Ik mag toch nog een ronde proberen met OI en dan sowieso 20-11 door naar ivf mocht het weer niet lukken
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 - Cryo 1, Nov Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 / zwanger Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI1 Belangrijke datum/afspraak Doremi91- circa 2 okt uitgangsecho Lot23 - 15 oktober controle echo voor datum terugplaatsing Frasseke - 22 oktober start echo cryo ronde Mai1998 - 23 oktober tweede echo cryo terugplaatsing Zonnestraal - 27 okt eerste echo Minkx - 30 okt eerste echo Kiki84 - 8 nov eerste echo Basilicum - 20 november afspraak opstart IVF1 Wachtbankje/testdatum Lynn2023 - 27 oktober Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024
@Basilicum wat fijn dat je toch nog met OI mag beginnen! Hopelijk is ivf niet meer nodig @Mai1998 spannend, succes met je tp volgende week @Kiki84 hoe gaat het met jou? Ik zie dat je jezelf op zwanger hebt gezet! @Zonnestraal hoe gaat het nu met jou?
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 - Cryo 1, Nov Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 / zwanger Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 Belangrijke datum/afspraak Doremi91- circa 2 okt uitgangsecho Lot23 - 15 oktober controle echo voor datum terugplaatsing Frasseke - 22 oktober start echo cryo ronde Mai1998 - 23 oktober tweede echo cryo terugplaatsing Liliane92 - 24 oktober cryo terugplaatsing Zonnestraal - 27 okt eerste echo Minkx - 30 okt eerste echo Kiki84 - 8 nov eerste echo Basilicum - 20 november afspraak opstart IVF1 Wachtbankje/testdatum Lynn2023 - 27 oktober Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024
Hoi, Ik zal mij even voorstellen ik ben manon 30 jaar en we hebben al 3 kindjes van 11,10 en 7 jaar Ik spiek al een tijdje mee. Allereerst wat zijn jullie stuk voor stuk toppers! Mag ik ook mee praten? Wij mogen voor ivf 1 voor een 4de kindje beginnen met spuiten op 6 november en punctie 30 november. Helaas kan ik nog niet echt een gericht op deze maand topic vinden. Liefs!
Die van mij is een 3 daagse embryo, dus daar komt dat verschil vandaan! Heel erg spannend weer, alvast succes voor dinsdag!
Jaa natuurlijk, welkom! Spannend, voor een 4de kindje! Zijn je eerste drie kindjes ook geboren dmv ivf? Wat gek dat je nu al weet wanneer je punctie is! Wat voor protocol is dat?
Hoi. Nee de eerste 3 niet. Dit is onze eerste keer ivf. Ik zou het niet weten wat voor protocol dat is. We zijn vorige week maandag geweest voor alle uitslagen en toen vroeg die arts wanneer ik ongesteld zou worden en dit was afgelopen dinsdag (17-10) ik heb even het prikschema bij gehaald en er staat lang agonist downregulatie Ik begin 6 november met decapeptyl en dan krijg ik 17 november meriofert 150 erbij en dan op 23 november echo en dan 30 november punctie. Wij zitten bij het nijbarrehûs in wolvega. En schijnbaar is dit hoe ze werken.. ik ken een lotgenoot die daar ook zit en die heeft hetzelfde.
Hi dames, zooo veel berichtjes ineens moest 4 pagina's teruglezen Klopt @Lynn2023 ik heb me toch maar op zwanger gezet. Vrijdagochtend een kv test gedaan en die was donkerder dan de dag ervoor. Gelijk doorgegeven aan het ziekenhuis en mag met 6+5 komen voor een echo. Nog steeds ben ik erg nuchter, maar ook stiekum hoopvol. Zelf ben ik wat gestresst, ze hebben me gevraagd als leidinggevende, dus van collega naar.. en nu ben zwanger! Een hele uitdaging wat ik zeker ambieer, maar men hoe ga ik dat doen Voor jouw wordt het ook steeds spannender. Nog een week geduld voor jouw, hou je het nog een beetje vol? @Basilicum, heel fijn dat je toch nog een ronde OI mag doen. Je weet immers maar nooit. En anders op naar 20 nov. Dat het maar snel mag gaan de tijd. @Mai1998 succes de 23ste en dan op naar de tp. Laat de eitjes maar goed groeien. Duim heel hard voor je meid @Frasseke succes met deze ronde, dat je snel een cryo terug geplaatst krijgt. Duimen voor prut straks, vies spul dat utrogestan. Maar je went eraan haha @Zonnestraal hoe voel je je nu en durf je je al op zwanger te zetten?
