Oo dat snap ik helemaal. Inmiddels vind ik zelfs de cryo-cyclyssen lang, dus kan me je ongeduld maar al te goed voorstellen! Het is inderdaad nog vroeg. En zojuist bedacht ik me de strohalm: mijn tp was pas om 15.00u. Dus officieel nog niets eens vijf hele dagen na tp, aangezien ik vanmorgen om half zes heb getest. Mocht iemand een andere strohalm vinden, i will take it
Ja klopt, met bijna 6 weken kwam ik erachter dat het mis was had het niet zien aankomen, dus was wel even een flinke klap.
Ik had ook een negatieve test vandaag, helemaal blanco, geen enkel tuur-lijntje te zien. Misschien nog vroeg, maar het wordt er niet hoopvoller van. Ik ga er voorzichtig vanuit dat deze tp weer niet gelukt is.
Ik had afgelopen vrijdag een tp van een 5-daagse cryo. M'n officiele testdatum is 4 maart (net als jij?), hopelijk is het nog te vroeg, maar eigenlijk ga ik er vanuit dat het niet gelukt is...
Dan blijf ik lekker eigenwijs voor je hopen. Ik hoop stiekem zelf ook nog op morgen. Fingers crossed!
Oh wat fijn dat ze je zo op de hoogte hielden. Dat zou ik ook erg fijn vinden. Vind het heel spannend allemaal. Ik hoor vrijdagochtend pas meer, lijkt nog heel ver weg. Had stiekem gehoopt ergens in het mijn ziekenhuis gedeelte wat te kunnen lezen of vinden. Helaas nog niets erover gevonden.
Wat vreselijk, ik weet hoe het voelt! Hopelijk kom je er zowel mentaal als lichamelijk weer bovenop ❤ Maar op je eigen tempo, neem alle tijd die je nodig hebt!
@Joylynn wat erg.. vreselijk.. heel veel sterkte ❤️❤️ Ben je alweer bezig met een nieuwe tp of even pauze? @Basilicum @Liliane92 en @mamawensje jullie nog getest vanmorgen?
Ik test pas op zn vroegst in het weekend want ik ben nu pas 9 DPO. Ik vind het wel heel erg spannend!
Lief dat je het vraagt! Vanochtend nog steeds hartstikke negatief. Nu wachten op menstruatie en op naar terugplaatsing nummer 9. Hoe gaat het met jou?
13 DPO, dus dat is wel duidelijk volgens mij. Begin een beetje radeloos te worden, als de eerste 8 tp's niet succesvol waren, waarom zouden toekomstige dan wel lukken? Maar goed, misschien is dat gewoon het verdriet van nu, en ik ben wel vaker een beetje jankerig voordat menstruatie doorkomt.
Wat kut zeg, dikke knuffel! 13dpo lijkt mij inderdaad wel duidelijk.. Logisch toch, dat je 'jankerig' bent na zo'n teleurstelling en nóg maar een keer geduld moeten hebben. Ik kan mij goed voorstellen dat je de hoop dan even verliest. Maar zoals we allemaal elke keer weer doen: na de menstruatie loopt die hoop weer op, want er hoeft er maar één te lukken!
Ik hoop het wel en ga er eigenlijk ook wel vanuit. Alles is kunstmatig, en na de verse mocht ik ook door. Dus denk dat we volgende week gewoon starten met pilletjes voor poging 3