Ooh een dik voetbalteam in de vriezer, wat fijn zeg!! Bij ons lukte het ook zelf niet en geen reden gevonden en een cryo bleef wel lekker plakken, dus dat wil bij jullie vast ook lukken!!
Hahah ja daar mag je zeker chagie over zijn!! Succes vandaag, hopelijk heeft het allemaal goed gegroeid daarbinnen!!
Heel vee succes @Joylynn ! Ben heel benieuwd. Weke dosis heb je ook alweer gespoten? En hoe is het met jou vandaag @Liliane92 ?
Hier is het dubbel. Vandaag aan het werk dus lekker afleiding. Niet meer getest vandaag. Ik ben t een beetje zat dus ik test morgenochtend nog 1x voor het ziekenhuis die ik morgen moet bellen en dan zal ik t verhaal voorleggen. Hoop eigenlijk dat hij morgen weer wit is. Nog niet aan het bloeden dus dat is nog even afwachten.
Hoi ik heb net de punctie gehad. 20 eiblaasjes aangeprikt waarvan nu 16 eicellen bruikbaar. De rest hebben ze laten zitten want het was haast niet te doen voor mij. Er is behoorlijk wat bloed in mn buik gelopen en zit nu achter mn eierstok en baarmoeder.. Man wat een pijn voel me overreden door vrachtwagen. er wordt geen verse terugplaatsing gedaan gezien de eierstokken veel te groot zijn en overbelast. Kans op opname in het ziekenhuis bij zwangerschap is te groot. Ik heb strikte rust gekregen en moet veel drinken om complicaties verder te voorkomen. Ergens in januari eerste terugplaatsing. Ik vindt het allemaal prima even geen polonaise aan mijn lijf.
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje - IVF1 Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Kimste - 29 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Amsterdam123 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 2 charlie2023 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 1 Betsie02 - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1 - Cryo 1 Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Theekopje34 - 34 jaar -1e kindje - ICSI 1 Belangrijke datum/afspraak Mamawensje - 4 november verste tp Kiki84 - 8 nov eerste echo Joylynn - 8 november intake Basilicum - 11 december deel 2/2 intake opstart IVF1 MamaMan0n - 20 december telefonische afspraak/tp jan 2024 1.1? Lot23 - 24 november controle na miskraam Mai1998 - 1 december TP cryo 1.3 Wachtbankje/testdatum Mamawensje - 15 november Liliane92 - 28 november Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024 Frasseke - uitgerekend op 26 juli 2024
Jeetje wat heftig zeg! Inderdaad echt heel nu is rusten en drinken! Aantal is heel mooi in ieder geval, maar natuurlijk had je je liever ook beter erna gevoeld. Keep in mind: het is voor een goed doel. Heel veel succes en sterkte met herstel!!
Lekker uitrusten nu!! Pas goed op jezelf. Dan gewoon in januari lekker verder, je hebt een mooi aantal eitjes nu!
@MamaMan0n Laat maar even lekker goed voor je zorgen. 2024 word jouw jaar. @Frasseke och meis wat enorm balen is dit! Rot traject ook je word soms echt helemaal gek van je lijf. Herkenbare frustratie. Hopelijk snel je menstruatie en dan weer even op adem komen en weer nieuwe ronde in. @Joylynn prachtig aantal al! Spannend
Lief dat je het vraagt Nou voel me nog niet heel top! Benauwd vooral en goeie buikpijn nog. Maar dat is niet heel gek. Hij heeft me ook wel mishandeld hoor. Hij kon niet goed bij bepaalde follikels en moest dus duwen en doen. Inmiddels staat er in mijn dossier ohhs mild. Dus ik vermoed dat de bloedwaardes hoog zijn terug gekomen. Ik ga even bellen morgen denk ik en vragen hoe hoog. Verder rustig aan doen.
Ik denk dat je een verkeerde hebt genoemd Ik zit lekker zwanger te zijn, met flinke misselijkheid afgelopen nacht