Wauw, wat een aantal zeg! Snap dat je het spannend vindt, maar komt allemaal goed. Nu even lekker weekend en voorbereiden op maandag!
Koekjesdeeg wooooow wat een cadeau geniet ervan het zal wel bij komen zijn dit zie je niet aankomen!!
Gefeliciteerd, fijn dat er ook nog spontane wonders gebeuren Je bent ook de eerste zwangere van dit forum. Hopelijk volgen er snel meer!
Hoe gaat het vally en droomwens met jullie na de terugplaatsing? Ik vind het best gek om te beleven dat je weet dat er een kans is en tegelijk geen idee hebt wat er van binnen zich afspeelt! Nog 11 dagen wachten voor mij
Thanks ladies Ik ga de groep ook verlaten. Wil jullie allemaal veel succes wensen en dat er snel veel positieve testen er mogennzijn
Gefeliciteerd met de spontane zwangerschap!!! Hier weer thuis na de punctie. Heb goede oogst gehad! 20 eicellen zijn gevonden. Nu veel rust, waterdrinken, dinsdag controle echo of terugplaatsing door kan gaan ivm overstimulatie, en dan donderdag een terugplaatsing!
Goed nieuws Coop!! Weet je ook hoeveel follikels er waren tov aantal eicellen. Ik had gisteren met de echo ook al 17 eicellen. Maandag de punctie.
Euhm, ik ben de tel kwijtgeraakt met hoeveel follikels er aangeprikt zijn, en de arts die de punctie deed ook. Er waren wat "problemen" met mn hartslag. Deze bleef aan de lage kant. (34 bpm...) dus daar ook extra ding voor gekregen. Ze had links wel 2x moeten prikken om bij alle follikels te kunnen komen, er lagen nog 2 mooie follikels waar ze net niet bij kon. Maar het zijn nu dus wel meer eicellen dan dat er donderdag aan follikels zaten.... Ben benieuwd naar t telefoontje morgen...
@Coob1989 Wooww super nieuws.. En nu idd effe lekker relaxen en bijkomen van de punctie En afwachten wat voor goed nieuws ze gaan vertellen Als ze je terug gaan bellen
Sorry ik had ff gemist dat je vandaag de punctie had, maar wat fijn dat het goed gegaan is. Mooie aantal ook. Lekker uitrusten dit weekend.
ivf & icsi traject gestart in Oktober - November - December 2020 ❤️ Leden: ❤️Droomwens79 - icsi 2 - 2de kindje ❤️Miekkie - ivf 1 - 2de kindje ❤️Kletsmoeder - icsi 2 - 2de kindje ❤️Zonnebloem543 - icsi 1 - 1ste kindje ❤️Koekjesdeeg - ivf 2 - 3de kindje ❤️Vally85 - ivf 2 - 2de kindje ❤️Luna87 - icsi 2 - 2e kindje ❤️Lampje007 - ivf 1 - 2de kindje ❤️Koekiemonster95 - icsi 1 - 1ste kindje ❤️Blueeye31 - icsi 1 - 2de kindje ❤Korenbloem - icsi 2 - 2de kindje ❤Coob1989 - ivf 1 - 1ste kindje ❤Mimi89 - icsi 1- 3de kindje Afsprakenlijst November 16-11 Miekkie punctie 17-11 Coob1989 - echo controle punctie 19-11 Korenbloem - follikelmeting 1 19-11 Coob1989 - terugplaatsing December 12-12 Kletsmoeder - follikelmeting 1 Test datum: 17-11 Vally85 21-11 Droomwens79 25-11 Zonnebloem543 30-11 Coob1989 Punctie resultaat: Droomwens79 - 13 eicellen - 8 bevrucht - 5 cryo's Zonnebloem543 - 10 eicellen - 3 bevrucht - Coob1989 - 20 eicellen
Ik moet bekennen het deze keer vreselijk zwaar te vinden en behoorlijk in de stress te zitten. Ik denk al sinds gisteren dat ik ongesteld word, voel me beroerd, moe enz. Tot nu toe is het elke keer 2 weken na de ovitrelle injectie mis gegaan en dat is vandaag...
Hoop dat het gewoon symptomen zijn van zwangerschap, kan helemaal prima! Hoeveel eh ovitrelle had je gekregen? En zou een zwangerschapstest daar ook op reageren? Voor je gemoedsrust is het misschien wel fijn om dan nu te testen...