Start IVF/ICSI september/oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mai1998, 21 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Aaah wat ontzettend balen dat je niet eerder kan dan! Ik herken het bloedverlies overigens wel van de zwangerschap van mijn dochter, maar ik mocht toen het startte (met 5+3 volgens mij) wel direct komen. Had al 4 echo's gehad voor de 8 weken daardoor. Vind het echt heel apart dat ze je niet eerder laten komen, zeker omdat je morgen al 6 weken bent...
    Maar goed, hier dus een succesverhaal om je aan op te trekken! Sterkte met afwachten!

Zonnestraal vindt dit leuk.
  2. Frasseke

Frasseke Bekend lid

21 apr 2023
    566
    750
    93
    Vrouw
    Aaah shit zeg. Lekker blij gemaakt met een dode mus dus.... Dat de weken maar voorbij mogen vliegen dan!

Aah damn, snap helemaal dat je dan onzeker bent. Hopelijk niets aan de hand en dan een hele mooie echo volgende week. Snap wel echt niet waarom je niet eerder al mag komen. :(

Basilicum en Zonnestraal vinden dit leuk.
  3. Zonnestraal

Zonnestraal Bekend lid

5 dec 2017
    593
    450
    63
    Vrouw
    @Frasseke & @Basilicum Thanks meiden!
    Gelukkig vinden jullie ook dat ik niet het onmogelijke heb gevraagd aan het zh, je gaat bijna aan jezelf twijfelen :oops::p

4. Liliane92

Liliane92 Fanatiek lid

7 sep 2020
    2.083
    3.164
    113
    Vrouw
    Ja, echt een super bizar idee. Daar hebben we het ook vaak over haha!

@Basilicum, ja dat hoop ik heel erg! Ik realiseer me wel echt dat het langer kan duren dus ik probeer mezelf niet helemaal gek te maken. Wat balen zeg dat ze je zo laten wachten, voelt weer als een stap achteruit. Inderdaad gewoon vragen of je al mag starten met de pil! Hoop dat dat kan!

@Zonnestraal, Wat ontzettend spannend en wat een zenuwslopende tijd voor jou! Een klein beetje bloedverlies hoeft niets te betekenen en van die ongiekrampen heb ik in het begin van mijn eerste zwangerschap ook heel erg gehad, dus dat hoeft niet zoveel te zeggen. Ik duim voor een prachtige baby in jouw buik met een mooi kloppend hartje! Mag je trouwens ivm het bloedverlies niet eerder komen? Ik zou morgen misschien nog eens bellen en aandringen op het vervroegen van de echo.

Ik heb zojuist weer een ovulatietest gedaan, (2 vruchtbaarste dagen) van Clear Blue en die geeft precies nu een smiley aan. Vanmorgen nog niet dus dat stelt wel gerust. Om 21.00 uur zet ik de otrivelle.

Bijgevoegde bestanden:

5. Liliane92

Liliane92 Fanatiek lid

7 sep 2020
    2.083
    3.164
    113
    Vrouw
    Wat een spannende tijd Lynn en wat knap dat je het zo goed van jezelf kan afzetten! Toen ik de eerste keer zwanger was heb ik nog wekenlang met ongeloof rondgelopen, dus dat is helemaal niet gek! Succes op het wachtbankje!

6. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    @Basilicum wat een kutnieuws zeg! Dit is natuurlijk erg teleurstellend na het positieve nieuws van gisteren.. Hopelijk scheelt het als je nu al aan de pil begint, en kun je gewoon door in december!

@Zonnestraal wat zenuwslopend zeg! En ook echt heel raar van het ziekenhuis, dat je niet eerder langs mag komen.. Is het geen optie om ergens een soort "pret echo" te maken deze week? Zodat je in ieder geval weer wat rust hebt

Basilicum vindt dit leuk.
  7. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Hii ik heb vandaag al stiekum getest :D zag wel een licht streepje, maar durf niet te zeggen of dat nog van de Ovitrelle is. Ik zit nu op 11dpo vanaf punctie geteld. Durf niet te enthousiast te zijn!

Spannend nu voor jouw na de tp. Ik had de eerste dagen wel erg last van krampjes, nu niets eigenlijk. Soms wat last van mijn borsten, maar kan ook van de utro komen.
    Probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken, hopelijk gaan de dagen dan snel :thumup:

8. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    @Zonnestraal jeetje mina zeg, wat een onzekerheid zeg! Ik weet het, ze zijn echt moeilijk in het ziekenhuis. Afwachten zeggen ze dan, lekker makkelijk. Laat het maar zsm 27/10 zijn. Sterkte meid!

@Basilicum nou lekker dan november pas. Zal je altijd zien :( hopelijk lukt het je om afleiding te zoeken, zodat de tijd snel voorbij gaat.

