@mamawensje welkom! Wat spannend, ik duim voor een mooie opbrengst! @Mai1998 Zal een plekje voor je vrijhouden op het wachtbankje succes! @Basilicum ik heb die KV test gehaald nu. Hopelijk daarmee een mooie streep morgen, maar had echt wel meer verwacht. Heb wel de hele dag lage buik- en rugpijn, hopelijk is dat een goed teken. Geduld... @Zonnestraal is er bij jou al wat nieuws?
Oké.. mooie vruchtzak, mooi embryo en een kloppend hartje. Arts was net als ik zo verbaasd dat we dit beeld te zien kregen. Het kan deze week 2 kanten op gaan. Volgende week maandag terug. Ze kan niet verklaren waar mijn bloeding vandaan komt. Mijn eierstokken zijn wel nog mega van de punctie en de blaasjes die ze toen hebben aangeprikt zijn nu ook nog aanwezig, flink groot en gevuld met vocht. Dat verklaard wel het ongemak van mijn buik. Hartslag vond ze goed maar niet heel snel. Maar ze gaf toe dat zij met dit termijn niet veel echo’s doen en ook vaak dan überhaupt het hartje nog niet zien. Nu duimen dat ik geen nieuwe heftige bloeding of buikkrampen krijg. Man wat een achtbaan van emoties dit! En bedankt meiden voor de lieve support! Doet mij goed
Dat klinkt heel goed!! Hopelijk komt het inderdaad niet meer terug en heb je snel nergens last meer van!!
Dat is het beste nieuws wat je had kunnen krijgen, wat fijn!! En goed dat je opgevolgd wordt. Hoop dat je zelf ook wat gerustgesteld bent
Ooh gelukkig @Zonnestraal!! Doe rustig aan, even goed voor jezelf zorgen nu! Ik hoop dat de angst nu plaats maakt voor genieten van je zwangerschap! Horen die blaasjes vanzelf weg te gaan, of hebben ze daar niks over gezegd?
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 - Cryo 1, Nov Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 / zwanger Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje - IVF1 Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Belangrijke datum/afspraak Doremi91- circa 2 okt uitgangsecho Lot23 - 15 oktober controle echo voor datum terugplaatsing Liliane92 - 24 oktober cryo terugplaatsing Zonnestraal - 27 okt eerste echo Mai1998 - 28 oktober cryo TP Minkx - 30 okt eerste echo Frasseke - 31 oktober 2de echo cryo ronde Kiki84 - 8 nov eerste echo Basilicum - 20 november afspraak opstart IVF1 MamaMan0n - 23 november echo/ 30 november punctie Wachtbankje/testdatum Lynn2023 - 27 oktober Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024
Hi, dank je wel! Ja, uiteindelijk zijn 3/8 embryo's niet goed ontdooid, al is de laatste wel nog tevergeefs terug geplaatst ('met een deuk en maar een paar goede cellen' - super bemoedigende woorden ). Terugplaatsingen zijn voor ons super stressvol geworden daardoor, elke keer de angst dat ons embryo toch dood blijkt te zijn is verschrikkelijk. Maar goed, dat geldt natuurlijk ook voor de angst voor witte testen, miskraam, en wat er nog meer allemaal mis kan gaan. Wat een narigheid allemaal he? M'n arts kon qua ontdooien 2 dingen bedenken: 1) onze embryo's deelden heel snel, misschien zijn ze te laat ingevroren --> gaan ze volgende keer wellicht eerder invriezen en 2) ik had veel follikels bij ICSI1 (22 aangeprikt, maar er waren er nog meer), misschien is dat ten koste gegaan van eicelkwaliteit --> tweede poging lagere dosis gonal-f. Ik weet niet of dit echt verklaart wat er mis was, maar hoop gewoon dat het volgende keer beter werkt!
