Start IVF/ICSI september/oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mai1998, 21 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Moet goed turen maar dan ziek ik hem hoor! Is hij in het echt duidelijker dan gister? En hoeveel dagen na ovitrelle zit je nu ook al weer? Of geen ovitrelle?

2. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    Hij is wel duidelijker dan gisteren, maar gisteren was het dan ook geen ochtendurine om 16u. Ik zit op dag 11 na de ovitrelle en de vorige keren met ovitrelle was deze er op dag 7 al helemaal uit. De ovitrelle zorgt bij mij sowieso niet voor duidelijke strepen en deze is al duidelijker dan de vorige maanden dag 5 en 6 na ovitrelle. Zo vervelend dat je lichaam gewoon elke keer kan besluiten om anders te reageren haha

Ik heb nu totaal nog niet het gevoel dat er iets is, dus ga gewoon elke dag testen en hopen op toch nog een mooie oploop!

MamaMan0n vindt dit leuk.
  3. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    Ik heb gisteren ontzettend buikpijn gehad, zo erg dat ik eerder naar huis ben gegaan van werk. Gelukkig is het scherpe randje er nu van af, maar het is allemaal nog steeds gevoelig.. Ik ben erg benieuwd wat de komende dagen gaan brengen!

Gelukkig ben ik vanaf morgen 4 dagen vrij, ik merk dat ik toch een beetje ergens anders ben met m'n hoofd!

4. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Ik zie het streepje ook❤️
    Welke testen zijn dat die ken ik niet?

Hier helaas vandaag toch negatief. Teleurgesteld al weet ik wel dat ik nog ontzettend vroeg ben. 5 dagen na terugplaatsing.

Mai1998 vindt dit leuk.
  5. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Snap de teleurstelling maar inderdaad nog vroeg. Ik blijf voor je duimen!

6. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    Ze zijn van sensitest!

Ik kan mij die teleurstelling goed voorstellen, maar er kan nog van alles gebeuren natuurlijk!! ♥️

7. Lynn2023

Lynn2023 Actief lid

8 okt 2023
    178
    155
    43
    Vrouw
    Pff ik moet even van me afschrijven hoor, ik ben echt zenuwachtig voor morgen.. ik ben zo bang dat ik morgen die 14mm niet haal en dat we wéér een maand moeten wachten.. we hebben in 2,5 jaar nog nauwelijks een poging mogen wagen. Ja 1 verse tp en dit werd een vroege miskraam. We hebben echt telkens zoveel pech gehad waardoor geplande behandelingen telkens niet door gingen (verkeerde diagnose, overstimulatie, slecht zaad en dus 3 mnd wachten, doorverwijzing uroloog 3 mnd wachtlijst)... Zie het zo weer gebeuren dat we uitgingen van een cryo tp deze maand en dat we morgen weer een teleurstelling moeten incasseren.
    Klinkt misschien heel zwaar op de hand maar al die traumatische ervaringen maakt gewoon dat mijn hoofd er automatisch vanuit gaat dat we wel weer vette pech zullen hebben

8. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Ach nee helemaal begrijpelijk hoor dat je even van je afschrijft daar is dit forum voor hoor en gezien je verhaal heb je alle reden om even te mogen klagen. Ik snap je helemaal dat je er bang voor bent en kan niet anders zeggen dan houdt hoop en dat het morgen gewoon goed nieuws gaat brengen ❤️ ik duim voor je!

Dikke knuffel

9. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Oke misschien dat ik die ook even haal.

Ik heb echt last van steken op het moment onderin haast in mijn vagina super irritant en echt best pijnlijk!. Herkent iemand dit? En al hele dag lichte hoofdpijn pff.

Ach we zien wel of er iets van komt. ❤️

10. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Ik snap je heel erg goed!! Hier ook telkens op het laatste moment toch geen kans, en dat is zo frustrerend. Met dochter ook. Dat heeft 3 jaar geduurd en de tweede ‘kans’ was het gelukkig raak. Ik ga keihard duimen voor een mooie cryo tp voor jullie! Ook met weinig kansen kan het. Bewijs ligt naast me te snurken. Succes/ sterkt straks!

