@Zonnebloem543 spannende dag voor jullie, hopelijk snel een mooi berichtje met mooie bevruchtingen❤️ @Coob1989 hopelijk groeien je eitjes nu prachtig.... succes Hier vandaag als ik geen telefoontje krijg om 11.30 de tp❤️ Ben op van de zenuwen inmiddels
@droomwens79 wat een spannende dag, de verse terugplaatsing. Heel veel succes, hier doen we het allemaal voor. Hopelijk herstel je snel weer van de punctie. @Zonnebloem543 succes met de uitslag van het lab. Aan de andere dames, Succes met de follikelmeting. Welkom @Mimi89 Wij zitten ook in een icsi traject vanwege het slechte zaad van mijn man. Was behoorlijk schrikken destijds dat iui geen nut had en we gelijk naar het laatste station door moesten. Heel veel succes en klets vooral gezellig met ons mee.
Wat vervelend rustig aan! Het is toch wel optater voor je lijf begin ik ook te merken. Vandaag de dag voor jullie!!
Ah ja dat is dan echt pech. Aan ene kant heel fijn dat je het in eigen cyclus kan doen aan andere kant wel risico omdat het er maar 1 is. Mag je nu gewoon verder in volgende cyclus of toch ook Een 'rustcyclus' ingebouwd? Dan weer een kans!!
Bedankt allemaal. Ik ben ook heel benieuwd wat we volgende week allemaal te horen krijgen. Ben ook heel benieuwd hoe het zit jezelf prikken. Lijkt me ook wel een dingetje. En vooral de eicel punctie zie ik heel erg tegen op. Moet alles denk ik maar gewoon over me heen laten komen...maar vind het wel heel erg spannend. Hebben jullie dit meteen op werk vertelt? Want je moet ook zo af en toe naar het ziekenhuis onder werktijd neem ik aan.
Bij iedereen is het natuurlijk anders, maar prikken viel mij 100% mee. Eerst koelen met ene ijsblokje en elke dag prikken op een andere plek. De punctie vond ik vreselijk en moet er niet aan denken dat nog eens te moeten doen zo erg. Dit komt mede omdat ik te laat pijnstilling kreeg en dus alles bewu2heb meegemaakt. Het is emotioneel pittiger dan lichamelijk. Je blijft in die onzekerheid hangen, maar mede door forums zoals deze vond ik steun en begrip. Ik heb inmiddels een zoon van bijna 2 en het is alles waard geweest. Bij jou kan het natuurlijk allemaal anders zijn en net wat je zegt, laat het op je afkomen. Ik had zelf nooit bedacht zover te gaan voor een kind, maar als de wens zo groot is vergroot je je grenzen ben ik inmiddels achter. Mijn collega's, deel van familie en vrienden weten nergens van. Qua planning heb ik redelijk veel geluk gehad tot nu toe.
Wat balen meid, is toch een flinke tegenvaller. En wat goed dat jullie zo positief zijn, super knap. Mag je nu gelijk de volgende ronde weer starten?
@Zonnebloem543 .. Hopelijk krijg je een mooie uitslag van het lab vandaag.. @Coob1989 Succes met je meting mogen die "slome eieren" lekker gegroeid zijn @droomwens79 Succes Zometeen ga duimen voor een mooie plakker voor je... @Koekiemonster95 Succes met je extra meting vandaag.. Komt vast een mooi aantal.uit..
@Zonnebloem543 en @Kletsmoeder We mogen aankomende cyclus gewoon weer starten, dus over ongeveer 2weekjes kunnen we weer bellen voor nieuwe ronde.. Dus ga gewoon nu duimen voor jullie meiden, en dan sluit ik me volgende maand weer aan met alle behandeling En tuurlijk blijven we positief.. vind dat de beste instelling, voor mezelf.maar ben ook altijd positief ingesteld voor andere.. En hopelijk helpt dat haha
Embryo is aan boord meiden❤️ Ook al 3 blastocyst embryo's in de vriezer, en 4 bijna blastocyst embryo! Kortom opdit moment al 8 de embryo's leven nog, zoooo gelukkig en opgelucht.
