Verlossende telefoontje gehad. Ik mag gewoon starten. Heel drama om niets (weer) . Straks even kuurtje provera ophalen en dan rond de 27e de eerste spuit erin . Ik geloof het dit keer pas echt als die erin zit
Ooh super nieuws @Basilicum! Jammer van de stress om niks, maar bovenal fijn dat je weer door kunt! Mooi ook meteen na de kerst!
Zo fijn dat jullie zo positief zijn, krijg ik zelf ook weer wat hoop! Want na de Kruidvat test met minuscuul licht streepje waren we toch wat verward! @Mai1998 jij had ook vroeg getest toch? Had je zo’n zelfde streepje toen? @Lynn2023 heerlijk dat jullie in de zon zitten, heel veel plezier daar! En lekker niet aan het testen denken maar vooral even lekker vakantie vieren. Ik drink zelf al jaren geen alcohol meer, eigenlijk omdat ik er niet goed tegen kan, maar ik denk dat als je zin hebt in een cocktail je dat prima kan doen! Die ene gaat echt het verschil niet maken.
@Lot2023 oh wow jaaa echt wel een streepje. God mega spannend allemaal ik duim keihard voor je mee. Hier alles nog rustig maarja zondag dan ook pas de terugplaatsing gehad dus voel eigenlijk nog 0.0 verschil behalve heel erg moe maar kan dan ook weer tijd van t jaar zijn he? Ik heb nog geen testdrang hihi nogggg niet, dat gaat denk vanaf het weekend beetje komen. Meestal begin ik met testen weekje na terugplaatsing
Helaas, bloedtest net gehad (eerder dan gepland) maar die was negatief. Weet niet goed hoe ik me voel. Geen verdriet maar ook geen blijdschap uiteraard. Gewoon bleh.. alsof het niet tot me doordringt. En moet alsnog over 2 dagen opnieuw testen want dat was de officiële testdag.
Nee ik heb geen hoop helaas. Lijkt me heel stug dat er 2 dagen vóór de officiële testdatum niet al iets van HCG meetbaar zou zijn. Gek genoeg was ik met de negatieve uitslag na IUI 1 veel verdrietiger dan nu, misschien omdat ik nu weet dat we nog een groot aantal embryootjes in de vriezer hebben. Maar het blijft shit natuurlijk
Ja ik snap je. Zou er hetzelfde instaan. Ben even kwijt hoeveel cryos jullie hadden, maar hopelijk is de volgende dan een plakker!! Mag je gelijk door of doen ze bij jullie aan een rustmaand?
Op 8dpo had ik het kleinste streepje ooit op een early, 10dpo kreeg ik 'm pas een beetje op de foto! Dan lijkt die van jou op 10dpo echt top! Heb je ook een foto van de kruidvat?
Ach nee wat klote! Hoe hoog was je HCG? Doe rustig aan, hoop dat je wat afleiding hebt! En wees lief voor jezelf!
Hier ook niet de uitslag die ik had gehoopt. Kruidvat Early geeft echt een heeeel licht streepje.. Nu pas zie ik hoe knallertest ik de vorige keer had op 11 DPO. Ik krijg hem nu zelfs niet goed op de foto (tenzij ik de flits er op zet). Heb er een slecht gevoel bij
Wanneer mag je officieel testen van het ZH? Er staat echt weldegelijk een streepje toch? Mijn streepje was lichter op 11 dpo tijdens de zwangerschap van dochter. Toch echt gezond en wel geboren ca. 8 maanden later. Geef de moed nog niet helemaal op!!
Officieel pas maandag, maar de vorige keer kon t al vanaf 9 dagen na terugplaatsing, dus zondag. Maar klopt, zit nu dus sowieso 3/4 dagen voor de officiële testdatum.
Dan vind ik het hoopvol hoor! Dit waren mijn testen bij een gezonde zwangerschap EDIT: op dat papiertje met die dipsticks, is de bovenste steeds een early
Heb geen exacte uitslag gekregen, alleen dat HCG negatief was. Dus denk 0 dan? Ik ga mezelf inderdaad beetje afleiden. Ik heb nog hoop voor jou in ieder geval!