Lynn2023 vindt dit leuk.
  11. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik snap dit helemaal hoor! En goed van je dat je dit van je afschrijft! Op een gegeven moment is het moeilijk om positief te blijven na alle tegenslagen. Maar ik ga hard voor jullie duimen dat er toch nog een tp komt dit jaar!

Lynn2023 vindt dit leuk.
  12. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Nou ik kom ook even 'klagen'. Ik vond het allemaal al lang wachten tot december, maar nu als de dood dat het weer uitgesteld gaat worden.
    Begin november ziek geweest, zo ziek dat ik alleen in een donkere kamer kon zitten en ik zetpillen moest nemen op iets van vocht binnen te houden. Na drie weken, vier huisartsbezoeken en een antibiotica iets opgeknapt maar het gevoel dat ik erin 'blijf hangen'.
    Nu had ik gisteren een controle bij de endocrinoloog voor mijn prolactinoom (goedaardige hersentumor) en blijkt dat mij cortisol veel te laag is en mijn 'griep' een addison crisis was. Dus naast een prolactinoom, PCOS heb ik nu ook de ziekte van addison cadeau gekregen. Nog één hormoonaandoening en ik heb bingo o_O.
    Maar goed, dat zal ook allemaal wel weer 'rustig' en 'gesteld' moeten zijn voor we van start mogen. Maandag deel 2 van IVF intake, ik hoop zo dat we gewoon mogen starten eind december... begin mijn eigen lichaam behoorlijk zat te worden :confused:

13. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113

Wat een gedoe inderdaad. Snap dat je het beu begint te raken. Ik hoop ook echt dat jullie gewoon mogen beginnen eind december. ❤️

Hier helaas vanmorgen nog steeds negatief 6 dagen na terugplaatsing (11dpo)
    Ik lees overal dat mensen na 5 daagse blasto wel echt positief testen nu wel beetje.
    Ik heb er een vervelend gevoel bij :(

Basilicum vindt dit leuk.
  14. Lynn2023

Lynn2023 Actief lid

8 okt 2023
    178
    155
    43
    Vrouw
    @Basilicum hé bah wat rot allemaal zeg.. kan me voorstellen dat vertrouwen houden dan wel een uitdaging is en dat je er een keer klaar mee bent.. is ook echt niet niks wat jij hormonaal allemaal moet doorstaan zeg, jeetje! Ik hoop dat je gewoon mag beginnen in december en snel een positieve test in handen hebt❤️

@MamaMan0n hmm snap dat dat als een domper voelt en dat je het liefst nu een dikke tweede streep zag, maar het is echt nog vroeg hoor.. wanneer mocht je officieel testen ?

Vanmorgen hebben wij weer een follikelmeting gehad. We mogen door, godzijdank! Heb zelfs twee eitjes deze maand, een van 14,5 en 14,3. Dus kans op een drieling als mijn man toch ineens een uitschieter heeft:roflmao: hoewel ik me afvraag of mijn natuurlijke eitjes wel rijp genoeg zijn. Iig enorm opgelucht, heb er gewoon slecht om geslapen vannacht. Volgende week vrijdag 15 dec de terugplaatsing!
    Dank voor jullie lieve steun reacties, doet me echt goed❤️

@Mai1998 heb je nog weer getest? Hopelijk lopen ze mooi op!

15. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    Hier mag je echt met recht om klagen. Wat een kut nieuws krijg jij keer op keer op keer! Ik zal ontzettend voor je duimen dat alles weer helemaal Kalmeert van binnen en jullie eind december gewoon mogen beginnen ❤️

16. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat de eitjes zo goed gegroeid zijn!! Nu volle goede moed naar de tp volgende week :)

17. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113

Jeeej wat een opluchting! :)

Ik heb officieel woensdag mijn test datum
    Maar aangezien ik gevoelige borsten had en nu helemaal niks meer heb ik al een beetje de hoop op gegeven.

Liefs

18. charlie2023

charlie2023 Actief lid

20 mrt 2023
    129
    125
    43
    Kan het zijn dat het gevoel van pijnlijke borsten met vlagen komt? Wellicht dat je daarom nu niets voelt en kan het wellicht nog goed zitten? Ik weet het niet hè maar wellicht is dit een kleine strohalm ;)

19. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Sinds vanmorgen helemaal niks meer.
    Noppes nada. Ik weet het niet.

20. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143