ivf & icsi traject gestart in Oktober - November - December 2020 ❤️ Leden: ❤️Droomwens79 - icsi 2 - 2de kindje ❤️Miekkie - ivf 1 - 2de kindje ❤️Kletsmoeder - icsi 2 - 2de kindje ❤️Zonnebloem543 - icsi 1 - 1ste kindje ❤️Koekjesdeeg - ivf 2 - 3de kindje ❤️Vally85 - ivf 2 - 2de kindje ❤️Luna87 - icsi 2 - 2e kindje ❤️Lampje007 - ivf 1 - 2de kindje ❤️Koekiemonster95 - icsi 1 - 1ste kindje ❤️Blueeye31 - icsi 1 - 2de kindje ❤Korenbloem - icsi 2 - 2de kindje Afsprakenlijst November 10-11 Zonnenbloem543 - uitslag lab 10-11 Coop1989 - follikelmeting 3 10-11 Droomwens79 - verse tp 10-11 koekiemonster95 - extra follikelmeting 11-11 Miekkie follikelmeting 1 11-11 Luna87 follikelmeting 1 19-11 Korenbloem follikelmeting 1 December 12-12 Kletsmoeder - follikelmeting 1 Test datum: 17-11 Vally85 21-11 Droomwens79 Punctie resultaat: Droomwens79 - 13 eicellen - 8 bevrucht
@blueeye31 pff niet leuk, je weet dat het een risico is, maar die pech wil je natuurlijk niet, sterkte met het omdenken. @droomwens79 kijk dat is mooi en hoopvol! @Mimi89 welkom bij de club, lees je goed in, dan weet je beter wat je kan verwachten. Het spuiten viel mij ook 100% mee, laten we eerlijk wezen. Als je bijwerkingen krijgt is dat natuurlijk niet prettig. Lastigste is inderdaad het emotionele aspect. Vandaag meting 3 gehad, en was hoopvol, dominante ei is niet extra gegroeid, maar anderen zijn er wel bijgekomen. Nu potentieel 10 eitjes, en enkele die wel aangeprikt gaan worden, maar waarvan niet zeker is of als er een ei is of dat deze wel rijp genoeg zou zijn. Maar hoopvol dus! Donderdag weer terug (heel erg vroeg... 8.15) Dan follikelmeting nr 4 (ja ja zo veel.... zucht) en dan of zaterdag of maandag punctie. Hoop nu erg op zaterdag, maandag avond werkoverleg over kerst.... dus dat zou niet uitkomen... en zaterdag zou ik 3 dagen niet hoeven werken, enkel dat overleg....) pffff spannend! Voor nu nog even doorspuiten
ivf & icsi traject gestart in Oktober - November - December 2020 ❤️ Leden: ❤️Droomwens79 - icsi 2 - 2de kindje ❤️Miekkie - ivf 1 - 2de kindje ❤️Kletsmoeder - icsi 2 - 2de kindje ❤️Zonnebloem543 - icsi 1 - 1ste kindje ❤️Koekjesdeeg - ivf 2 - 3de kindje ❤️Vally85 - ivf 2 - 2de kindje ❤️Luna87 - icsi 2 - 2e kindje ❤️Lampje007 - ivf 1 - 2de kindje ❤️Koekiemonster95 - icsi 1 - 1ste kindje ❤️Blueeye31 - icsi 1 - 2de kindje ❤Korenbloem - icsi 2 - 2de kindje ❤Coob1989 - ivf 1 - 1ste kindje ❤Mimi89 - icsi 1- 3de kindje Afsprakenlijst November 10-11 Zonnenbloem543 - uitslag lab 10-11 Droomwens79 - verse tp 10-11 koekiemonster95 - extra follikelmeting 11-11 Miekkie follikelmeting 1 11-11 Luna87 follikelmeting 1 12-11 Coob1989 - follikelmeting 4 19-11 Korenbloem follikelmeting 1 December 12-12 Kletsmoeder - follikelmeting 1 Test datum: 17-11 Vally85 21-11 Droomwens79 Punctie resultaat: Droomwens79 - 13 eicellen - 8 bevrucht
Yeahhh droomwens wat bijzonder lijkt me dat en wat een fijn idee dat er nog veel sterke op jullie wachten! Super!