Het is ook de onzekerheid wat parten speelt. Maar een hele zwangerschap is een rollercoaster van ups en downs. De 2de kv test liep ook niet helemaal goed door van vrijdagochtend. Maar een streep is een streep. Voorzichtig blij nu en me toch op de lijst als zwanger gezet. Nog 9 dagen voor jouw en dan heb je gewoon de eerste echo. Bizar he!
Wat fijn dat je test mooi is opgelopen, nu mooi gaan genieten! Gefeliciteerd met je nieuwe functie en absoluut je zwangerschap niet als obstakel zien daarin! Je hebt die functie gewoon dik verdiend, anders word je er niet voor gevraagd toch 'oneerlijk' dat mannen zich daar dus nooit druk om hoeven te maken Hier begint de drang om te testen echt toe te nemen, heb het emotioneel wel zwaar nu. Iedereen om me heen is zwanger en de aankondigingen voor tweede kindjes vliegen ons om de oren. Morgen ben ik 12dpo, ik ga dan denk ik testen. Vind het echt een kwelling om tot 17 dpo te moeten wachten. Hoewel mijn verwachting laag is, is er stiekem toch hoop ofzo... Als 12 dpo met ochtendurine nog geen licht streepje te zien is dan komt er deze maand ook geen streepje meer (of denkt iemand daar anders over?) dan kan ik het ook afsluiten.
Hadden de zwangeren onder ons voor 12 dpo al kwaaltjes? Ik voel van alles, maar toch ook weer niet. Zere borsten, neemt dan ineens weer af. Veel puistjes, sinds een paar dagen weer rustiger. Krampjes? Ach zal wel niks zijn, nasleep van de punctie ofzo. Pff
@Lynn2023 dank je meis. Gaan we zeker doen! En wat mijn nieuwe functie betreft, ik ga ervoor. Is het uiteindelijk toch te zwaar, dan kan ik weer terug naar mijn oude functie. Maar ik moet het zeker proberen Wat het testen betreft. Ik had nog wat ovulatietesten over en daar was ik op 11 dpo mee begonnen. Ik zag wat oploop in de kleur. Toen toch maar een zw test. Maar geen early want die had ik niet en toch een ieni mini streepje. Nou de rest weet je. Maar bij mijn eerste zoon pas op 15 dpo een lichte streep en bij de 2de op 13 dpo een mini streepje. Dus ik was mega verbaasd. Maar goed omdat er 5 daagse is teruggeplaatst dacht ik probeer het gewoon. De 1ste en 2de dag na de tp had ik krampen in mijn buik. Daarna niks. 1 dag last van borsten toen weg. Nu merk ik ook niet veel. Ja ben een kenau haha dus alleen zwaar hormoniaal. Op 13dpo wat roze, denk van de innesteling. In mijn hoofd ook veels te laat. Maar goed en toch zwanger. Ieder lichaam is anders, het zegt niks. Succes morgen, ik ga mega duimen voor een streepje al is het maar ienimini een streep is een streep
Wat fijn dat je op zwanger staat! Nu het lange wachten tot de echo.. Ga je nog testen of wacht je het gewoon af? Ik denk dat je gewoon hartstikke zwanger bent hoor En gefeliciteerd met je nieuwe functie, wat eerder ook al is gezegd: je hebt dit zelf verdiend door hard te werken en laat je nu niet tegenhouden door een kindje!
