Wat fijn dat je nog een tp mag doen dit jaar!! Laat maar snel komen die terugplaatsing! Dat knopje heb ik inderdaad ook nog niet gevonden, terwijl ik toch goed weet dat het op de gewone manier nog nooit gelukt was. Maar he wie weet toch nog een wondertje voor je!!
Wat een mooie test! Ik snap je zenuwen, het is ook heel spannend zeker na zo’n lang traject! Maar voor nu is het gewoon een streep dus alvast heel voorzichtig gefeliciteerd! Duimen voor een mooie oploop!
Hier weer een mooie blasto teruggeplaatst gekregen. Deze liep iets voor op die eerdere dus ik hoop dat deze lekker bij ons mag blijven en mag ontmoeten over 8 maanden. Duimduimduim.
@Liliane92: ik duim voor je mee! ik heb as zondag of maandag de punctie, toch wel weer spannend (na de vorige vervelende cyste punctie).
Wat spannend! Ik duim dat hij deze keer minder pijnlijk mag zijn en dat er veel mooie eicellen uitkomen! Laat je het weten hoe het is gegaan? Zie je er erg tegenop?
@Frasseke klein gilletje hier voor jou! Wat een mooie test @charlie2023 succes met de punctie! Hopelijk dit keer minder pijnlijk.
@Frasseke wow zo mooi! Hier ook alvast een kleine felicitatie. Hoeveel dgn na terugplaatsing heb je getest en was dit een verse terugplaatsing? @Charlie succes één deze dagen met de punctie. Ik vind deze wachtweken echt weer verschrikkelijk...nog 6dgn wachten.
13dgn na de terugplaatsing mag ik testen. Heb op 11-11 een 5daagse blasto teruggeplaatst gekregen. Dus de 24ste geven ze hier aan om te testen, wij hebben ook geen bloedtesten maar echt alleen de zwangerschapstest thuis. Is toch wel wisselend met Nederland of België geloof ik.
Hier nog even een update. Het begint nu goed binnen te komen, dat de terugplaatsing gewoon gelukt is! Elek dag nog 1 test gedaan en ze lopen echt heel mooi op!!
Oke, nog even wachten dus! Spannend! In ons ziekenhuis krijg je alleen een bloedtest bij de verse terugplaatsing en dus niet bij de cryo terugplaatsingen.
Pff ik moet even mijn verhaal kwijt. Vanmorgen met mn stomme hoofd 1 week na tp getest, natuurlijk veelste vroeg want ik mag pas vrijdag testen maar goed resultaat dan ook negatief. Nu heb ik al heel de dag en gisteren wat last van mn onderrug en buikkrampen sinds vanmiddag. Toen ik ging plassen lag er in de wc opeens een beetje roze slijm! Zou dit nog een innesteling bloeding kunnen zijn? Of gaat er gewoon een menstruatie aankomen ... zou pas over 6dgn mn menstruatie moeten krijgen. Heb dit ook nog niet eerder gehad... mensen ervaring mee?