Ik heb inmiddels de echo gehad. Daar was niks op te zien en dat was de bedoeling Nu vanaf vanmiddag Gonal F erbij en over precies een week de eerste follikelmeting. De gynaecoloog vroeg ook nog of ik er al uit was of ik 1 of 2 embryo’s wil laten terug plaatsen. Vanwege mijn leeftijd mag ik kiezen, maar ik kom er maar niet uit.. Wilde 1 kiezen, maar de gynaecoloog van vandaag heeft me weer aan het twijfelen gebracht.
Nou ik wilde voor 1 gaan, omdat een tweelingzwangerschap erg risicovol kan zijn en een zwangerschap überhaupt al stressvol voor mij zal zijn omdat ik mijn eerste kindje ben verloren na een voldragen zwangerschap. Maar ik wil wel alle kansen benutten voor deze tweede zwangerschap, omdat ik ook al 39 ben inmiddels. Die gynaecoloog zei vandaag weer dat ik wel meer kans maak met terugplaatsing van 2.
Jeetje Miekkie, jij hebt al een heleboel meegemaakt. Wat heftig! Het lijkt me een hele lastige keus. Er zijn inderdaad meer risico's, maar ook dus meer kansen als ik je begrijp. Lastig hoor. Je hebt het over ik, zit je alleen in het traject?
Vandaag de terugplaatsing gehad. Wonder boven wonder was mijn slechtste cryo de tot nu toe beste, hij deelde goed door. Ik was dus blij verrast. Hopelijk is de cryo in mijn lichaam net zo gelukkig als in het schaaltje.
Nou miekkie wat een spannende beslissing en zo verdrietig dat je je kindje bent verloren. Heel begrijpelijk dat je wat heen en weer wordt geslingerd. Geloof er echt in of je nou voor 1 of 2 kiest dat de natuur sowieso zijn eigen weg zal gaan, als het meant to be is komt het kleintje hoe dan ook!
Op van de zenuwen inmiddels! Onderweg naar mck! Pffff straks de punctie! Om 8.30 ons melden, manlief bij het lab ik bij de verpleegkundige om voorbereiding te starten. 9.00 is de punctie! Tot laters voor een update meiden❤
Wow super nieuws.. En kan je zien dat het toch ze eigen beloop gaat,.dat je slechts cryo nu gewoon de beste is.. En idd hopen dat die net zo eigenwijs in je lichaam reageert en lekker blijft zitten..
Zoooo dames, Mooie berichten, spannende keuzes. Ik mag vanmiddag voor de 1e follikelmeting. Vorige keer had ik echt wel het idee last te hebben van dingen, nu best flink opgehoogd qua hormonen, maar heb ik echt wel minder last... mogelijk geeft werk heeeel veel afleiding...
Hey meiden, 13 follikels aangeprikt en 13 eicellen gevonden! Manlief 21 miljoen zaadcellen gevonden! Nu a s zaterdag horen wij hoeveel embryo's in ontwikkeling er zullen zijn Voor nu duik ik mijn bedje in! Last van de morfine nog, duizeligheid vooral. Punctie was ook pijnlijker dit keer! Dus hopelijk voel ik me snel de oude❤ Liefsssss
Ik zie dat het goed is gegaan, daar komen vast mooie bevruchtingen uit. Spannend, ik ga duimen op een mooi bericht voor zaterdag!
Wauw wat een mooi aantal. Voor nu lekker rustig aan doen. Op naar mooie bevruchtingen en een plakker! Liefs
Pffff, jemig wat heftig... En dan ook weer zo'n keuze... Ik hoop dat je er over uit komt, succes! En hopelijk kan je een mooie zwangerschap krijgen met als resultaat een prachtig kindje in je armen! Liefs!
Zo echt wel mooi aantal! Ik zou vast behangplak gaan smeren Ik mag zondag terug voor 2e follikel meting en dan verwachtte arts ook dat we zaken konden doen mbt punctie afspreken Nu 10 eitjes van 11 mm, en 3 van 10.... Duimen draaien is weer begonnen....
Wauw, wat veel! zowel van jou als van je man Duimen voor mooie bevruchtingen! En verder lekker rustig aan doen