Dat is het ook hoor in de praktijk zal het niet vaak voorkomen maar ze moeten dit er wel bij vertellen. Ik ben benieuwd hoe het is. We mogen altijd switchen tussen kunstmatig en natuurlijk dus erg fijn! Hoe voel je je?
Toevallig net in een ander forum gereageerd dat ik best al wel nerveus ben.. Pff en moet nog bijna een week tot ik ga testen.. Sinds vandaag ook wel erg moe, net in de auto gewoon in slaap gevallen maar ja zou wel heel vroeg zijn als ik nu al iets merk, want de terugplaatsing was pas gister..
Mijn beide 2 cryo's zijn in een natuurlijke cyclus teruggeplaatst! Ik heb elke cyclus 2 echo's gehad om de eigroei te volgen en dan vervolgens ovitrelle te zetten. Volgens het zh was een natuurlijke cyclus iets succesvoller dan kunstmatige. Voor mij was het een makkelijke keuze omdat ik even geen polonaise aan mijn lijf wilde na ivf poging/punctie 1. Als het deze ronde niet was gelukt had ik denk ik wel een kunstmatige cyclus geprobeerd voor ons laatste cryo, gewoon om even een soort nieuwe energie/hoop te krijgen!
Wat grappig dat we allemaal gelijk lopen! Hebben jullie al iets gevoeld? Ik weet niet of ik eerder durf te testen ivm een eerdere biochemische zwangerschap en de vreugde maar voor korte duur was... ik heb overigens de 7e in de ochtend gonasi 5000 gespoten. Heeft iemand enig idee wanneer dit dan uit mijn lijf zou zijn? Zou ik dan bijvoorbeeld de 22e testen al ipv de 24e? Ik snap je heel goed mbt je vriendin. Dit hoort er echt bij. Hopelijk heb je heel snel een positieve test en zijn jullie samen zwanger!
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje - IVF1 Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Kimste - 29 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Amsterdam123 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 2 charlie2023 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 1 Betsie02 - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1 - Cryo 1 Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Theekopje34 - 34 jaar -1e kindje - ICSI 1 Belangrijke datum/afspraak Kimste - 13 december terugplaatsing Frasseke - 20 dec eerste afspraak huisarts Frasseke - 21 dec tweede echo (deelname onderzoek) Lynn2023 - 15 dec cryo terugplaatsing Mai1998 - 4 jan eerste echo MamaMan0n - eind jan tp 1.2 Wachtbankje/testdatum Mamawensje - 15 november Liliane92 - 28 november Kimste - 24 december Lot23 - 25 december Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024 Frasseke - Uitgerekend op 26 juli 2024 Mai1998 - Uitgerekend op 20 augustus 2023
@Lot2023 ah bah wat rot van die aankondiging.. ik snap je helemaal! En je verdriet mag er ook absoluut zijn. Hopelijk sluit jij deze maand nog aan❤️ Ik heb gisteren ook een tp gehad, ook een mooie A kwaliteit. Ik herken je moeheid, kom de dag ook niet door zonder dutje Ik denk zelf dat het komt door de spanning en energie die het allemaal kost. Slaap er ook wel iets minder goed door merk ik. Mijn man en ik zagen na de vmk en het traject zo op tegen de kerstdagen, dat we gewoon lekker de zon gaan opzoeken samen! Het helpt echt om lekker te kunnen focussen op het inpakken van de koffer Hoe gaat het met de andere dames in de wachtweken? Voelen jullie al iets @charlie2023 en @Kimste? @Basilicum heel goed en je goed recht dat je die mail gestuurd hebt! Ik stond ook echt wel even perplex om te lezen hoe er wordt gehandeld bij jullie!
Wat heerlijk en wat een goed idee @Lynn2023! Ik ga meteen ook eens kijken naar een ticket naar de zon haha. Ga je daar dan ook voor t eerst testen denk je? @Kimste ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat Gonasi halveert elke 24-36 uur. Een test meet vanaf 25 HCG eenheden, dus als je de 7e hebt gespoten moet dat denk ik de 22e al uit je lichaam zijn? Maar misschien hier maar niet te veel op vast pinnen, want kan ook zo zijn dat ik het fout heb.. Alhoewel ik wel denk dat als je de 22e echt een duidelijke streep hebt, dat dat niet door Gonasi kan komen omdat die dan niet meer zo sterk in je lichaam kan zitten. @Mai1998 hoe voel jij je? Begint het besef al een beetje te komen?
