Start IVF/ICSI september/oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mai1998, 21 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Wat fijn! Ik zie na het uploaden zelf weinig, maar zal vanmiddag een foto maken van de droge versie.
    En interpreteer ik het juist dat je weet dat je een meisje verwacht (gezien het roze in je handtekening)?:rolleyes:

Frasseke vindt dit leuk.
  2. Kimste

Kimste Actief lid

10 jul 2023
    167
    125
    43
    Vrouw
    Ik zie het ook!! Spannend zeg!!

Basilicum vindt dit leuk.
  3. Kimste

Kimste Actief lid

10 jul 2023
    167
    125
    43
    Vrouw
    Nou helaas een witte test vandaag :(

Het is nu dag 7 na terugplaatsing. Gonasi is er in ieder geval uit. Kan ik nog hoop hebben? Officieel mag ik zondag pas testen.

Ik voelde zó aan alles dat t raak was deze keer. Voelde zoveel hetzelfde als in juli toen ik uiteindelijk een vroege miskraam kreeg...

Het is moeilijk om de hoop niet op te geven. Kan zelfs wel huilen weet niet waarom maar is al de 4e terugplaatsing...

4. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Ik snap je verdriet, maar hoop kun je zeker nog hebben. Ik kwam deze tegen tijdens mijn Google studie, hopelijk val jij gewoon in de groep die laat positief test. Dikke knuffel in ieder geval

Bijgevoegde bestanden:

5. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Wat rot zeg! Is toch ook logisch dat je kan huilen, het is ook echt rot :(

6. Frasseke

Frasseke Bekend lid

21 apr 2023
    566
    750
    93
    Vrouw
    Jaa klopt, wij verwachten een meisje!!

Lot2023 en Basilicum vinden dit leuk.
  7. Frasseke

Frasseke Bekend lid

21 apr 2023
    566
    750
    93
    Vrouw
    Ach meid toch... wat balen. Snap je gevoel wel, hoop nog niet weg, maar toch bang voor telleurstelling. Ik ga duimen dat het streepje de komende dagen gewoon weer terugkomt!!

8. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Wordt direct 'echter' zodra je het geslacht weet he? Hopelijk niet teveel kwaaltjes en kun je lekker genieten van je roze wolk!

Frasseke vindt dit leuk.
  9. Frasseke

Frasseke Bekend lid

21 apr 2023
    566
    750
    93
    Vrouw
    Jaa het begint langzaam goed binnen te komen dat het echt zover is!! En helpt wel dat we zo vroeg het geslacht weten, ben echt super blij met mijn kleine meid!! Mag vandaag nog lekker weer even kijken en dan kan het toch gewoon niet meer fout?!?! Ik blijf hard duimen dat er hier alleen maar goed nieuws mag gaan komen, want ik gun het jullie allemaal zoooooo hard! Leef ook echt nog met jullie mee.

charlie2023, Mai1998 en Basilicum vinden dit leuk.
  10. mamawensje

mamawensje Actief lid

30 jan 2023
    404
    411
    63
    Vrouw
    Hallo, welkom terug. Wat jammer dat het niet gelukt is, maar wel fijn dat er aanvullend onderzoek wordt gedaan. Hebben ze iets gezegd over de reden, verwachten ze iets? Of is het om afwijkingen uit te sluiten? in NL willen ze na 7 mislukte tps nog steeds geen aanvullend onderzoek doen, daarom ben ik naar Gent geweest, en heb ik daar o.a. hysteroscopie gekregen. Ik vond het heel goed te doen! Camera inbrengen is eventjes duwen & wat onprettig, en daarnaast vond ik een hysteroscopie voornamelijk een 'natte boel' omdat er continue met water gespoeld werd. Dat is een beetje ongemakkelijk, maar niets aan te doen. De biopsie vond ik wel even gemeen, een korte scherpe pijn te vergelijken met een heftige menstruatie kramp, waarbij de tranen in m'n ogen sprongen, maar dat was gelukkig snel weer voorbij. Ik heb geen na-pijn gehad. Succes!

charlie2023 vindt dit leuk.
  11. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    Wat een ontzettend mooie testen!! Hopelijk voel jij je nu ook snel beter en kan je er heerlijk van gaan genieten

12. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    Je hebt niks aan mij, want ik heb ook lijntjes ogen, maar ik zie denk ik wel wat je bedoelt :D

