Wij krijgen dit jaar, onverwachts, toch nog een TP Vorige week vrijdag een punctie gehad en ik moest 3 weken lang Duphaston slikken om m'n menstruatie uit te stellen en m'n lichaam te laten herstellen van de punctie. Maar ik reageer zo ontzettend slecht op deze pillen! Vandaag had ik afspraak met de arts en die zei dat ik per direct mocht stoppen. Dat betekent dat m'n menstruatie zich zal aandienen binnen paar dagen en dat we dan deze maand waarschijnlijk nog de TP hebben
@Joylynn Oooh wat fijn zeg!! Wat is de toegevoegde waarde dan van die tabletten? Wat gek, ik mocht gewoon overal mee stoppen
De arts was bang dat ik te snel ongesteld zou worden na de punctie en dat mijn eierstokken dan nog niet voldoende hersteld zouden zijn. Om te voorkomen dat ik dan nog een maand moest wachten, besloot ze dat ik met deze tabletten m'n menstruatie uit moest stellen na de punctie.
Hoe is dit als je het met een normale cyclus vergelijkt? Heb je dan al wel klachten na de eisprong of juist ook helemaal niet?
Ik heb juist in mijn normale cyclus altijd last van gespannen borsten na mn eisprong en dat stopt altijd een dag voordat mn menstruatie begint.
Het is nog veel te vroeg voor je menstruatie toch? Hopelijk is het een goed teken dat alles nu een beetje anders gaat.. Ik duim in ieder geval nog voor je!!
Ik zit a.s maandag op dag 14 na punctie. Dus normaal mijn ongesteldheid dag. En ze zeiden bij de kliniek dat ik 11 dagen na terugplaatsing kon testen. Zit nu op dag 6. Ik weet het allemaal niet meer. Stom joh die ww
Vreselijk die ww.. Denk je al het gezeik gehad te hebben met alle prikken en punctie en dan komt deze onzekerheid er ook nog achteraan
@Joylynn wat een superfijn nieuws zeg!! Fijn als het ook een keer mee kan vallen. Duimen voor een plakker en zwanger het jaar uit!!
Weet je wat niemand je vertelt als je een fertiliteitstraject in gaat: dat eindeloze wachten. Wachten op intake, wachten op het behandelplan, wachten op je menstruatie, wachten op je eerste prik, je zoveelste echo, uitslag van een onderzoek, bij de apotheek op je medicatie, de punctie, de terugplaatsing, en dan nóg langer wachten na de tp, wachten tot je mag plassen op een stokje, wachten tot dat stokje de uitslag geeft. En maar heel de tijd geduld op moeten brengen en het grootste wachten op het vervullen van die ene wens. Pfff, al dat gewacht
Nou heel goed gezegd. Ik heb nog nooit zoveel geduld ergens voor hoeven te hebben als voor dit. Het wordt echt zwaar op de proef gesteld. En t ergste is dat we er weinig aan kunnen veranderen.
En al dat wachten, vind ik nog het zwaarste van dit traject. Niet alle inwendige echo's of de injecties, maar dat eeuwige wachten. En dan "je moet er niet zo mee bezig zijn". Hoe dan?!
Ik ben zwanger!! Ik vind het allemaal erg spannend en het is nog niet helemaal binnengedrongen maar het stond er toch echt vanochtend Vandaag heb ik voor het laatst getest, want het geeft mij erg veel stress en ik slaap er bijna niet meer door. Woensdag mag ik het ziekenhuis bellen en dan kan de eerste echo ingepland worden! ♥️ Hopelijk worden er de komende tijd allemaal plakkers terug gezet en mogen we allemaal op roze
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje - IVF1 Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Kimste - 29 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Amsterdam123 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 2 charlie2023 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 1 Betsie02 - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1 - Cryo 1 Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Theekopje34 - 34 jaar -1e kindje - ICSI 1 Belangrijke datum/afspraak Basilicum - 11 december deel 2/2 intake opstart IVF1 Kimste - 13 december terugplaatsing Frasseke - 14 dec Eerste Echo Frasseke - 20 dec eerste afspraak huisarts Frasseke - 21 dec tweede echo (deelname onderzoek) Lynn2023 - 8 dec tweede follikelmeting Wachtbankje/testdatum Mamawensje - 15 november Liliane92 - 28 november Mai1998 - 12 december MamaMan0n- 13 december Kimste - 24 december Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024 Frasseke - Uitgerekend op 26 juli 2024 Mai1998 - Uitgerekend op 20 augustus 2023
Helaas hier niet zwanger ga ik vanuit Vanmorgen nog steeds hardstikke negatief getest. Dus nu helaas een rust maand en daarna eind januari nieuwe terugplaatsing. 1 troost kan ik toch met kerst en oud en nieuw een wijntje drinken.
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje - IVF1 Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Kimste - 29 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Amsterdam123 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 2 charlie2023 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 1 Betsie02 - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1 - Cryo 1 Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Theekopje34 - 34 jaar -1e kindje - ICSI 1 Belangrijke datum/afspraak Basilicum - 11 december deel 2/2 intake opstart IVF1 Kimste - 13 december terugplaatsing Frasseke - 14 dec Eerste Echo Frasseke - 20 dec eerste afspraak huisarts Frasseke - 21 dec tweede echo (deelname onderzoek) Lynn2023 - 8 dec tweede follikelmeting MamaMan0n - eind jan tp 1.2 Wachtbankje/testdatum Mamawensje - 15 november Liliane92 - 28 november Mai1998 - 12 december Kimste - 24 december Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024 Frasseke - Uitgerekend op 26 juli 2024 Mai1998 - Uitgerekend op 20 augustus 2023