Wat grappig van die moeheid! Ik heb gisteren/vanacht ook zo'n 15 uur geslapen met powernaps erbij gerekend. Ik had enorme hoofdpijn en was misselijk. Zou dit door innesteling kunnen komen? Je maakt jezelf van alles was haha.verder had ik begin van de avond na de terugplaatsing een scherpe steek recht achter m'n schaambeen. Dit voelde ik snachts nog een beetje. Ik weet echt niet of dit een teken is... En merken jullie al iets?? Wat heerlijk dat jullie weggaan!! Waar gaan jullie heen?
@Lynn2023 wat een top idee om lekker naar de zon te gaan lekker even je vitamine D ook bijvullen! ik voel hier nog bijzonder weinig. Hoop dat dat geen voorteken is. Had lichte steekjes aan de linkerkant maar die zijn ook weer weg. Nog een kleine week wachten.. Of misschien toch vroeg gaan testen Moet je trouwens de eerste urine van de dag gebruiken bij een thuis test? Of kan het ook latere zijn?
Ik ben heeel erg moe en heb zo nu en dan bandenpijn, maar verder voel ik mij totaal niet zwanger haha. Maar ik heb natuurlijk ook geen idee hoe dat voelt
@Kimste je hebt al aardig wat symptomen, dat klinkt hoopvol! Wij gaan naar Bonaire @Lot2023 officieel mag ik rond de kerst voor het eerst testen en dan zijn wel nog daar, dus ik denk het wel. Ga wel proberen niet te vroeg te testen in ieder geval. En jij? @Mai1998 wat fijn dat het goed met je gaat! Gelukkig ben je niet extreem misselijk ofzo haha! Hoop dat je snel het magische gevoel mag ervaren! @charlie2023 inderdaad met ochtendurine en na je NOD mag elke urine. Ik zou het persoonlijk bij ochtendurine laten, anders kun je het denk ik erg moeilijke vergelijken. Hopelijk bij jou ook snel symptomen! Wat spannend allemaal dames!
Hoi meiden, ook ik heb even in allen rust alles laten verwerken en op een afstandje alles meegelezen. Voor de dames die in de tussentijd zwanger zijn geworden ontzettend gefeliciteerd! Ja,Wat blijft het toch een rollercoaster en het verhaal over vriendinnen om je heen die zwanger worden en jou gevoel hierin is zo herkenbaar voor ons allemaal zo te horen. Het is niet dat je het de ander niet gunt maar je gunt het jezelf ook gewoon zo hard. Ik heb vandaag weer een terugplaatsing gehad van een 5daagse in kunstmatige cyclus. Het is mijn laatste van dit rijtje dus alle hoop is hier opgefocust!
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje - IVF1 Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Kimste - 29 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Amsterdam123 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 2 charlie2023 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 1 Betsie02 - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1 - Cryo 1 Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Theekopje34 - 34 jaar -1e kindje - ICSI 1 Belangrijke datum/afspraak Kimste - 13 december terugplaatsing Frasseke - 20 dec eerste afspraak huisarts Frasseke - 21 dec tweede echo (deelname onderzoek) Lynn2023 - 15 dec cryo terugplaatsing Mai1998 - 4 jan eerste echo MamaMan0n - eind jan tp 1.2 Wachtbankje/testdatum Mamawensje - 15 november Liliane92 - 28 november Kimste - 24 december Lot23 - 25 december Theekopje34 - 30 december Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024 Frasseke - Uitgerekend op 26 juli 2024 Mai1998 - Uitgerekend op 20 augustus 2023
@Theekopje34 welkom op het wachtbankje! Mag ik vragen waarom een kunstige cyclus? Nou, ook hier vandaag een zwangerschapsaankondiging van een goede vriendin, de tweede (al mijn vriendinnen hebben in ieder geval al 1 kindje). In een eerder stadium had ik precies zo gereageerd als @Lot2023, echt ontroostbaar. Maar met dit kostbare cryootje in m'n buik lukt het me op de een of andere manier om kalm te blijven en te accepteren dat het nu eenmaal zo is en de situatie niet anders wordt door er extreem verdrietig om te zijn. Ik zet het mooi van me af en houd de focus bij mezelf! (Dit is echt voor het eerst dat me dit lukt en ben er best heel trots op haha!)