Jaa dat hoor ik dinsdag, hard duimen! Hij hebt morgen weer een echo he? Hopelijk voldoende grote eitjes om de punctie in te plannen! Heb je al een zware buik?
Wat goed dat overal een eicel in zat! Hoor je voor dinsdag al wel hoeveel bevruchtingen er zijn? *EDIT: sorry, ik moet eerst lezen en dan pas vragen stellen Dinsdag hoor je hoe veel dus haha
Ja hij voelt lekker vol! Knoopje moet echt open na het eten en als we dochter op schoot zit voelt hij ook echt opgeblazen. Hopelijk een goed teken. Morgen weten we weer meer
Hoi dames. Graag sluit ik bij jullie aan. Na 6 IUI’s ben ik in sept begonnen met ivf. Bij de 1e poging met een verse tp was het raak. Helaas werd dit een miskraam na het horen van het hartje met 8 weken. 28 december heb ik een cryo blastocysten terug geplaatst gekregen. Morgen testen. Ik ga stuk van de zenuwen. Mijn grootste zorg is dat mijn borsten niet gevoelig zijn. Ik ben 3 keer zwanger geweest en al deze keren had ik zere borsten gespannen borsten. Soms ben ik wel wat misselijk en heb ik een raar vol gevoel in mijn buik, ik denk dat dit komt door de progynova en de utrogestan. Het komt en het gaat. Ik denk dat het wederom niet gelukt is pff ik zie nu al tegen morgen op en moest even mijn ei kwijt. Zitten er nog meer meiden in de wachtweken?
@MMJPJ jeetje wat heftig om met die termijn nog een miskraam te krijgen.. Hoe ga je daar nu mee om? Wat knap dat je het tot nu toe hebt volgehouden niet te testen! Ik herken het gevoel van overanalyseren. Ik heb morgen een tp dus ga dan ook weer die wachtweken in, zie er behoorlijk tegenop. Ik kan van alles proberen te zeggen om het wachten minder moeilijk te maken, maar de magische combinatie van woorden heb ik ook nog niet kunnen ontdekken helaas Heb zelf geen ervaring met utro, en had zelf juist geen gespannen borsten toen ik (kort) zwanger was. Die heb ik juist als ik ongesteld word. Had je tp in kunstmatige cyclus? Ik duim iig voor een mooie positieve test morgen! @Theekopje34 hoe is het bij jou gegaan vandaag?
Wat heftig van je miskraam! En wat knap dat je nog niet getest heb! Hier de 29e terugplaatsing gehad van blastocyste en ik heb al 4 keer getest negatief overigens.
Dankje, de miskraam was heftig. Maar ik heb er afscheid van genomen door het vruchtje te begraven met een gedichtje in een doosje. En dat voelde goed. Hierna wilde ik juist graag verder met een nieuw traject om het ook een soort van achter me te laten. Elke keer weer een uitdaging die wachtweken idd. Die test brand zowat mijn kast uit haha, maar morgen ben ik eindelijk weer verlost. Overal zoek je naar antwoorden, maar tegen beter weten in, alleen de test kan je dat geven. Vast heel herkenbaar voor de meeste van jullie Ik snap dat je er weer tegenop zit. Eerst komt er geen einde aan die weken en dan ben je juist weer bang voor het antwoord. Tenminste zo werkt het bij mij. Hopelijk kan je wat afleiding vinden. Het is sowieso fijn soms wat contact te hebben met gelijkgestemden.
Nee, ik gebruik Utrogestan dus dat houdt de menstruatie tegen. En gebruik jij ook iets of niet? *edit; ook in kunstmatig zie ik nu*
Ja idd dat heb ik ook altijd met utro. hoop dat de volgende ronde wel gaat lukken voor je! Heb je nog cryo’s over?
Wauw wat veel! Gelukkig ja morgenochtend zo snel mogelijk testen. Nu al geen zin, maarja, we zullen zien. Hierna heb ik nog 1 cryo van ivf poging 1 zeg maar.