Net weer ff een testje gedaan. De streep is er, volgens mij niet lichter dan gister, niet donkerder. Ze drogen altijd donkerder op. Hoop dat ik snel ongesteld word.
Oh neee, had zo gehoopt dat je een mooie streep had nu! Bah wat een rottig traject is het ook.. Heel veel sterkte❤️
Lief van jullie! Ik hoop dat mn lichaam het snel afbreekt. Nu nog geen menstruatie te zien dus hoop dat het snel start want ben ondertussen ook al 1 dag overtijd.
Lief dat je het vraagt. Punctie morgen om 9 uur. Ik zit nog steeds rond 25 follikels van 14-16 mm er is gelukkig niks meer bij gekomen. Gezien ik verder weinig last heb van buikpijn oid en geen tekenen vertoon van overstimulatie kregen we de keuze zelf. Durven wij het aan om de punctie te doen of niet. Heb nu wel bloed moeten laten prikken om te kijken hoe hoog de waardes zijn voor een eventuele terugplaatsing. Ze zijn een klein beetje van protecol afgeweken voor mij. Ik had eigenlijk gezien het aantal naar het ziekenhuis moeten gaan voor bloedprikken en dan zou ik paar uur later uitslag hebben. Gezien er in onze kliniek op zaterdag geen bloed wordt opgehaald. Ik mocht daarvoor kiezen maar dan was de kans aan de hand van de bloedwaardes aanwezig dat het afgeblazen werd. Nu heb ik in de kliniek geprikt en is pas maandag uitslag. Mocht de waardes eigenlijk te hoog liggen zeggen we gewoon oeps... En moet ik heel maar ook heel rustig aan doen en op mijzelf passen. Dit was een keuze voor ons zelf en hebben hiervoor gekozen. Want de arts zei ook dat het haar niet gek leek als mijn waardes gewoon binnen de normen ligt maar mijn lichaam gewoon te enthousiast was Dus gisteravond de gonasi mogen spuiten en vandaag even helemaal niks meer. De gyn die ons gezien heeft was erg nieuwschierig naar de opbrengst. Dus spannend
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje - IVF1 Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Kimste - 29 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Amsterdam123 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 2 charlie2023 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 1 Betsie02 - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1 - Cryo 1 Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Theekopje34 - 34 jaar -1e kindje - ICSI 1 Belangrijke datum/afspraak Mamawensje - 4 november verste tp Kiki84 - 8 nov eerste echo Joylynn - 8 november intake Basilicum - 11 december deel 2/2 intake opstart IVF1 MamaMan0n - 27 november punctie ivf1 Lot23 - 24 november controle na miskraam Mai1998 - 1 december TP cryo 1.3 Wachtbankje/testdatum Mamawensje - 15 november Liliane92 - 28 november Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024 Frasseke - uitgerekend op 26 juli 2024
@MamaMan0n: spannend! Veel succes morgen en hopen op een mooie oogst Aan onze kant even een fijne opsteker: we hebben vandaag te horen gekregen dat we 12 cryo’s hebben! Ik weet de kwaliteit (nog) niet, maar ik besef me heel goed hoe blij we mogen zijn met dit nieuws. Dus hartstikke euforisch enerzijds en tegelijkertijd vraag ik me dan af waarom het in een natuurlijke situatie niet lukte. Zou het dan misgaan bij innesteling of wat? Zo maak ik mezelf heel de tijd gek. Maar goed: kleine (én grote) successen vieren!
Spannend zeg! Fijn dat ze het protocol aan konden passen. Heeeel veel succes morgen! Rustig aan doen en lekker veel water drinken.
Wat een hoop en wat fijn! In het VUMC vriezen ze 'slechte' embryo's die het vries/dooi proces waarschijnlijk niet gaan overleven niet in dus ik denk wel dat ze van goede kwaliteit zijn om een cryo te mogen worden toch? Ik weet niet of dat overal het beleid is? Spannend zeg!
Oh wauw! Wat een opbrengst! Alle succes moeten in dit traject gevierd worden ❤️ En dankjewel dames voor jullie lieve woorden. Ik houdt jullie op de hoogte Liefs
Ja daar zeg je wat inderdaad. Dit zijn ook allemaal 5-daagse dus ik moet er gewoon op durven vertrouwen dat het goed is voor nu! Thanks, kleine oppepper die ik even nodig had haha
Oh meid, wat ontzettend rot is dit zeg doe lekker rustig aan en hopelijk start je menstruatie dan snel!
Wow, wat een mooi aantal zeg! Hopelijk zit hier jullie wondertje bij die zich wel lekker gaat innestellen
Spannend! Maar fijn dat de punctie door mag gaan! Heel veel succes vandaag, ik ga duimen voor een mooie opbrengst!
Ik was even 2 nachtjes weg met mijn ouders, dochtertje en broertje + vriendin, dus even afleiding. We waren naar zee en zijn in ieder geval goed uitgewaaid dit weekend Vandaag heb ik m'n eerste echo, na 8 dagen spuiten. Ik ben erg benieuwd en stiekem ook wel zenuwachtig De bijwerkingen vallen me alles mee, heb niet echt ergens last van. Maar ik denk dat m'n huisgenoten van afgelopen weekend er wel anders over denken (ter verdediging, ik dacht echt dat er vals gespeeld werd met 30seconds en ik vond het ook erg onvriendelijk dat ze zo hard over strand wandelde en ik niet zo hard kon lopen )
Ooh wat fijn allemaal!! Vooral dat je lekker zelf mag kiezen. Heel veel succes vandaag op naar een mooi aantal cryotjes!!