@Liliane92 welkom en succes met de cryo terugplaatsing :thumup:

Basilicum vindt dit leuk.
  9. Liliane92

Liliane92 Fanatiek lid

7 sep 2020
    2.083
    3.164
    113
    Vrouw
    Foto? :D Hoelang geleden heb je de otrivelle gezet? 11 DPO en een streepje klinkt erg positief!

Kiki84 vindt dit leuk.
  10. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    @Liliane92 zie foto ;)
    Ovitrelle gezet op woensdag 4 okt om 22.00 uur, punctie was vrijdag 6 okt

Bijgevoegde bestanden:

Zonnestraal, Liliane92, Mai1998 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Liliane92

Liliane92 Fanatiek lid

7 sep 2020
    2.083
    3.164
    113
    Vrouw
    Nou dat ziet er positief uit hoor! Voorzichtig gefeliciteerd!

Kiki84 vindt dit leuk.
  12. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Dank je wel :oops: het blijft zenuwslopend dit ;)

13. Lynn2023

Lynn2023 Actief lid

8 okt 2023
    178
    155
    43
    Vrouw
    @Basilicum pff wat balen. Dit traject kan je op zoveel manieren ook zo heen en weer slingeren. Een sprankje hoop of uitzicht kan ook net zo makkelijk weer onderuit gehaald worden. Vraagt veel veerkracht. Sterkte!

@Liliane92 welkom! Wat fijn dat je nog mooie cryo's over hebt, veel succes met je tp:thumup:

@Kiki84 Oh wauw, dat is een streepje! De ovitrelle is na 13 dagen je lichaam wel uit lijkt me toch? Ik hoop het zo voor je!! Ga je morgenvroeg weer testen?
    Ik ga zelf denk ik ook niet eerder dan 13 of 14 dagen na de ovitrelle testen (8 okt), dus misschien dit weekend of maandag. Mag 'officieel' pas 17 dagen na de punctie testen, dat is 27 oktober.
    Ik voel verder niks bijzonders, heb wel zere borsten maar die heb ik meestal elke maand wel en had ik ook al voor de punctie haha. Wel veel puistjes, maar dat zal de Prolutex wel zijn.

Kiki84 vindt dit leuk.
  14. Lynn2023

Lynn2023 Actief lid

8 okt 2023
    178
    155
    43
    Vrouw
    Ik kan mij je angst heel goed voorstellen Zonnestraal.. kun je niet gewoon proberen een verloskundigenpraktijk in de buurt te bellen en het verhaal uit te leggen? Of even bloedprikken via je huisarts? Wellicht kunnen zij je enige rust geven?

Zonnestraal vindt dit leuk.
  15. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    @Lynn2023 je zou het inderdaad wel kunnen zeggen na 13 dagen. Morgen ga ik denk wel testen, miss pas in de avond weer net zoals vandaag. Kijken of het streepje oploopt.
    Klopt 15 tot 17 dagen na de punctie pas, maar wie kan er nou zo lang wachten haha:roflmao:
    Ik zei nog zo, ik ga niet testen, ik ga niet testen en kijk nu :D
    Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt hihi
    Ja klopt utro of prolutex geven vage klachten die lijken ook op zw symptomen. Nog even geduld meid :thumup::thumup:

Zonnestraal en Liliane92 vinden dit leuk.
  16. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Ooo wat spannend!! Ben heel benieuwd naar je test van vanmiddag zeg!!!

Kiki84 vindt dit leuk.
  17. Minkx

Minkx Bekend lid

25 okt 2021
    926
    1.136
    93
    Vrouw
    Ik had op 11 dpo precies zo'n streep :thumup: Hopelijk loopt hij de komende dagen mooi op!

Kiki84 vindt dit leuk.
  18. Lynn2023

Lynn2023 Actief lid

8 okt 2023
    178
    155
    43
    Vrouw
    Ik ben zo benieuwd, heb je alweer getest??

Haha jaa moet toegeven dat mijn testdrang wel aan het toenemen is nu haha. Zaterdag ben ik 11 dpo, maar heb een 4 daagse tp gehad ivm zondag... Weet niet of ik daar nog rekening mee moet houden.
    Zie er wel tegenop hoor, een klein vreugdedansje gevolgd door spanning of een heel depressief weekend:o:

Kiki84 en Liliane92 vinden dit leuk.
  19. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Dat geeft moed ! :D
    Hoe gaat het met je? 6 weken nu toch of 7 kan het niet zo goed lezen op je banner.

20. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Heel raar ik durf gewoon niet meer :|
    Zit er al de hele dag tegenaan te hikken. Maar morgenochtend ga ik het weer proberen.

Dan test je voor de zekerheid zondag op 12 dpo. Ook omdat het een 4daagse emmy is. Dan hoop ik dat je het weekend POSITIEF mag afsluiten :D:D nog efkes geduld meid :thumup:

Deel Deze Pagina