Tot 17dpo wachten slaat naar mijn idee ook echt nergens op. Bij 12dpo is het al wel duidelijk, ik had op 11 dpo een witte test en werd daarna ook ongesteld (door de utro heen). Er zijn natuurlijk áltijd verhalen van vrouwen die op 19 dpo (beetje overdreven misschien haha) nog beginnen met positief testen, maar dat zijn echt uitzonderingen. Er is zo'n site waar je de percentage kun zien over testen op hoeveel dpo. Ik zal even kijken of ik die nog kan vinden! Heel veel succes morgen, wij duimen voor een prachtige test!! Edit: ik kan nu deze site vinden https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php , maar volgens mij kijk ik normaal naar een andere.
@Lynn2023 die wachtperiode is zenuwslopend! Ga voor je duimen. Laat het maar snel morgen zijn. Qua kwaaltjes rond de testdatum, ik had wat gevoeligere borsten wat inderdaad beetje schommelde, 1e dag erger dan de ander. Maar dat kan ook door de utro komen. @Kiki84 gefeliciteerd met je nieuwe functie! Zal je net zien hè dat het net samen valt haha. Maar dan had het zo moeten zijn, komt goed! @MamaMan0n welkom! Wat een fijn vooruitzicht dat je straks kan gaan beginnen, succes! @Mai1998 @Frasseke @Basilicum succes hè, laat de dagen maar voorbij vliegen en op naar de mooie berichten Hier nog steeds dagelijks wat bloedverlies wat samen gaat met kramp. afgelopen dagen gewerkt wat gelukkig afleiding heeft gegeven. Gisteravond echt krom op de bank gelegen van de kramp met een warme kruik. Dus ik ben er nog steeds niet gerust op helaas Ga zo een nieuwe lading utrogestan op halen, ze hebben alleen maar de 100 g beschikbaar dus nu moet ik 6 bolletjes in brengen per dag. Om positief te eindigen mijn borsten zijn wel al gigantisch, dat lijkt me dan wel weer een goed teken haha
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 - Cryo 1, Nov Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 / zwanger Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje - IVF1 Belangrijke datum/afspraak Doremi91- circa 2 okt uitgangsecho Lot23 - 15 oktober controle echo voor datum terugplaatsing Frasseke - 22 oktober start echo cryo ronde Mai1998 - 23 oktober tweede echo cryo terugplaatsing Liliane92 - 24 oktober cryo terugplaatsing Zonnestraal - 27 okt eerste echo Minkx - 30 okt eerste echo Kiki84 - 8 nov eerste echo Basilicum - 20 november afspraak opstart IVF1 MamaMan0n - 23 november echo/ 30 november punctie Wachtbankje/testdatum Lynn2023 - 27 oktober Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024
Balen van dat bloedverlies @Zonnestraal , dat hoeft natuurlijk niets te betekenen (was hier ook zo bij dochter), maar het gaat toch in je kop zitten. Positive vibes jouw kant op!! @Lynn2023 ik had zeker symptomen op 12 dpo, maar dat kan ook psychisch geweest zijn . Als ik jou was zou ik er morgen een testje tegenaan gooien. Het overgrote deel vd vrouwen test op 12 dpo al positief, maar houd hoop als je nog niets ziet!! Slopende dagen zo… @MamaMan0n welkom!! Wat bijzonder dat je schema qua data al zo vast staat. Wel lekker dat je weet waar je aan toe bent. Heel veel succes!! Ik heb vandaag mijn uitgangsecho gehad, en start maandag met spuiten van 125eh. Dan vrijdag echo. Deze ronde wordt anders dan andere, hoor beginnen en terugschalen zodra we over de 10mm zijn. Dat is ook de reden dat ik vandaag een echo moest ipv maandag, vandaag had de fertiliteitsarts ruimte en maandag alleen echoscopisten. Goede uitleg gehad, en blij verrast dat het een ander protocol is. Wellicht ga ik hier wel goed op!
Ik vind dat een hele lastige vraag. Ik had al wat kwaaltjes vanwege de Ovitrelle en daarna Utrogestan. En die hebben doorgezet. Pas na mijn NOD begonnen de vermoeidheid en krampen. En voor alle kwaaltjes geldt nu: Ze komen en gaan.