Vanochtend weer getest en waar we de streepjes eigenlijk een stuk feller hadden verwacht, gaf Clearblue gewoon 2-3 weken aan (= 4-5 weken zwanger, maar vandaag is week 4 pas ingegaan)! Dus ja, het is echt, ik ben zwanger! Voelt nog totaal niet zo, maar de eerste echo is ingepland! Dat worden weer spannende weken, zeker gezien hoe het de vorige keer liep, maar ik probeer het echt te zien als twee op zichzelf staande zwangerschappen en dat het de vorige keer mis ging betekent NIETS voor deze keer! ♥️ Lieve meiden ik gun jullie ook heel snel zo'n positieve test, is het niet nu dan is het hopelijk snel in 2024! ♥️
Hey meiden, gisteren nog even getest en was ook negatief. Mijn menstruatie begint zelfs al een beetje door te komen gelukkig. Door naar de volgende ronde, die al vrij snel is gelukkig! Paar traantjes gelaten, maar gelukkig is het onmogelijk om op dit prachtige eiland lang verdrietig te blijven❤️
Wat fantastisch Lot! Heel goed dat je er gewoon op durft te vertrouwen! Er groeit gewoon een heel gezond kindje in je buik die je over 8 maanden mag ontmoeten, heel bijzonder! Van harte gefeliciteerd❤️
Ach nee wat verdrietig Ik had het jullie zo anders gegund! Gelukkig heb je wat afleiding daar, en ga je lekker duiken! Ik hoop dat je dit nieuws van je af kan zetten, kan genieten van de vakantie en dan daarna weer vol goede moed vooruit!
En al zou je je wel shit voelen, zelfs op zo’n tropische plek, ook dat zou helemaal oké zijn Gelukkig kan je er wel beetje van genieten en hopelijk in 2024 gauw die felbegeerde positieve test en baby ❤️ Fijne dagen allemaal dames!
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst en dat geldt beide kanten op! Dus precies: dit is nú en super fijn dat je je vol vertrouwen voelt! ❤️
@Lynn2023 sterkte meis, gewoon weer flink klote Hier 7dgn na terugplaatsing ook vandaag al ongesteld geworden. helemaal ruk. Dus voor mij even wat mindere dagen ook. Het is alleen nog niet helemaal geland merk ik beetje leeg gevoel. Voor iedereen fijne dagen gewenst!
Hé wat rot @Theekopje34, ik kan me voorstellen dat alle hoop op deze gevestigd was.. De kerstdagen zijn dubbel vind ik altijd. Ik durf social media nauwelijks te openen ivm alle happy family foto's voor de kerstboom. Ik hoop dat jullie allemaal toch ergens de kracht kunnen vinden en kunnen genieten van lieve vrienden en familie om jullie heen tijdens deze dagen❤️
Goedemorgen Dames, Allereerst heel veel sterkte voor degene bij wie de terugplaatsing niet is gelukt Gefeliciteerd aan de gene die wel een positieve test in handen hebben gehad. Omdat ik mezelf helemaal gek maak en hier vast meerdere mensen zitten met meerdere ervaringen, wil ik graag wat vragen. Zijn er hier dames die meegemaakt hebben dat de zwangerschap na het in handen hebben van een positieve test, voor de 1e echo, alsnog misgaat? Wij hebben onlangs een terugplaatsing gehad, en hebben dus een positieve test. Maar ik ben toch nog heel erg bang dat het nog steeds mis zal gaan. Ik probeer vast te houden aan het idee dat het gewoon goed moet gaan. Maar die onzekerheid is echt vreselijk. Wat zijn jullie ervaringen? Fijne 2e kerstdag nog!
Van harte gefeliciteerd!! Hier enkel positieve ervaring. Streep = zwanger = baby. Hopelijk voor jouw ook zo! Hou je ons op de hoogte?
Net als iedereen mezelf even helemaal afgesloten tijdens de kerstdagen. Ik hoop dat iedereen fijne dagen gehad heeft. En ik hoop dat jullie diepste wens snel uitkomt!
Bij mij is het de afgelopen dagen helaas mis gegaan bij 5+6. Ik ben erg echt kapot onder, en vind het allemaal heel oneerlijk. Ik zal morgen het ziekenhuis moeten bellen.. ik ben zo benieuwd hoe het nu werkt met onze laatste cryo.. Moet ik nu een paar maanden wachten of mag ik meteen door? In mijn hoofd ben ik al weer bezig met ICSI poging 2 en alle prikken. Mijn hoofd draait overuren maar mijn lichaam voelt leeg
@Mai1998, oohh wat erg om te lezen.. wat verdrietig en ongelooflijk kut. Ik heb er de juiste woorden niet voor, niks dat de lading dekt.. Ik snap je zorgen en onrust over hoe nu verder volkomen.. Volgensmij mag je, als je daar klaar voor bent, vrij snel wel verder. Ik wil je geen valse hoop geven maar de kans om zwanger te worden na een miskraam schijnt iets groter te zijn. Begrijp ik het goed dat je nog 1 cryo hebt? Hé bah, ik had het je zo gegund.. heel veel sterkte❤️❤️❤️
Jeetje wat een rotbericht is dit zeg. En wat ontzettend naar dat je dit tijdens de kerstdagen mee hebt moeten maken. Wat een hele bijzondere kerst had moeten worden, loopt af in een drama. Ik lees de pijn in je berichtje, en heb met je te doen. Heel veel sterkte. Ik hoop zo voor je dat de volgende cryo een plakker is!
Oh nee wat ontzettend kut zeg woorden tekort voor zulke situaties.. Je gevoel van oneerlijkheid is ook hartstikke valide en mag er zijn. Ik wens je heel veel sterkte en liefde en kracht toe ❤️
Ach wat een klote zooi! Zo ontiegelijk moeilijk allemaal we begrijpen je verdriet en pijn volledig. Het is zo oneerlijk. Heel veel sterkte
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje - IVF1 Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Kimste - 29 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Amsterdam123 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 2 charlie2023 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 1 Betsie02 - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1 - Cryo 1 Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Theekopje34 - 34 jaar -1e kindje - ICSI 2 Belangrijke datum/afspraak Kimste - 13 december terugplaatsing Frasseke - 20 dec eerste afspraak huisarts Frasseke - 21 dec tweede echo (deelname onderzoek) Lynn2023 - 15 dec cryo terugplaatsing Mai1998 - 4 jan eerste echo MamaMan0n - eind jan tp 1.2 Theekopje34 - 4jan eerste echo start icsi2 Wachtbankje/testdatum Mamawensje - 15 november Liliane92 - 28 november Kimste - 24 december Lot23 - 25 december Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024 Frasseke - Uitgerekend op 26 juli 2024 Mai1998 - Uitgerekend op 20 augustus 2023