Nee klopt. Dit zijn ze opgedroogd. Die van kruidvat lijkt wel lichter te zijn geworden door het drogen. Ik hoop dat hij mooi oploopt en dat mn menstruatie morgen lekker weg blijft. Ik blijf ze erg licht vinden. Nogsteeds wel veel last van krampen helaas. We gaan het zien!
Wat balen zeg! Heel erg spannend morgen. Ik hoop dat er wel een prachtige aantal mooie eitjes uit de punctie komen mocht dat jullie optie worden en dat er lekker veel cryo's de vriezer in gaan.
Nou er is zeker iets bezig daar binnen! Vergelijken heeft volgens mij ook pas echt zin om de 2 dagen. Hopelijk over een paar dagen een knaller
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje - IVF1 Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Kimste - 29 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Amsterdam123 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 2 charlie2023 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 1 Betsie02 - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1 - Cryo 1 Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Theekopje34 - 34 jaar -1e kindje - ICSI 1 Belangrijke datum/afspraak Mamawensje - 4 november verste tp Kiki84 - 8 nov eerste echo Joylynn - 8 november intake Basilicum - 11 december deel 2/2 intake opstart IVF1 MamaMan0n - 25 november tweede follikelmeting ivf1 Lot23 - 24 november controle na miskraam Mai1998 - 1 december TP cryo 1.3 Wachtbankje/testdatum Mamawensje - 15 november Liliane92 - 28 november Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024 Frasseke - uitgerekend op 26 juli 2024
Helaas geen oploop hier dus ik ben bang dat het een biochemische zwangerschap is. Bovenste test was gisterochtend, middelste, gistermiddag en onderste is vanmorgen. Op 13 DPO had ik toch wel meer een oploop verwacht en een donkerder streepje. Ik wacht mn menstruatie af.
en het bijzondere is dat mn menstruatiekrampen nu helemaal weg zijn. Vandaag nog nergens last van gehad terwijl het de afgelopen dagen continue aan het zeuren was. Nu verwacht ik mn menstruatie en voel ik helemaal niets meer. Raar lichaam..
En heb je in de middag nog getest? Misschien ben je een middag tester. Ik testte altijd beter s middags… ik blijf duimen voor je
M'n test is wel weer donkerder dan vanmorgen. De testen zijn gistermiddag, vanmorgen en vanmiddag. Maar ze zijn zo licht, dat lijkt me echt niet goed.
Blijft even spannend. Vind je test van vanmiddag tov gistermiddag wel opgelopen. Maar ik ben het met je eens dat je een duidelijkere streep had gewild op13 dpo. Nu heb ik wel eens iets voorbij zien komen dat je met een cryo sowieso later positief test? Maar dat weet ik niet zeker. Misschien andere dames hier?
Ik zie nu dat hij wel echt donkerder is opgedroogd nu dan de rest, maar echt te licht denk ik voor 13DPO. De onzekerheid..
Sorry voor iedereen hier trouwens dat ik dit hele topic vol spam met mn testen. De onzekerheid maakt me helemaal gek.
@Liliane92 Ohh ik vind het geen spam hoor! Ben juist telkens aan het kijken of je testen al lopen. Wat onzekerheid weer
@Liliane92 wat mega spannend zeg! Langzaam oplopende testen is niet erg, je bent ook echt nog heel vroeg hoor, zolang ze maar niet afnemen! Snap je onzekerheid heel goed, ik duim zo voor je dat ze oplopen!!