Hi allemaal! Wat een verhalen maar wat fijn om te zien dat iedereen elkaar zo steunt. Ik zou graag - als het kan - mee willen schrijven op dit forum. Ik ben 32 jaar en mijn man en ik zijn nu 4 jaar bezig voor ons eerste kindje, waarvan 2.5 jaar in het ziekenhuis. We zijn net begonnen met onze 2e IVF/ICSI. De eerste ronde was IVF (met 1 TP maar helaas niet zwanger) en nu gaan we starten met ICSI. Ik lees al een tijdje mee op de forums (omdat het zo'n eenzaam traject is en het fijn is om lotgenoten te hebben) en ben nu op een punt dat ik ook mee wil schrijven om wat steun te voelen in dit stomme en zware traject
Jeetje wat een lange weg hebben jullie al bewandeld! Hopelijk biedt icsi voor jullie de uitkomst! Ben je al begonnen met stimuleren? Heel veel succes!
Dankje! Jij ook! Zie dat je eind november mag beginnen met IVF. En ja zeker een lange weg. Alle uitslagen zijn tot nu toe goed en geen reden waarom het niet lukt, wat aan de ene kant natuurlijk heel fijn is maar ook super frusterend (want als ze iets vinden, kunnen ze het misschien oplossen...). Alleen bij de IVF vonden ze het aantal bevruchtingen lager dan verwacht dus daarom nu ICSI proberen. Ik ben al begonnen met de decapeptyl en nu nog een paar dagen de pil (lange protocol) en dan mag ik daarna starten met de gonal! Dus dat schiet al op.
Wat een super goed nieuws zeg! Maar wat een spanning moet jij gehad hebben en stiekem nog steeds hebben.. ik ga keihard voor je duimen dat dit goed afloopt!
@Lynn2023 Dat is een goeie vraag van jou over die blaasjes! Ze zei enkel dat het wel even kan duren voor de rest zei ze er niet veel over.
Hoi dames, Wij mogen morgen starten met onze tweede IVF-ICSI behandeling (met donor). In juni hadden wij de eerste behandeling waar helaas maar 2 embryo 's uit kwamen. Na de verse terugplaatsing was ik zwanger maar kreeg ik na 4w6d helaas een miskraam (biochemisch). In augustus een terugplaatsing gehad maar dit was helaas geen plakker. Na een lange cyclus van 40 dagen dacht ik einddlijk weer verder te kunnen met ronde 2 in augustus maar kon ik helaas niet starten ivm een cyste... Nu had ik medicatie gekregen (provera) omdat mijn menstruatie wederom niet op gang kwam. Na 54 dagen is vandaag eindelijk de dag aangebroken en mogen we morgen gaan starten met andere medicatie en een hogere dosering. Hopelijk komen er nu meer embryo's uit de behandeling (al heb je er maar 1 nodig; het gouden ei) Succes allemaal meiden!!
@Amsterdam123 en @Kimste welkom! Jeetje beide al behoorlijk veel geduld moeten opbrengen zeg.. Ik hoop dat het geluk snel jullie kant mag uitvallen!
Welkom en succes! Voor de nieuwe meiden: we hebben een lijstje, zet jezelf er vooral op! Zal hem zo even naar voren halen.
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 - Cryo 1, Nov Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 / zwanger Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - Verassingsrondje OI, daarna IVF1 Lynn2023 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje - IVF1 Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Belangrijke datum/afspraak Doremi91- circa 2 okt uitgangsecho Lot23 - 15 oktober controle echo voor datum terugplaatsing Liliane92 - 24 oktober cryo terugplaatsing Zonnestraal - 27 okt eerste echo Basilicum - 27 okt 1e echo stimulatiefase Mai1998 - 28 oktober cryo TP Minkx - 30 okt eerste echo Frasseke - 31 oktober 2de echo cryo ronde Kiki84 - 8 nov eerste echo Basilicum - 20 november afspraak opstart IVF1 MamaMan0n - 23 november echo/ 30 november punctie Wachtbankje/testdatum Lynn2023 - 27 oktober Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024
Vanmorgen getest met een early van Etos (onderste) en de gewone van KV (bovenste). Ik vind de streepjes licht voor de dag waarop ik in een normale cyclus mijn NOD zou hebben. Mijn man zei dat ik me misschien niet zo moet vastpinnen op die dag, want het was ook geen normale cyclus. Toch zie ik wel oploop tov gisteren en eergisteren. Heb voor de volledigheid nog even de test van gisteren erbij gedaan (die met roze dop), dit was ook een early. Wat vinden jullie?