Basilicum vindt dit leuk.
  13. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    Ik ben vandaag weer ongesteld geworden na een rustmaand ivm de miskraam! Ik ga dus weer een tp tegemoet :)

Minkx, Liliane92, Lot2023 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik heb vanmorgen een echo gehad voor m'n BMS meting en die was perfect :D hij was 10,5 mm dik en mooi opgebouwd. Ik was er erg blij mee, want normaal word het niet dikker dan 7 of 8 mm. Volgens m'n arts maakt het niks uit qua kansen, maar voor mijn gevoel wel :D
    Nu komende dagen wachten op een telefoontje wanneer de TP is.

charlie2023, Liliane92, Lynn2023 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.319
    113
    Vrouw
    Yes!! Er zit beweging in! En 10,5 is een prachtig bedje voor je cryo. Ik hoop dat je snel gebeld wordt!

Joylynn vindt dit leuk.
  16. Lynn2023

Lynn2023 Actief lid

8 okt 2023
    178
    155
    43
    Vrouw
    #1596 Lynn2023, 24 jan 2024
    Laatst bewerkt: 24 jan 2024
    @Basilicum Jaaa ik zie ook een streepje hoor! Merk/voel je al iets?

@Kimste aah wat shit.. zo oneerlijk. ik hoop zo voor je dat je morgen toch een streepje test (het kan echt nog wel), maar herken het gevoel wel dat de moed je in de schoenen zakt. Sterkte!

@charlie2023 wat ontzettend balen. Maar wel heel fijn dat je in aanmerking komt voor verder onderzoek.
    @mamawensje goed bekeken dat je in Gent bent geweest. Heb je uitslagen van de onderzoeken?

Wij hebben een intake formulier ingevuld voor Düsseldorf. Ik heb al een informatie webinar gevolgd en was echt verbaasd over wat ze daar allemaal kunnen en mogen in vergelijking met NL! Van onderzoek naar de kwaliteit van baarmoederslijmvlies (ipv alleen dikte), uitgebreid bloedonderzoek op hormonen, stolling, immunologisch, genetisch, vitamine, infecties, onderzoek van de eicellen, en veel uitgebreider zaad onderzoek (genetisch, dna fragmentatie). Intern een uroloog daar. En er bestaat embryoglue haha!! Een laagje lijm om de embryo te laten plakken.
    Ik hoop natuurlijk dat deze 4e tp slaagt, maar zo niet dan hebben we in ieder geval weer opties voor m'n gevoel:)

Joylynn, Kimste en Mai1998 vinden dit leuk.
  17. charlie2023

charlie2023 Actief lid

20 mrt 2023
    129
    125
    43
    Het is inderdaad om afwijkingen uit te sluiten. Ik loop ook in Gent! Geen goed gevoel bij het ziekenhuis in NL dus meteen naar Gent gegaan. En bedankt voor het delen van je ervaring :) stelt me wat gerust! Dat het biopt afnemen eventjes pijn doet heb ik vaker gelezen inderdaad. Uitslag was verder oké hopelijk bij je?

18. charlie2023

charlie2023 Actief lid

20 mrt 2023
    129
    125
    43
    @Lynn2023 intake bij Düsseldorf is dus goed bevallen? :) Hopelijk wordt dit een prachtige plakker en anders heb je in ieder geval meer info over een eventueel vervolg!

@Kimste wat ontzettend klote weer :( dikke knuffel

@Mai1998 op naar een volgende hopelijk succesvolle tp!

Kimste vindt dit leuk.
  19. Kimste

Kimste Actief lid

10 jul 2023
    167
    125
    43
    Vrouw
    Ik ben ongesteld geworden vandaag. HUILEN :cry:

20. Lynn2023

Lynn2023 Actief lid

8 okt 2023
    178
    155
    43
    Vrouw
    @charlie2023 zeker, ik vind het gewoon een heel fijn idee dat er meer onderzoek mogelijk is. Misschien ben ik ongeduldig, maar na 4 mislukte tp's voelt het niet goed om hetzelfde kunstje te blijven herhalen.
    Wat is de aanleiding bij jou voor jou precies dan? Hoeveel mislukte terugplaatsingen heb je in totaal nu gehad? Was dit op advies van de arts of eigen verzoek?

Deel Deze Pagina