Hoi dames, Mag ik ook meepraten? Ik ben op 11/09 begonnen met stimuleren, 24/09 de punctie en 29/09 een terugplaatsing van een vroege blasto (liep wat achter), maar wel zwanger en 16 juni uitgerekend. We gaan voor ons 2e kindje, en zijn al 1,5 jaar in het traject (sinds onze dochter 6 maanden was). In juni was ik voor het eerst in mijn leven natuurlijk zwanger maar helaas werd dit in augustus een miskraam. Nu heel gespannen of deze zwangerschap wel goed gaat, zeker omdat ik sinds vandaag wat bloedverlies heb. Succes allemaal dames!
Mag ik hier ook mee praten, ook al ben ik nog niet gestart? Ik heb 8 november een intake. Ik dacht dat ik daarna nog op de wachtlijst moest van 6 weken. Maar mijn arts zei deze week "8 november maken we een echo om te kijken waar je in je cyclus zit en wanneer we dan kunnen starten", dus dat klinkt niet echt alsof ik dan nog echt 6 weken moet wachten. Ik vind het toch wel erg spannend! Ik heb al wel de map met informatie gehad, ik start met het korte schema. Ik ben al bekend met het spuiten van de hormonen helaas. Ik deed eerst wegens PCOS lange tijd OI, daarna kwam IUI, maar mijn man kreeg een balontsteking of gedraaide bal en heeft helaas nu bijna geen levend zaad meer. Dus ICSI is nog de enige optie voor ons nu.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een spannende periode hè! Er zijn (onder het kopje zwangerschap) ook bevallingslijstgroepjes van meiden die zwanger zijn, ik denk dat je daar misschien meer aansluiting vindt? Hier gaat het vooral om zwanger worden. Wat mij betreft ben je welkom hoor, alleen hier is het overgrote deel nog bezig met het traject . Van harte gefeliciteerd in ieder geval!!!
@MamaMan0n @msm @Joylynn van harte welkom meiden! @msm gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat spannend... Heb je al een echo gehad of gepland? En voor de andere dames, heel fijn dat er in ieder geval 'actie' is of snel komt bij jullie! Wat erg van je man @Joylynn, dan krijg het traject ineens een hele andere wending.. hij heeft nog wel een paar levende zaadjes dan? Wanneer verwacht je je menstruatie? Meestal begin je dan met het traject. Weet je al of je lang of kort protocol krijgt? Nou ik heb vanmorgen getest met een sensitest. Ik eerste instantie zag ik niks, dus huilen. Maar na een tijdje kwam er een heeeel licht tuurstreepje. Echt afhankelijk van het licht en de hoek of je het ziet. Ik weet eigenlijk niet hoe ik me moet voelen nu, een zwangerschap is nog niet perse uitgesloten maar had toch wel een mooiere streep verwacht op 12 dpo, helemaal met een sensitest....
@Lynn2023 och jeetje meis, dit is zo zenuwslopend. Maar als je iets ziet, dan is er wel iets toch! Een streep is een streep. Ga je morgen weer testen? Weet niet hoe gevoelig die sensitesten zijn, maar niet de hoop opgeven. Officieel heb je nog 2 dagen voor nod. Kan je wat zien op een foto?
Hee, zelf moet ik zeggen dat ik er een beetje over twijfel. Van vele hebben we hier natuurlijk ook het traject meegekregen en sluiten er geen mensen aan die al zwanger zijn. Maar is snap wel waarom je hier erbij zou willen in deze nog onzekere periode. Ik ga je dus geen ja of nee geven en ben je wat dat betreft welkom Iig wel van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk gaat het helemaal goed!! Welkom, we zijn grotendeels allemaal nog bezig, dus klets gezellig mee zou ik zeggen!! Hopelijk snel starten en snel geluk!! Hier toch nog verandering in de planning. Normaal doen ze een kunstmatige cylcus. Ik werd gister gebeld of ik mee wilde helpen aan een onderzoek. Het houd vooral bloedafname in als ik toch voor echo ga. Maar hier kijken ze naar natuurlijke en kunstmatige cylcus en kon het dus een van de twee worden. Ik ga dus nu door in natuurlijke cyclus! 31 oktober weer voor de tussenstand!
Welkom nieuwe dames! @Lynn2023 wat ontzettend zenuwslopend. Heb je er een foto van gemaakt? @Frasseke, Wat spannend! Wat goed dat ze je bloedwaardes ook mee pakken. Heel veel succes!
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 - Cryo 1, Nov Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 / zwanger Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje - IVF1 Belangrijke datum/afspraak Doremi91- circa 2 okt uitgangsecho Lot23 - 15 oktober controle echo voor datum terugplaatsing Mai1998 - 23 oktober tweede echo cryo terugplaatsing Liliane92 - 24 oktober cryo terugplaatsing Zonnestraal - 27 okt eerste echo Minkx - 30 okt eerste echo Frasseke - 31 oktober 2de echo cryo ronde Kiki84 - 8 nov eerste echo Basilicum - 20 november afspraak opstart IVF1 MamaMan0n - 23 november echo/ 30 november punctie Wachtbankje/testdatum Lynn2023 - 27 oktober Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024
Spannend @Frasseke , toch opeens een andere wending! Hoe voel je jezelf bij een natuurlijke cyclus? Scheelt wel een hoop medicatie!! @Lynn2023 wat zenuwslopend! Benieuwd wat je test morgen doet! Heb je iets van ovitrelle oid gebruikt? Ik ga keihard duimen voor goede oploop morgen!! @Zonnestraal hoe is het met jou vandaag? Kom je de tijd een beetje door tot de eerste echo?
Jaa ik mocht natuurlijk kiezen om niet mee te doen en gewoon kunstmatig te nemen. Maar beide hadden in mijn ogen wel voor en nadelen. Ben inderdaad vooral blij nu met de zoveeeel mindere medicatie, alleen ovitrille
Ik krijg het bijna niet op de foto. Ben nu niet thuis, kan zo nog proberen de test uit de hoes te halen. Heb net bij de etos nog even een early gehaald, misschien morgen of overmorgen nog weer een test. Hoop zo dat het mag oplopen... Heb wel de hele dag al een beetje gevoel alsof ik ongesteld moet worden, heel licht zeurende steekjes. Gisteravond had ik ineens een dikke klodder slijm in de onderbroek. Zie dat de afbeelding minder scherp wordt na uploaden. Zien jullie iets?
Ik zie wel iets hoor. Mijn streepje was op 12DPO ook een tuurstreep bij mn eerste zwangerschap. Ik duim dat hij morgen duidelijker is!
Hij had gelukkig weer een paar levende zaadcellen bij de laatste controle. De eerste 2 keren had ie 0 levend zaad, dus we zijn erg blij dat hij nu wel paar levende zaadjes heeft! Ik heb nu mijn menstruatie, maar heb lange cyclussen ivm PCOS. Er ord 8 november gelijk gekeken hoever ik in mijn cyclus z dat moment. Ik start met kort traject. Wat een spanning bij jou! Ik ga hard duimen dat er morgen een duidelijker streepje te zien is!