Balen zeg! Ik hoop dat de terugplaatsing snel in beeld komt voor je en dat cryo 3 gewoon een blijvertje mag zijn! Ik duim dat je eisprong er snel aan mag komen.
Net getest en een tuurstreep (ook niet gek op 11 DPO) die ik nu nog niet op de foto krijg ivm het licht. Mn man ziet m ook met het blote oog. Nog wel veel menstruatiekramp. Vorige keer was de otrivelle op 10 DPO uit mn systeem dus ik denk dat het positief is. Spannend!
O wat superspannend voor je @Liliane92 ! Ik ga zo hard met je meeduimen! Bij mij was ovitrelle er op 10 dpo (12 dagen na injectie) er ook echt uit hoor. Fingers crossed!! @Mai1998 ik snap je gevoel hoor. Toen we in januari het ZH belde om alle vooronderzoeken op te starten, ging ik er echt vanuit zwanger het jaar uit te gaan. Maar helaas, het heeft niet zo mogen zijn. En @MamaMan0 ik snap je goed hoor. Het traject is ook gewoon loodzwaar maar wat goed dat je naar je lichaam luistert. De angst en onzekerheid zijn denk ik voor iedereen vaste partners in dit traject. Dikke knuffel!
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje - IVF1 Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Kimste - 29 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Amsterdam123 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 2 charlie2023 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 1 Betsie02 - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1 - Cryo 1 Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Theekopje34 - 34 jaar -1e kindje - ICSI 1 Belangrijke datum/afspraak Mamawensje - 4 november verste tp Kiki84 - 8 nov eerste echo Joylynn - 8 november intake Basilicum - 11 december deel 2/2 intake opstart IVF1 MamaMan0n - 23 november echo/ 30 november punctie Lot23 - 24 november controle na miskraam Mai1998 - 24 november tweede follikelmeting ICSI 1.3 Wachtbankje/testdatum Mamawensje - 15 november Liliane92 - 28 november Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024 Frasseke - uitgerekend op 26 juli 2024
Zien jullie hem ook? Ik heb nooit tuurders met deze testen. In het echt is hij wel duidelijker dan dat ik m nu kan fotograferen. Het tweede lijntje is ook echt roze.
Hier zie ik wel iets hoor! Je bent natuurlijk nog vroeg, dus dat het geen knaller is hoeft niets te zeggen. Heel spannend, hopelijk morgen opgelopen!
Heel spannend, mijn eerste test vorige zwangerschap op 12 DPO in de middag was ook een tuurstreep. Wel iets duidelijker dat deze maar zeker geen knaller. Nu ben ik natuurlijk ook anderhalve dag eerder met testen. Ik weet ook niet perse of deze urine geconcentreerd was want ik ben er snachts ook nog even uitgeweest voor onze dochter en toen ook geplast. Heb geen idee hoe laat het toen was. Ik test morgen nog eens als er geen menstruatie begint.
Ik hoop het zooooo! Moet vandaag inpakken voor een weekendje weg maar ren echt als een kip zonder kop door t huis. Vind het zo spannend..
@Liliane92 ik zie wel iets hoor spannend! Nou dames ik heb mijn eerste follikelmeting gehad Mijn eierstokken zijn iets te enthousiast en heb dreigende overstimulatie ♀️ beide kanten minimaal 10 follikels van 13/14 mm. Zaterdag terug voor echo ook meteen bloedprikken. En dan weten we het defintief of de punctie doorgaat.. we hebben 2 opties wel punctie geen verse terugplaatsing of geen punctie. De hoop op verse terugplaatsing moesten we eigenlijk laten varen. Dit hangt er vanaf of alle follikels even hard mee groeien en hoe het hormoon in mijn bloed is. Dikke domper. En ik zei ook meteen tegen mijn vriend toen we weggingen zie mn gevoel had geen ongelijk. Mn vriend kon het niet laten om een grapje te maken toen de gyn zei van oh jou eierstokken zijn iets te enthousiast. Zegt hij oh dat hoorde ik dus hele tijd lachen Keep you updated. ❤️
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje - IVF1 Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Kimste - 29 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Amsterdam123 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 2 charlie2023 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 1 Betsie02 - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1 - Cryo 1 Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Theekopje34 - 34 jaar -1e kindje - ICSI 1 Belangrijke datum/afspraak Mamawensje - 4 november verste tp Kiki84 - 8 nov eerste echo Joylynn - 8 november intake Basilicum - 11 december deel 2/2 intake opstart IVF1 MamaMan0n - 25 november tweede follikelmeting ivf1 Lot23 - 24 november controle na miskraam Mai1998 - 24 november tweede follikelmeting ICSI 1.3 Wachtbankje/testdatum Mamawensje - 15 november Liliane92 - 28 november Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024 Frasseke - uitgerekend op 26 juli 2024[/QUOTE]
Wat een domper! Maar ergens ook wel fijn dat je lichaam in ieder geval reageert op alle troep die je binnen krijgt.. Ligt die beslissing bij jullie of bij de artsen? En ik dacht dat een punctie niet perse zorgde voor een groter risico op OHSS, maar vooral een terugplaatsing? Duimen dat de punctie in ieder geval door mag gaan!!
De beslissing ligt bij de arts. Maar helaas kan de punctie wel ohss veroorzaken. Doordat je de blaasjes leeg haalt vullen die zich weer. Of zo iets en de triggershot zit hcg in zo iets was het en die kan dat ook weer veroorzaken??. Ze heeft het uitgelegd hoor maar er is niet heel veel blijven hangen..
Jeetje zo dubbel. Blijkt maar weer een fijne grens te liggen tussen teveel en te weinig, alsof je niet al met genoeg zaken te dealen hebt! Hopelijk houden je eitjes zich beetje koest (genoeg) en kan het doorgaan! Bij mij werd van tevoren ook al gezegd dat ik vergrote kans had op ohss en daarom sowieso geen verse tp. En om diezelfde reden kreeg ik alleen Gonapeptyl als trigger waarbij meeste andere vrouwen (in Gent) ook ovitrelle erbij krijgen. Zou zoiets nog kunnen voor je waardoor de punctie wel sowieso door kan gaan?
Ik spuit decapytyl om te onderdrukken en meriofert 150e voor stimulatie en voor de punctie moet ik 1000e gonasi spuiten. Maar ik zal eens gaan vragen zaterdag. Het was ook echt maar een afspraak van 10 minuten en achteraf heb ik nog zoveel vragen omdat het allemaal beetje langs mij heen is gegaan. Dankjewel voor jullie lieve woorden ❤️
Dat is zeker een domper! Zo rot als je niet eens weet of je een kans krijgt. Ik ga voor je duimen zaterdag. Hopelijk gewoon een mooie opbrengst met veel cryo's!
Ja ik heb getest. Vandaag 12 DPO met een kruidvat test. Deze geeft wel duidelijk een 2e lijntje. Die andere test heb ik ook gedaan maar die vind ik qua oploop niet veel beter dan gister. De lijn lijkt daarop iets duidelijker maar niet noemenswaardig. Hij stond er wel sneller naar mijn idee, maar ik houd mn hart vast omdat ze nog niet zo knallen.
Wat ontzettend spannend! Maar die lijn, die staat er. Daar hoef je niet voor te turen. En duidelijker dan gisteren dus lijkt me zeker geen ovitrelle meer. Ik blijf voor je duimen!