Wow wat een cijfers! Prikken ze je bloed ook voor de kans op eventuele overstimulatie? Ik kan mij best voorstellen dat de OI een paar littekens achter gelaten heeft ivm het op het laatste moment tóch niet doorgaan. Hopelijk lukt het om een beetje om mee te gaan met het vertrouwen vanuit het ziekenhuis. En hopelijk weet jij de griep nog wel te ontspringen!
Gebruiken de dames op het wachtbankje iets van utro of prolutex, of iets anders dat het innestelen bevorderd en progesteron aanmaakt? Wij krijgen dat niet in de natuurlijke cyclus, kreeg dat alleen in de kunstmatige. Mocht deze cryo niet innestelen dan ga ik daar mogelijk wel om vragen (niet vanuit gaan, want focus op de mindset 'dit gaat 'm worden' , m'n voetreflex therapeute hamerde erop hoe belangrijk die mindset is haha). Maar ben even benieuwd wat andere ziekenhuizen/klinieken doen.
Hihi heel goed die mindset zo praat ik ook al tegen mn buik van dat hij gewoon lekker blijfr plakken dat hebben we afgesproken hihi. Maarre ik gebruik prolutex ik heb dan ook een kunstmatige cyclus. En daarvoor kreeg ik utrogestan maar vond ik zo troep en kreeg ik last van mn darmen. Met prikken prolutex minder last
Dank voor de bemoedigende woorden lieve dames, doet mij oprecht goed ♡ En @charlie2023 dat wachten inderdaad, mennnn hoe irritant en slopend is dat i.c.m. de constante onzekerheid over het verloop. Hoe is je terugplaatsing gegaan?
Ik ben vandaag 2 dagen na de tp en 7 dagen na de eisprong. Ik heb een beetje roze afscheiding. Kan dit nog van de tp komen denken jullie?
Ja hoogst waarschijnlijk wel! Maar 7dpo zou ook al een voorzichtige innesteling kunnen zijn, spannendddd!
Ik zou ook denken een voorzichtige innesteling. Ik gebruik trouwens progesteron in natuurlijke cyclus.
Lief, dankjewel! Geen idee of ze gaan prikken voor OHSS. Ik heb vandaag weer een echo om 10.00u, we gaan het beleven. Maar ik reken er eigenlijk al op dat alles afgebroken wordt. Dus uberhaupt een punctie zou ik een dikke meevaller vinden
Wat fijn dat je tp vlot ging Charlie2023! Jeetje wat een trip! Hebben jullie bewust gekozen voor een ander ziekenhuis? Wel progesteron in natuurlijke cyclus? Is dat standaard? @Basilicum heeeel veel succes vandaag! Ik duim voor veel grote eitjes en een punctie op de planning!!
Innestelingsbloeding wel ja? Lijkt me wel heel kort na de tp hoor.. Ik heb zó vaak gehoopt op zoiets rond 7dpo toen we zelf nog probeerden. Maar nu in het traject kan het ook gewoon van de tp komen. Kan twee kanten op
Wat lief dankjewel Lynn! Vanmiddag inderdaad eerste echo, ben op van de zenuwen! In lees hier nog mee en zie dat je weer een nieuwe TP hebt gehad! Wat spannend! Ik denk ook dat het bloedverlies komt door een innesteling! Fingers crossed dat jij (maar ook de anderen hier!) snel een positieve test in handen hebben!
Hier soort van goed nieuws. Er zijn nu 6 eitjes groot genoeg voor een punctie, 9 hangen erom of ze door de laatste trigger genoeg groeien en nog 25 kleintjes. Maar….. punctie is ingepland voor zondag 9 uur! Dus daar ben ik wel echt heel erg blij mee. Voor de eerste keer in negen maanden niet weken voor niets gespoten. Uitkomst is wel een stuk lager dan gehoopt, maar ik heb er natuurlijk maar 1 nodig. Ik wordt hartstikke zwanger van de eerste tp Verse is nog niet van de baan. Afhankelijk van hoe ik me na de punctie voel en eventueel een echo op de voorgenomen terugplaatsingsdatum. Dus de komende dagen zijn spannend. Maar zo ontzettend blij dat ik in ieder geval een punctie heb. Er loopt iets, er komt een kans aan. Yes!