Dit klinkt idd stuk beter dan ze hier in NL doen. Gek eigenlijk dat het zo verschilt en NL zo achter loopt hè? Is er al bekend wanneer je precies kan beginnen?
Nou, hier niet zo goed nieuws . Ben bang dat het toch nog een ovitrelle streepje was, want vanmorgen niets opgelopen. Kreeg hem in het donker ook niet goed op de foto. Moest ook echt wel nodig plassen en laat opgebleven en veel gedronken, dus ik houd me vast aan een sprankje hoop voor morgen. Maar had zo gehoopt beter nieuws te kunnen brengen
Hmm, dat is balen maar als er nu weer iets te zien is, twijfel ik of het nog Ovitrelle is. De oploop is vaak om de 48 uur en bij jou zit er 24 uur tussen. Als het ovitrelle is, dan zou het juist moeten aflopen/verdwijnen. Het blijft nog even spannend dus! Mijn duimen blijven draaien!
Ik vind je niet ongeduldig hoor. Je wilt gewoon dat er meer onderzocht wordt en dat is je goed recht! Zelf de touwtjes in handen pakken zou ik zeggen Ik heb aangedrongen op extra onderzoek na ‘pas’ 2 niet gelukte tp’s maar ook voor mij voelt het als verspilling van perfect goede embryo’s als je niet weet wat de basis situatie is. Zeker omdat we echt een groot aantal embryo’s hebben dus daar ligt het probleem echt niet.
Het was toch echt nog ovitrelle 2 dagen geleden . Nauwelijks wat te zien vanmorgen, en als het eigen hcg was 2 dagen geleden, had er nu echt wel een duidelijker streepje moeten staan. Vandaag 12 dpo/ 7 dagen na terugplaatsing. Helaas game over voor mij. Vol goede moed richting de eerste cryo!
Voelde het gister al wel aankomen. Heb ook echt menstruatie krampen. Baal gewoon dat ik op 10 dpo zo hard van stapel ben gelopen. Dacht echt dat het goed zat. Volgende tp ga ik echt pas op de test datum testen (zeg ik nu)
Ah wat rot. Het is ook zo'n mindf*ck af en toe he... Sterkte, en heel veel positiviteit voor deze nieuwe cyclus!
ja echt klote. En het stomme is, door die utro voel ik me zwanger en wordt ik niet ongesteld. Dus ben ik voor de zoveelste dag op rij google weer aan het uitspelen, terwijl ik best wel weet dat het zinloos is. Bleeeeeeeeeh