zwangerschap moet je utro gebruiken? Of zijn jullie al gestopt?
@Mai1998 ik moet als het goed is de gehele zwangerschap 3 bolletjes per dag blijven gebruiken ivm kans op vroeggeboorte
@Mai1998 Ik moet dat spul blijven inbrengen t/m week 12. Ik vind het eigenlijk wel meevallen met hoe smerig het is, vooral als ik het er goed diep in heb gepropt. Maar inmiddels merk ik dat de ruimte nogal krap wordt daar nu.
Bij ons is het maar 15 dg na de punctie , daarna stop en dan testen , dit is het erasmus mc , ik heb 2 gezonde jongens gekregen op dezelfde manier Verschillend die opvattingen , bij vroeggeboorte niet gek natuurlijk!
Ben benieuwd wat de voorschriften bij ons gaan zijn. Wij lopen ook bij het EMC, dus zal wel hetzelfde als bij jou zijn @1e wondertje Vandaag het bericht gekregen dat we donderdag al terecht kunnen voor het startgesprek, dus dat scheelt weer een maand wachten . Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met een afspraak om ivf op te starten, maar het voelt goed om weer bezig te gaan een kans te creëren! @Lynn2023 hoe is het met jou na de tp?
Ah dat is fijn! Hebben jullie ook nog een informatie avond waar jullie samen naar toe gaan? Ja dit is protocol in t EMC, ik heb PCOS en dus Tese zaad , maar mogelijk is het wel anders per situatie natuurlijk! succes hoor, het is zeker weer een start! Voor je weer is het zover!
Wat fijn dat je donderdag al op gesprek kan, voelt toch weer als een maandje winst. Hopelijk mag je dan ook snel beginnen! Met mij gaat het goed, had de hele week nog wel last van een beurs en opgeblazen gevoel na de punctie. De arts zei ook dat mijn eierstokken nog wel gezwollen waren, heeft even tijd nodig. Het is pas dag 3 sinds de tp, maar moet zeggen dat ik er niet eens zo mee bezig ben. Ik verwacht niet dat wij onder de bofkonten vallen waarbij de eerste tp meteen slaagt haha, mijn verwachting is vrij laag. De kans is nog altijd groter dat hier niet slaagt dan wel. Daarbij kan ik me bijna niet voorstellen dat het mogelijk is ofzo.. een baby in mijn buik. Ken je dat gevoel? @Kiki84 hoe gaat het met jou? Einde van deze week mag je testen, heb je het nog volgehouden?
Dag allemaal, Mag ik hier ook meeschrijven? Ik schrijf ook mee in een ander topic maar merk dat het daar wat stil is gevallen. Ik heb vandaag controle gehad voor een cryo terugplaatsing en morgen mag ik, als het goed is, de Otrivelle zetten, want de eisprong komt inzicht. Ik heb dus weer een lesje prikken gehad (tijdje geleden voor mij) . Volgende week dinsdag zal, als alles goed gaat, de terugplaatsing zijn. Wij hebben al een dochter uit twee eerdere IVF pogingen waar we bij de tweede poging twee cryos over hadden. Ik hoop dat 1 van deze twee cryos mag blijven plakken de komende maanden. Veel zin in en spannend!
Altijd welkom! En wat spannend, een cryo terugplaatsing na zo'n tijd! Gek idee toch.. dat dat gewoon de hele tijd in de vriezer heeft gelegen en daar nu mogelijk een soort van "tweeling" van je eerste kindje uit kan ontstaan?
Ja ik weet nog heel goed dat ik me daar ook geen voorstelling van kon maken, en toen was het opeens toch zo. Maar sowieso verstandig geen onrealistische verwachtingen te hebben, maar goed, er zijn een luckey few waarbij de eerste een plakker is, waarom zou jij niet bij die groep mogen horen ? Ik duim voor je in ieder geval. Heb je nog iets van ovitrelle of pregnyl gebruikt? Al enig idee wanneer je wil gaan testen?
Welkom, spannende tijd gelijk! Hopelijk gelijk raak met de cryo. Gezien het feit dat je er een dochter uit gekregen hebt, moet het een goede batch zijn toch Vandaag nog een controle of je inderdaad ovitrelle mag zetten? Of moet je met ovulatietesten het in de gaten houden?
Schiet mij maar lek hoor! Gisteren helemaal happy-de-peppie dat we donderdag al op gesprek mochten. Wordt net gebeld dat ik toch echt eerst door dokter X gezien moet worden, en dat kan toch pas op 20-11. En daarna plannen we pas het gesprek voor start IVF in. Dus waar ik dacht een maand gewonnen te hebben, voelt dit alsof ik er zojuist twee verloren ben…. Dus ik heb wel tegen de mevrouw aan de telefoon gezegd dat, als het een lang protocol is en ik eerst een maand aan de pil moet, ze me moet terugbellen zodat ik daar vast mee kan starten. Anders lopen we helemaal achter de feiten aan… Getverderrie, had zo’n beetje vrede met 20-11 maar na gister natuurlijk verheugd op donderdag. Wel even flink balen dat ik toch weer langer moet wachten! Hoe is het met de dames op het wachtbankje?
Welkom @Liliane92 spannend weer! Laat het maar snel dinsdag zijn. @Basilicum nou dit is echt kak! Snap dat je flink baalt. Hadden ze nou maar niet gebeld gisteren voor aankomende donderdag. Hier had ik vanmorgen ff een meltdown. Heb sinds de positieve test licht bloedverlies en krampen. De spanning breekt me een beetje op. Héb nachtmerries over miskramen, ga honderd keer naar de wc. Durf niks fysiek te doen uit angst. Heb nog gebeld naar het zh of ik niet eerder mag komen, morgen ben ik 6 weken. Maar de assistente gaf geen krimp Lopen al een aantal jaren in de MMM en ben normaal ontzettend nuchter dus ik herken mijzelf ook totaal niet meer. Laat het maar snel 27-10 zijn voor de eerste echo.