Wat goed dat je het hebt laten nakijken, nu rustig aan komende dagen. En wat een mooie hcg waarde!! Snap dat het nog even niet binnen komt na dit circus, maar wow! Hier heb je het allemaal voor over gehad. Gefeliciteerd!! hier nog geen nieuws. Vandaag 8dpo en de tijd gaat 3x zo langzaam als normaal
Hoi meiden, Wat denken jullie? Vandaag ben ik 11dpo en 6dpt. Na de terugplaatsing kreeg ik halve enjectie van gonasie 5000IE (dus nu maar 2500IE) Zou ik kunnen denken dat dit al uit mijn lichaam is en dus voorzichtig blij kunnen worden? Of is dit echt nog van de injectie?
Ooo wat spannend! Lijntje staat er zeker, maar ik heb geen ervaring met gonasie. Enige wat je kan doen is afwachten, maar dat is natuurlijk helemaal killing . Ik had vier dagen geleden zes klikjes ovitrelle en die is er inmiddels uit, dus ik zou goede hoop hebben!
@Basilicum Hij gaat hier inmiddels landen net echt tranen met tuiten gehuild. Bij dit zien op een schermpje kon ik alleen maar huilen. Ik hoop zo dat alles in stijgende lijn mag gaan en hoop zo dat het ook voor jullie allemaal snel positieve testen zijn. ♡
Wauw wat een mooie testen! Hopelijk kun je er nu goed van genieten, het is je gegund! Geen koorts of pijn meer gehad hopelijk?
@Theekopje34 wat heftig van je krampen! Ik kan me je angst goed voorstellen.. Heb je het nog weer gehad? Je testen zien er iig prachtig uit, hopelijk kun je snel gaan genieten! @Kimste zeker een streepje! Ik heb ook geen ervaring met Gonasi, maar als het hiervan was had ik een veel lichter streepje verwacht. Deze is al best duidelijk! Wat spannend zeg! Na de tp heb je die geprikt? Hoeveel dagen geleden is dat? Wat een mooie ontwikkelingen hier, dat geeft weer moed❤️
Ja dat klopt volgens mij ook wel. Maar omdat dit een halve dosering is hoopte ik dat het dan met 5 dagen er uit zal zijn. Weet alleen niet of het zo werkt haha. We gaan het zien
Ja hier helaas nog flink ziek. Morgen weer terug dus we gaan t allemaal meemaken blijft dus allemaal even heel spannend!
@Theekopje34 jeetje wat heftig.. het lullige is ook dat je niks anders kunt dan afwachten. Ik hoop zoooo dat het iets is buiten de zwangerschap om is en dat het gewoon weggaat of op te lossen valt... Blinde darm ontsteking komt ook nog in me op. (Heeft mn moeder gehad toen ze zwanger was van mij). Hoe sta je er nu zelf in?
Ah oke, ik had begrepen dat het langer geleden was. Ik ben ook niet bekend met een trigger na de tp, die krijg ik alleen om een eisprong op te wekken. Ik durf niet te zeggen hoe dat werkt met uitwerken met lagere dosering.. je zou wel denken dat er nog wat in je lijf kan zitten als het nog geen 10 dagen geleden is. Maar nogmaals vind ik het al wel een hele mooie streep! Ik zou zeggen blijven testen, hopelijk is er een mooie oploop te zien!
Sorry dit berichtje heb ik geloof ik gemist! Zo'n thorsie klinkt wel heel pijnlijk zeg... Gelukkig maar dat je HCG wel goed is, wat een opluchting! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen, beterschap!
Hi meiden, even geleden alweer dat ik iets gepost heb. Tp2 is helaas niet gelukt dus mag nu meer bloedonderzoek en hysteroscopie doen. Iemand (hopelijk goede?) ervaringen met een hysteroscopie? Is het pijnlijk? Wat kan ik verwachten?
Wat fantastisch! Gefeliciteerd!! Wel ontzettend balen dat je lijf zoveel last heeft! Hoop dat dat snel beter gaat en dat je lekker kan gaan genieten!
Super spannend! Ik zie hem! Ik heb zelf alleen maar ervaring met de otrivelle dus ik weet het niet. Ik hoop dat hij morgen mooi opgelopen is!
Ik denk dat mijn ogen lijntjes hebben…. Ik lijk het vaagste lijntje ever te zien. Kv2v5 is nog wit. Maar dit is een early. Hoop dat er iets van over blijft na het uploaden… turen jullie mee