Oh nee @Mai1998 ik heb je berichtje met tranen in mn ogen gelezen. Wat is het toch allemaal ontzettend oneerlijk!! Laat je gevoel en verdriet er zijn; als jij alleen maar onder een dekentje op de bank of in bed wil liggen, geef er aan toe. Als je niemand wilt zien; ook dat is goed! Blijf dicht bij jezelf en je gevoel; het mag er allemaal zijn. ❤️ Hoe voel je je? Is de lichamelijke pijn een beetje te doen of slik je veel paracetamol? Ik hoop dat je lichaam het snel opruimt, hoe verdrietig ook, maar dan kan je inderdaad snel weer door. Om je een hart onder de riem te steken: ik mocht na mijn miskraam meteen door voor de volgende terugplaatsing. Voor nu maar eerst deze situatie laten bezinken en het verdriet er laten zijn. Ik denk aan je! ❤️
Lijstje Doremi91 - 32 jaar - 1e kindje - IVF1 Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ICSI 1 / zwanger Frasseke - 29 jaar - 1e kindje - IVF1 Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Kiki84 - 39 jaar - 3de kindje - ICSI 1 Zonnestraal - 32 jaar - 3de kindje - IVF2 Lot23 - 31 jaar - 1e kindje - IVF1 / zwanger Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - IVF1 Lynn2023 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI1 Liliane92 - 31 jaar - 2e kindje - IVF2 MamaMan0n - 30 jaar - 4e kindje - IVF1 Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Kimste - 29 jaar - 1e kindje - ICSI 2 Amsterdam123 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 2 charlie2023 - 32 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 1 Betsie02 - 28 jaar - 2e kindje - IVF 1 - Cryo 1 Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Theekopje34 - 34 jaar -1e kindje - ICSI 2 Belangrijke datum/afspraak Kimste - 13 december terugplaatsing Frasseke - 20 dec eerste afspraak huisarts Frasseke - 21 dec tweede echo (deelname onderzoek) Lynn2023 - 15 dec cryo terugplaatsing Mai1998 - 4 jan eerste echo MamaMan0n - eind jan tp 1.2 Theekopje34 - 4jan eerste echo start icsi2 Lot23 - eerste echo Wachtbankje/testdatum Mamawensje - 15 november Liliane92 - 28 november Kimste - 24 december Zwanger Minkx - Uitgerekend op 15 juni 2024 Kiki84 - Uitgerekend 28 juni 2024 Frasseke - Uitgerekend op 26 juli 2024 Mai1998 - Uitgerekend op 20 augustus 2023 Lot23 - Uitgerekend op 1 september 2024
Oo wat naar dames bij wie het niet gelukt is. heel veel sterkte! @Mai1998, wat een ontzettend rot bericht zeg! Geen woorden voor! het is zo ontzettend oneerlijk!
Ik ben zojuist ongesteld geworden (geen cryo terugplaatsing gehad hoor). Ik ben stiekem wel blij dat mn menstruatie niet eerder kwam want dit betekent dat ik hoogstwaarschijnlijk kan starten tijdens de laatste dagen van de vakantie met de primolut, en dat ik geen spuiten mee hoef te nemen, daar had ik namelijk niet zo'n zin in op vakantie om ze mee te slepen in t vliegtuig. Eind januari gaan dus de eerste spuiten erin, maar eerst lekker een heerlijke zonvakantie!
Ik wens jullie trouwens allemaal hele fijne feestdagen toe en ik hoop dat jullie een fijne kerst gehad hebben. Hier was het allemaal erg gezellig! Het is mijn wens dat we allemaal met een baby of zwanger het komende jaar uit mogen gaan! Ik hoop dattie uit mag komen!
Lief dat je er aan denkt! Ik heb gister mijn laatste pilletjes primoluut genomen en wacht zeer ongeduldig op mijn menstruatie. Zodra die doorbreekt, op dag 2 beginnen met stimuleren. Heb er zo'n ontzettend zin in en stiekem ook een goed gevoel over. Stiekem ben ik al aan het fantaseren en ga ik er zo vanuit dat het snel lukt, dat ik me er al bij neergelegd hebt dat er nog een verjaardag in de wintermaanden bijkomt Gebruik jij spuiten omdat je weer een nieuwe punctie moet ondergaan of vanwege een kunstmatige cyclus?
Wat spannend! Dat komt heel dicht bij! Ik duim met je mee! Vanwege een nieuwe punctie start ik weer. Onze cryo's zijn op dus we gaan voor de derde keer IVF doen. Gelukkig wel weer voor de verzekering poging 1 ivm ons eerste kindje dus dat is wel weer een fijn idee.
Mijn man moest trouwens weer een zaadonderzoek laten doen en die was beter dan de vorige keer gelukkig. We kregen vandaag de uitslag VCM was 23. Drie jaar geleden had bij 7 VCM en 2 VCM. Deze uitslag is nog steeds niet mega hoog maar wel voldoende voor IVF en beter dan de vorige keer. Dat is weer een geruststelling.
Nou hier kan het nooit normaal gaan. Uitgangsecho was goed, dus ik helemaal blij naar de apotheek. Hebben ze mijn medicatie niet Letterlijk 2 uur moeten wachten, andere apotheken gebeld, overleg met de arts voor een alternatief. Enfin, ik mocht na 2 uur gaan en zou gebeld worden. Om 3u gebeld dat het SFG nog wat had, en dat zou met spoedkoerier deze kant op komen. Je raadt het al, nog niemand gezien. En dan kan ik zo natuurlijk niemand meer bereiken. Begint echt een soap te worden hier … zo bang dat er weer een maand verloren is. Had zo’n zin om te starten….. EDIT: ze stonden net voor de deur. Ik ga startennnnnn
@Liliane92 wat fijn dat het zaad verbeterd is! Ook een hele flinke verbetering wel. Is er ook een oorzaak waarom het eerder niet goed was? En wat heerlijk om lekker de zon op te zoeken, dat doet zó goed! Waar gaan jullie naartoe? @Basilicum Oooh wat een spanning!! Je bent ook zo afhankelijk van zoveel dingen, als er ergens iets niet goed gaat dan valt de hele planning in duigen. Gelukkig komt het nog goed! Een fijne jaarwisseling voor iedereen❤️
Jeetje meid toch, wat een ontzettend rot bericht is dit wat een kutzooi veel sterkte en ik hoop dat je toch snel door mag gaan en snel blijvend zwanger mag zijn!
Wat vreselijk verdrietig om te lezen. Wij mochten na de miskraam van 5 weken gelijk door met de cryo. Ik hoop dat dit voor jullie ook zo zal zijn. Heeel veel sterkte!
Wat balen en klote zeg voor de meiden bij wie het deze maand niet zo mocht zijn. Bij mij zelf is het ook niet gelukt. Wij zijn er nu een paar daagjes tussenuit. Ben nu vol op aan de ovulatietesten maar verwacht deze niet snel omdat alles weer in de war is door alle hormonen denk ik... Ik had alleen achteraf ook liever niet de kwaliteit geweten... want als deze al niet blijft plakken en dit de op.1 na beste embryo kwaliteit kon zijn... dat doet toch iets met je hoop/positief willen zijn. Maar aan de andere kant, als de anderen geen kans hebben zouden ze ze natuurlijk ook niet invriezen. Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en voor 2024 een mooie zwangerschap/kindje. Liefs