Haha grappig om te lezen dat we allemaal last hebben van die vermoeidheid @Kimste @charlie2023 en @Lynn2023! En @Theekopje34 leuk dat jij ook precies gelijk met ons loopt! Jij mag wel echt pas een stuk later testen dan ik. Ga je dat volhouden? @Lynn2023 wat ontzettend knap van je!! Ik ben trots op je! Alhoewel het ook helemaal niet erg is om je niet zo groot te houden, want dit hele traject doet gewoon ontzettend veel met je. En dan doen dat soort aankondigingen pijn, zeker als het om een 2e kindje gaat denk ik. Maar wat je zegt, fingers crossed voor onze embryo's die nu hopelijk heerlijk aan het innestelen zijn. En dan kunnen wij hopelijk ook snel dit soort aankondigingen doen!
Hoi dames. Ik ben zo bang dat mijn menstruatie er aan komt. Weet iemand hoe lang dat normaal zou zijn na gonasi? Ik heb met afvegen beetje rozig bruinige afscheiding wat ik wel vaker 1 of 2 dagen heb voordat ik ga menstrueren.... Vreselijk zeg die wachtdagen..... Hoe gaat het met jullie verder?
Welke dag had je ook alweer je terugplaatsing? Ik denk namelijk dat het juist een goed teken is omdat het weleens een innestelingsbloeding kan zijn! Fingers crossed...
Ja qua dagen zou dat wel kloppen toch? Wij hadden terugplaatsing van een 5daagse blasto en die zou binnen 2-3 dagen gaan innestelen. Dat innestelen duurt aantal dagen, dus in theorie zou dit het kunnen zijn toch?
Dan was je gisteren nog maar 9dpo? Dat lijkt me nog te vroeg voor menstruatie bloeding. Ik zou ook denken innestelingsbloeding!
@Lynn2023 tuurlijk mag je dat vragen. Het word voormij gedaan in een kunstmatige cyclus omdat ik Endometriose heb en ik dus ontzettend onregelmatig menstrueerde en ik dat niet meer mocht om de endo rust te geven. Ik heb dan ook voor het starten van de icsi kunstmatig in de overgang 3jr gezeten dus ik heb geen eigen normale cyclus. @Lot2023 god nou ik ben al zo enorm slechte wachter.... hahaha bij mij word of een top oud en nieuw of ik tank mez
Ik ben ongesteld geworden De kliniek vind het ook wel erg vroeg maar verder zeiden ze niets... de volgende poging gaan we in een natuurlijke cyclus doen. Enorm balen dit zeg. Had het echt niet verwacht.
Oh nee wat ontzettend shit Dit is natuurlijk echt niet wat je wil horen/zien. En apart dat het dan vrij vroeg was! Hoe kort was je luteale fase dan? Kan je vragen bij je ziekenhuis of ze er een verklaring voor hebben of dat ze dit vaker zien? Hopelijk dat het in een volgende (natuurlijke) cyclus dan blijft plakken ❤️
Oo neeee! Wat ontzettend balen. Bij mn eerste cryo werd ik ook na 5 dagen na terugplaatsing ongesteld. Volgens mij is een luteale fase van 10 dagen nog normaal, althans, dat is mij verteld. Ik vond het toen ook heel vroeg. Wees lief voor jezelf en sterkte!
Nee wat ontzettend verdrietig zo snel ook.. had het ook echt niet verwacht… heel veel sterkte… hoe voel je je?
Getver wat ontzettend balen zeg! Hopelijk is een natuurlijke cyclus beter voor jullie. Wees lief voor jezelf!
Hoe is het met de andere meiden die gelijk liepen @Lynn2023 @Theekopje34 @charlie2023? Hoe voelen jullie je? Ik ben echt mega nerveus en heb net een Clearblue Extra vroeg test gekocht die ik morgen wil gaan doen
Ik wilde het net vragen! Ik probeer mezelf af te leiden met werk en leuke dingen doen maar merk toch dat ik er continu mee bezig ben. Toch wel erg zenuwslopend allemaal. Heb geloof ik wel ergens early testen thuis liggen maar nog steeds niet gezwicht zolang ik niet test ben ik onwetend en is er hoop en kan het nog beide kanten op. Lekker struisvogelen dus. En ik zit echt in hyperfocus op m’n lijf: voel ik daar een vlaag misselijkheid? Is dat een steekje in m’n baarmoeder? Waar komt die hoofdpijn vandaan, enz enz. Vermoeiend Wanneer is jouw officiële testdag ook alweer? ik duim iig keihard voor je!
Ja heb hetzelfde.. kan me nergens meer op concentreren.. En ben ook mega moe! Echt niet normaal, om 3 uur wil ik al het liefst op de bank gaan liggen. Hoop zó dat het een goed teken is! Knap van je dat je nog helemaal geen drang hebt om te testen! Vooral zo houden denk ik, want inderdaad kan wel 2 kanten op.. Zaterdag heb je de bloedtest toch? Krijg je dan meteen de uitslag of duurt dat een paar dagen? Ik mag officieel van t ziekenhuis zondag of maandag testen, maar afgelopen keren deed ik het al 6 dagen na terugplaatsing. Nu heb ik dus zo'n extra vroege test gekocht en die wil ik morgen doen, 5 dagen na terugplaatsing. Ik zit dan 12 dagen na Gonasi en dat lijkt me veilig..